Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Plåm-bøh ... !!![/quote]

Nå, det er dét, de står og råber i fjernsynet, når der er fodboldkamp. Jeg troede de råbte "Brøndby".

:)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="rustie"]Re: Now nedtur
af Sasha » i dag 21:56

Edit: Forkerte tråd.

jeg troede ellers tråden var opkaldt efter dig :) [/quote]

???
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="SustainerPlayer"]Plåm-bøh ... !!![/quote]

Nå, det er dét, de står og råber i fjernsynet, når der er fodboldkamp. Jeg troede de råbte "Brøndby".

:) [/quote]

Nej - de råber Ohh-Bøhh! Dem ovre fra dig af. :D

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Runem »

En god ven og bandkammerat trådte natten til i går ind i rækken af musikere, som kun blev 27 år. Hvor er det bare forbandet uretfærdigt!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Runem"]En god ven og bandkammerat trådte natten til i går ind i rækken af musikere, som kun blev 27 år. Hvor er det bare forbandet uretfærdigt![/quote]
Det er fanme noget lort og alt for tidligt. Medfølelse og gode tanker til familie og venner herfra.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Runem"]En god ven og bandkammerat trådte natten til i går ind i rækken af musikere, som kun blev 27 år. Hvor er det bare forbandet uretfærdigt![/quote]

Det er sørgeligt. Kondolencer herfra.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

Av - det er fandeme en nedtur. Gode vibes herfra!
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Det er frygteligt...
Min medfølelse herfra.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

NN: At man får aftalt en pris og det hele på en vare, jeg har til salg. Og at så køber derefter skriver, "Hov, havde ikke set, du bor i Køge, jeg bor i Ålborg. Du skal vel ikke herover inden for den nærmeste fremtid?".

Det kigger man fanme på først, inden man byder! Ihhhhhhhhhh!!

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: At opdage at man ved anskaffelsen af et spejlreflekskamera er trådt ind i en verden hvor det koster en mindre formue at udvidde sit grejsortiment.
NN2: At opdage at mærkesnobberiet i den verden om muligt er endnu større end hos guitarister.
NO: der er trods alt alligevel interessant og spændende at lære noget nyt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Førslev"]NN: At opdage at man ved anskaffelsen af et spejlreflekskamera er trådt ind i en verden hvor det koster en mindre formue at udvidde sit grejsortiment.
NN2: At opdage at mærkesnobberiet i den verden om muligt er endnu større end hos guitarister.
NO: der er trods alt alligevel interessant og spændende at lære noget nyt.[/quote]

Næste skridt er så at opdage - helt parallelt med guitarverdenen - at det virkeligheden er manden bag kameraet, det kommer an på... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

hehe. den havde jeg godt luret.

Har heller ikke de store planer om at udvidde grejet foreløbigt. skal først lige lære at bruge kameraet ordentligt og den 18-55mm objektiv der fulgte med burde være rigeligt for nu.
Men læste mig til at man skulle være opmærksom når man valgte mærke, da "fatningerne" på et objektiv åbenbart ikke er en standard og ved valget af mærke valgte man så også de muligheder man har.

er faktisk virkelig tilfreds med mit sony. der er et ok udvalg af objektiver når jeg kommer dertil og vigtigst for mig er brugerinterfacet overskueligt og nemt at gå til for en amatør som mig.
Jeg har allerede fået mere ud af at bruge mit nye kamera mht hvad ISO og blænde betyder for billederne end jeg har fået ud af at bruge mit arbejdes Canon og Nikon kameraer i måneder og det hele virker mere overskueligt for mig så det er fedt.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

NN: Er syg, men har travlt med en opgave der skal afleveres d. 4. januar, så jeg bliver nødt til at hænge i.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Mine kære forældre kom lige forbi med den skærm, som jeg fik i julegave. Spændt iler jeg til skrivebordet for at sætte den op, da jeg opdager at de har fået fat i den forkerte adaptor. De har købt en micro DVI -> VGA, men der sidder kun en mini display port på min computer. Ærgeligt, især fordi jeg havde skrevet at skærmen skulle tilsluttes en Macbook Pro, og det vidste ekspedienten også, men det er alligevel gået galt. Selvfølgelig ikke jordens undergang, men ikke desto mindre træls.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

NN: Jeg influenza og har derfor aflyst nytårsaften hos nogle venner i Kbh. Så nu bliver det bare alene sammen med kæresten. Vi skal nok få det hyggeligt trods alt, men alligevel øv...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/45709">http://gaf ... d/45709</a><!-- m -->

:(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Og så skred der én mere i svinget - én af de store, endda :thumbdown:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/kultur/ECE1156262/m ... E1156262/m ... e-er-doed/</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN. Ja Bamse er død. RIP.
Sorte strater lyder bare bedst..


Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"]Og så skred der én mere i svinget - én af de store, endda :thumbdown:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/kultur/ECE1156262/m ... E1156262/m ... e-er-doed/</a><!-- m -->[/quote]

Det må simpelthen være den ubetinget værste måde at starte et år på, for hans familie. Øv.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen