Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="fortytwo"][quote="GuitaRasmus"]NN: Sne. En aftale idag er lige røget i vasken, fordi det ikke er til at komme nogen vegne i det her vejr.[/quote]

Det handler jo ikke om vejret, det handler jo om de mennesker du har haft en aftale med's lyst til, at komme ud af døren.. Man kan sagtens komme frem, det er bare et spørgsmål om vilje.. Alt efter hvad i skulle selvfølgelig..[/quote]

Måske snarere hvor man bor (på landet), om der er ryddet (nej), og om hvorvidt man skulle bruge bilen til ovennævnte aftale? (ja) ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

NN: Captain Beefheart er død.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Abemand"]NN: Captain Beefheart er død.[/quote]

Virkelig Nedtur :(

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Min kusine, som ikke er ret gammel, er lige blevet hasteindlagt på rigshospitalet, de mener det er blodkræft.....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]NN : Min kusine, som ikke er ret gammel, er lige blevet hasteindlagt på rigshospitalet, de mener det er blodkræft.....[/quote]

Føj for dén, da. Det er jeg sgu ked af at høre. Gode vibes herfra :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Swampthing"]NN : Min kusine, som ikke er ret gammel, er lige blevet hasteindlagt på rigshospitalet, de mener det er blodkræft.....[/quote]

Føj for dén, da. Det er jeg sgu ked af at høre. Gode vibes herfra :( [/quote]

Den får lige en ekstra én herfra.. Kræft er sgu aldrig let at forholde sig til.. Håber for jer at hun bliver hurtigt rask :(

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Swampthing"]NN : Min kusine, som ikke er ret gammel, er lige blevet hasteindlagt på rigshospitalet, de mener det er blodkræft.....[/quote]

Ej sikker dog noget lort, for nu at sige det mildt.
Masser af positive tanker og god karma herfra!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Så vidt jeg ved er blodkræft det man kalder Leukæmi eller noget i den stil :D er er flere forskellige sværhedsgrader i hvor svært det er at kurere.Vi må håbe det er den
mindst alvorlige og god karma herfra.Min gamle trommeslager fik det for 2 år siden og det startede med den milde form ,men han har lige fået at vide hans tal er steget voldsomt igen ,så han er nede.
Ja han spiller heller ikke mere, desværre. :cry:
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Det er en lortesygdom - mildt sagt. Håber det bedste.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

Årh, bedste forhåbninger herfra.. hvis det er, bliver det et helved med kemoterapi og rygmarvstransplantationer.. stakkels pige
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="Swampthing"]NN : Min kusine, som ikke er ret gammel, er lige blevet hasteindlagt på rigshospitalet, de mener det er blodkræft.....[/quote]
Ekstrem nedtur, det skulle have sin egen tråd. Min mor har for nylig gennemgået en knoglemarvstransplantation (faktisk hedder det i dag en stamcelletransplantation, da man i dag kan trække stamceller ud af blod, og ikke kun knoglemarv. Rygmarvstransplantation er et forkert udtryk, for knoglemarven til transplantation trækkes sjældent fra rygsøjlen), og med sådan én omgang kan man faktisk helbrede leukæmi. Har du brug for informationer, er jeg tilgængelig pr. mail eller PB.
See you in heaven if you make the list

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Takker jer for omsorgen.
Status pt er at de er optimistiske.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

[quote="kasperploug"]NN: Vinter.. Min bagrude er lige smadret i tusind stykker, så har stået og pillet små stykker glas op fra bagagerum og asfalt, hvilket medfører usandsynligt kolde fødder, hvis I skulle være i tvivl... Mistænker et stenslag?? eller kulde?? Don't know..
NN2: Dette skete på et tidspunkt hvor jeg virkelig ikke havde overskud til at stå udenfor i en time, efter en døgnvagt, rengøring og tøjvask hos mutti, lidt reparation på bilmotoren (nyt luftrør) og guitarundervisning :S
NN3: Ovenstående medfører at jeg skal bruge min lørdag formiddag, inden noget julehygge med familien, på at finde en ny bagrude.. Tape ville ikke holde noget plastik fast, så jeg kunne ikke køre hjem fra min mor..
[/quote]
Og så skal man give 3700 for en ny rude inkl. montering... FML!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="kasperploug"]Og så skal man give 3700 for en ny rude inkl. montering... FML![/quote]

Det er faktisk ikke galt. Du kan lige så godt vænne dig til, at en bil er et økonomisk sort hul med absurd stor tiltrækningskraft på evt. tilgængelige likvider.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Fimbulvinter ... kunne vi ikke bare springe direkte til ragnarok??
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Brugte lige lidt tid på min første ferieaften på at regne på min restskat for næste år. Det skulle jeg vist ikke have gjort. En ting er, at jeg skal leve af havregryn, men det ville jeg godt have ventet med at vide til efter ferien :(

NN2: Skats hjemmeside. Fuck, den er uoverskuelig.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: -20 grader, da jeg kørte på arbejde i morges.

NN2: Jeg er ikke fan af nogen slags vejr overhovedet, og har derfor valgt et arbejde, der foregår indendørs. Men ind imellem, med måneders mellemrum, er jeg nødt til at skulle udenfor, fordi de anlæg vi bygger skal pakkes i containere, og afsendes. Sådan en dag var det så i dag ... FML
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Fimbulvinter ... kunne vi ikke bare springe direkte til ragnarok??[/quote]

De hørte dig ... :eh:

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: er på arbejde i av afdelingen på ruc og her er ikke et øje!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]NN: Fimbulvinter ... kunne vi ikke bare springe direkte til ragnarok??[/quote]

De hørte dig ... :eh:[/quote]

+1. Jeg er SÅ træt af det her vejr. Snelortepiscrapormelort.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen