Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

[quote="Sasha"][quote="thomasrytter"]På den anden side kan jeg stadig ikke forstå hvorfor du føler at det er din pligt påtage dig rollen som politibetjent/forumgud [/quote]

Jamen, det føler jeg skam heller ikke, min ven...[/quote]

:think: :thumbup:

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

NN: GF bliver ved med at logge mig ud.. Gad vide om siden fortæller mig, at jeg bare skal blive væk.. Enten det, eller også har fruen hacket siden..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Izzy »

[quote="fortytwo"]NN: GF bliver ved med at logge mig ud.. Gad vide om siden fortæller mig, at jeg bare skal blive væk.. Enten det, eller også har fruen hacket siden..[/quote]

NOOO! Forbliv en gearfreak! Det er fruen som har hacket!!!!
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: 14-timers arbejdsdage i weekenden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af ChristianB »

NN: Hvor blev min weekend af? Jeg har brugt hele weekenden på at læse op til en mundtlig prøve som vores forelæser lige synes han ville indføre sådan midt i semestret! :( Men nu ved jeg da alt om jæger-samler samfund, feudale landbrugssamfund, og de tre industrielle revolutioner, hvilket naturligvis er virkelig nyttigt. :S
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Kjeld Tolstrup er død.

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin »

+1
Det slog sgu lige luften ud af mig. :(
Five Fingers - Five Strings

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

Na: Overvejer at købe en volvo som jeg lige har prøvet... Det er ambivalent, da jeg ved hvor dyrt og dumt det er :)

EDIT: Hov forkerte tråd

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

For længe siden blev jeg tilbudt at købe to gamle 8 ohms Celestion G12H30 til en meget fordelagtig pris. Der var dog lidt lavvande i kassen lige på det tidspunkt, så jeg købte kun den éne, som jeg stod og manglede til min Park-combo. Som det så er nogle bekendt, futtede den af efter et års tid og blev erstattet med en (glimrende!) Weber 1265-enhed. Jeg kontaktede selvfølgelig i forbindelse med "afbrændingen" ham, som jeg havde købt den første G12H30 af, for at høre, om han stadig havde den anden. Men nej, den var desværre solgt.

For nyligt dukkede der så endnu en aldrende 8 ohms G12H30 op på brugtmarkedet, som jeg så lige har hentet her til aften. Sælger "havde haft den liggende i mange år, og vidste egentlig ikke rigtigt, hvor sådan en 8 ohms enhed oprindeligt havde siddet osv. osv." Jeg kan så oplyse ham om, at jeg er forholdsvis sikker på, at den har siddet i et Carlsbro 4x12 kabinet sammen med den første, jeg havde. Den er ihvertfald fremstillet nøjagtigt samme dag. Kappen mangler på samme måde, og der er sat nøjagtigt den samme type tape på bagsiden.

Men hvorfor så nedtur?

Well, jeg gav det dobbelte for denne tvilling til min afbrændte enhed, som jeg havde fået den tilbudt for i første ombæring... :-(
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Now KOLOSSAL nedtur//

Den Strathals jeg havde købt, passer ikke på den Warmoth krop :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Der er få ting som at spilde sin fredag på at vente på at skulle til Hansi Hinterseer-koncert (i embeds medfør!!!). En ringe trøst er det dog, at jeg skal direkte videre derfra til Sort Sol-koncert. Og det læner sig jo ualmindeligt kælent opad en optur, at jeg har ferie, når jeg så engang i aften omsider slipper fra pinden...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"]Der er få ting som at spilde sin fredag på at vente på at skulle til Hansi Hinterseer-koncert (i embeds medfør!!!). En ringe trøst er det dog, at jeg skal direkte videre derfra til Sort Sol-koncert. Og det læner sig jo ualmindeligt kælent opad en optur, at jeg har ferie, når jeg så engang i aften omsider slipper fra pinden...[/quote]

Sort Sol er optur, ferie er optur - men der mangler stadig 98 opture før det opvejer Hansi...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Du har helt ret! Men så igen: Det er mit liv i en nøddeskal... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

Men hvad Søren.. Er det ikke bare de første 3 numre uden blitz, og så er du ude derfra.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jo, heldigvis.

Nu ER Hinterseer overstået... :-)

Jeg bliver måske hængende lidt længere til Sort Sol.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Sort Sols konsekvente stroboskop-scenelys. Det er dén slags, som gør, at man tager 700-800 billeder på et lille kvarters tid...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN. Jeg har ikke mindre en 3 fede forstærkere ,men den jeg har hjemme kan selvfølgelig ikke spille.Har skiftet power rør og tjekket alle(dem jeg kan se) sikringer.
Den lyser godt nok og der er lys i rørerne men der kommer intet signal ud.Pis.Jeg er nemlig tændt på at spille lidt nye Gallagher numre idag.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: At dele bus med en hysterisk lorteunge, der har skreget 20 minutter i streg. Hun burde kastes i en skakt.

NN2: At hendes mor ikke har den almindelige anstændighed det kræver at stige af bussen, og vente med at stige på den næste til ungen er kølet ned, fremfor at udove støjterror på 30 mennesker.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]NN: At dele bus med en hysterisk lorteunge, der har skreget 20 minutter i streg. Hun burde kastes i en skakt.

NN2: At hendes mor ikke har den almindelige anstændighed det kræver at stige af bussen, og vente med at stige på den næste til ungen er kølet ned, fremfor at udove støjterror på 30 mennesker.[/quote]

Af ren nysgerrighed hvor gammelt var barnet?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Hapsall"][quote="GuitaRasmus"]NN: At dele bus med en hysterisk lorteunge, der har skreget 20 minutter i streg. Hun burde kastes i en skakt.

NN2: At hendes mor ikke har den almindelige anstændighed det kræver at stige af bussen, og vente med at stige på den næste til ungen er kølet ned, fremfor at udove støjterror på 30 mennesker.[/quote]

Af ren nysgerrighed hvor gammelt var barnet?[/quote]

3-4 år. Jeg ved godt at jeg fremstår som en mavesur gnavpot, og normalt generer det mig ikke, men den her unge skreg SÅ ekstremt at jeg ikke kan huske noget lignende siden jeg var på skadestuen for nogle år siden, hvor en stakkels baby havde fået væltet en gryde kogende vand ud over sig. At det så fortsætter i 20 minutter uden at moderen gør noget som helst, pisser mig bare af.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen