Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Udviklingen i Japan.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Turtle"]NN: Har lige fået at vide, at en af mine rigtigt gode venner døde i en trafikulykke i dag. Jeg er helt rundt på gulvet...[/quote]

En af mine veninder blev kørt ned og døde i sidste uge. Da jeg opdagede det var jeg så træt at jeg ikke kunne reagere på det, det var virkelig ubehageligt.
"Heldigvis" var det ikke en tæt ven, men bare en sød person jeg snakkede godt med når vi endelig mødtes.
Held og lykke og kondolencer her fra. Det er jo aldrig en rar situation.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

[quote="Sasha"]NN: Udviklingen i Japan.[/quote]

Det ser edderbrodemig ikke for kønt ud lige nu.. :(

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: At vende og dreje sig, samt at ligge søvnløs det meste af natten, pga. en eller anden åndet forkølelse, der har taget ophold i min krop.

NN2: Japan. Tal om at have en skidt uge!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

NN: Sørens gentagne angreb på Jake. Ikke noget ondt om Søren, som har hjulpet mig med flere projekter efterhånden, men jeg synes ikke det er i orden og det er noget af det der gør om jeg gider bruge tid på et forum som dette.

NN2: feber på tredjedagen.. Jeg er godt nok sølle de her dage

NO: man får godt nok set mange film

NN3: Der er godt nok mange dårlige film derude

NN4: kæresten har stadig ikke kunnet få et job her snart et år efter hun blev sygeplejerske..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

[quote="Dannyboy"]NN: Sørens gentagne angreb på Jake. Ikke noget ondt om Søren, som har hjulpet mig med flere projekter efterhånden, men jeg synes ikke det er i orden og det er noget af det der gør om jeg gider bruge tid på et forum som dette.
[/quote]

Helt korrekt!


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"]NN: Sørens gentagne angreb på Jake. Ikke noget ondt om Søren, som har hjulpet mig med flere projekter efterhånden, men jeg synes ikke det er i orden og det er noget af det der gør om jeg gider bruge tid på et forum som dette.

[/quote]

Jamen, så er det da fint, at der findes op til flere søsterfora, hvor du kan få geniet helt for dig selv, uden at jeg blander mig!

God bedring.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Jeg forstår det ærlig talt ikke?
Søren: Hvad er det helt præcist Jake gør så forkert, at du skal skabe dig, hver gang han besvarer en tråd?
Jeg kan forstå på det hele, at I to har en noget forskellig opfattelse af, hvordan en forstærker skal lyde/se ud/samles, men har I ikke også lov til det, uden der skal kastes med mudder hver eneste gang?
Jeg har da hørt fra en del, at de er endog meget glade for det arbejde Jake har lavet? Og det samme om dit arbejde, Søren. Så et eller andet må I da begge kunne? Kan I ikke bare enes om at være uenige? Og så kan vi andre slippe for de dumme kommentarer, som, desværre, oftest kommer fra dig...
Jeg aner ikke en fløjtende hundeprut om forstærkerdesigns og opbygning, så jeg har ikke mulighed for at afgøre, hvem der har ret og hvem der tager fejl. Hvis der overhovedet er nogen, der tager fejl? Jeg ved bare, at jeg er ved at være træt af at se tråde blive afsporet pga. dine angreb på Jake
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Nu skal jeg jo passe på, hvad jeg siger. Ellers bliver jeg blot truet med sagsanlæg og alverdens ting. Men jeg kan f.eks. undre mig over, hvordan Jake bærer sig ad med at have 100% samme komponenter i resultaterne af sit "udviklingsarbejde" og ikke mindst 100% det samme rod på sit arbejdsbord som hollandske Jelle Welagen fra Welagen Amps:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... m_posts.as ... &KW=dumble</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://s608.photobucket.com/albums/tt16 ... lbums/tt16 ... DSguts.jpg</a><!-- m -->

På samme måde kan jeg undre mig over, hvordan der kan være så langt fra alle de salvende ord, den kære jake lukker ud omkring, hvordan man bør lave sit arbejde på forstærkere, og så til de resultater, man ser af hans arbejde. Og at det ER den samme forstærker, vi taler om (nu efterlyste Jake jo dokumentation for det), burde fremgå af denne tråd:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... m_posts.as ... lwan&TPN=9</a><!-- m -->

Men sådan er der jo så meget, man ikke forstår...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

I still don't get it? Ikke ment på en flabet måde. Men helt ærligt, jeg forstår det stadig ikke?

Dog slår det mig, at du tilsyneladende bruger ganske meget tid på at stalke Jake på diverse "søsterfora" - Fora som du ellers efter eget udsagn ikke vil bruge tid på ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jamen, som jeg sagde før: Sådan er der så meget, man ikke forstår...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="thomasrytter"]I still don't get it? Ikke ment på en flabet måde. Men helt ærligt, jeg forstår det stadig ikke?

Dog slår det mig, at du tilsyneladende bruger ganske meget tid på at stalke Jake på diverse "søsterfora" - Fora som du ellers efter eget udsagn ikke vil bruge tid på ;) [/quote]
Prøv at sammenligne billedet i de to første links i Sørens indlæg. Så giver det pludselig mere mening...
See you in heaven if you make the list

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

[quote="Sasha"]Jamen, som jeg sagde før: Sådan er der så meget, man ikke forstår...[/quote]

Ligesom dig...

Det er ærgeligt, du er sådan. For det er klart, du har meget viden at dele ud af, men det er dobbelt så ærgerligt, at du er sådan som person.

JesperC
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JesperC »

NN: nettet er helt nede og må bruge smartphone til at gå på :( godt nok langsomt!!
Fender Stratocaster US --- Marshall SuperLead --- Marshall 4x12 Greenback

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"][quote="Sasha"]Jamen, som jeg sagde før: Sådan er der så meget, man ikke forstår...[/quote]

Ligesom dig...

Det er ærgeligt, du er sådan. For det er klart, du har meget viden at dele ud af, men det er dobbelt så ærgerligt, at du er sådan som person.[/quote]

Jamen, jeg har en helt klar fornemmelse af, at denne opfattelse er gensidig - bort set fra, at jeg måske ikke har set dig øse ud af så meget viden..? Men måske var det et velvalgt tidspunkt lige at minde om princippet "efter bolden - ikke efter manden"..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Jeg forstår ikke helt Søren. det du skriver er, at jake bl.a. poster billeder af andre forstærkerbyggeres arbejde, som værende hans eget værk eller hvordan?

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

Jamen på en måde er det da lidt rart at komme nærmere hvad det egentlig er, der irriterer dig sådan. Det er i hvert fald mere konkret og relaterbart end de "normale" sarkastiske stik og svinere. På den anden side kan jeg stadig ikke forstå hvorfor du føler at det er din pligt påtage dig rollen som politibetjent/forumgud overfor Jake eller andre. Men som du siger, så er der meget i denne verden som det er svært at forstå... :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Mod ON - Nu er der ikke nogen grund til at tage en lukket tråds skærmydsler over i denne tråd - Mod OFF

NN: Japan :'(
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="thomasrytter"]På den anden side kan jeg stadig ikke forstå hvorfor du føler at det er din pligt påtage dig rollen som politibetjent/forumgud [/quote]

Jamen, det føler jeg skam heller ikke, min ven...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen