Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN// Min økonomi. Fuck ekstraregninger.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Open By Night i Aarhus - midtbyen er forpestet med alt for mange mennesker, og der er selvfølgelig en del, der kommer forbi Eplehuset med en milliard åndssvage spørgsmål om produkter, der ikke eksisterer nu, og generelt fatter minus.
Citat fra kunde: "Jeg har læst at iPhone 4S kommer om en måned. Hvornår kan jeg så købe den hernede?"
Kræn: "Apple holder produkter hemmeligt indtil den bliver offentliggjort, så det ved vi ikke"
Kunde (med meget hånlig stemme): "Jamen det er da en Apple-butik"
Kræn: "Nej, den nærmeste Apple-butik ligger i Hamborg"
Kunde: "Jamen i sælger da Apple"
Kræn: "Fona sælger også Apple, Philips, Sony - men det gør dem da ikke til nogen af de firmaer."
Kunde: "Nå, men det er da mærkeligt alligevel"

Sådan nogle kunder har vi KONSTANT, og jeg er på nippet til at rive hovedet af dem. ARGH!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Min løn er ikke gået ind, så nu kan jeg ikke betale husleje. Og så er det oven i købet helligdag i morgen, så jeg kan ikke gøre noget ved det før på fredag... Lortejob

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Det er vist først bankdag igen på mandag?!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

[quote="SustainerPlayer"]Det er vist først bankdag igen på mandag?![/quote]

Det er først mandag. Jeg var i banken idag og overhørte, de havde fri fredag.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

NN: Videoer må maksimalt være 15 minutter på Youtube. Så må jeg i gang med Vimeo til den "lille" musikvideo :)

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

NN: At være på arbejde i dette fantastiske vejr - Der var bare ting jeg hellere ville lave idag.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Funkis"]NN: At være på arbejde i dette fantastiske vejr - Der var bare ting jeg hellere ville lave idag.[/quote]

+1

Og weekenden med...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Når totale røvhuller endelig bliver fanget og stillet for en domstol, så er de sjovt nok "alvorligt syge" ... yeah right ... Navy Seals er løsningen. :angry-devil:

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Funkis"]NN: At være på arbejde i dette fantastiske vejr - Der var bare ting jeg hellere ville lave idag.[/quote]

Hørt!!!
Nu er der heldigvis kun et par minutter til lukketid og så kan jeg komme afsted til sommerhuset hvor fruen venter.

NN: Der er ca. 1,5 times kørsel dertil.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: Når et teknisk problem på en mobiltelefon medfører misforståelser mellem folk... Sådan noget teknologi burde bare virke HVER gang...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Jacob"]NN: Når et teknisk problem på en mobiltelefon medfører misforståelser mellem folk... Sådan noget teknologi burde bare virke HVER gang...[/quote]
[youtube]8r1CZTLk-Gk[/youtube]

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Jacob"]NN: Når et teknisk problem på en mobiltelefon medfører misforståelser mellem folk... Sådan noget teknologi burde bare virke HVER gang...[/quote]
[youtube]8r1CZTLk-Gk[/youtube][/quote]

Jaja, morsomt, men det er ikke det jeg brokker mig over - lad mig præcisere :)

Det handler ikke om at alle de nye, smarte, funktioner man kan finde i telefoner ikke virker - det handler om at det ville være rart at have en telefon, som rent faktisk har "hul igennem" til den anden telefon i en HEL samtale, og ikke kun en halv.. Det er den primære funktion for en telefon, og den har det sgu med at ikke at virke, oftere end man kan forvente af et stykke elektronik, der primært er beregnet til samtaler!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

[quote="k_50"]NN: Min løn er ikke gået ind, så nu kan jeg ikke betale husleje. Og så er det oven i købet helligdag i morgen, så jeg kan ikke gøre noget ved det før på fredag... Lortejob[/quote]
Mere nedtur: Snakkede med aftenmanden på jobbet i fredags, som sagde, at han havde givet min timeseddel til afdelingslederen, og at det sikkert var lønkontoret, der havde klokket i det. Ringede så til lønkontoret i morges, hvor de sagde, at de ikke havde fået nogen timeseddel. Derpå ringede jeg ned til afdelingslederen, som sagde, at det måtte være aftenmanden, der ikke havde sendt timesedlen videre til lønkontoret.
Det blev man sgu ikke svært klogere af, andet end at få bekræftet at mine chefer er ganske uduelige (og at mindst en af dem er fuld af løgn, når de begge to påstår, at det er den anden og/eller lønkontoret, der har lavet fejlen).

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN// Min Boss HM-3 er gået i stykker :'(

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="k_50"][quote="k_50"]NN: Min løn er ikke gået ind, så nu kan jeg ikke betale husleje. Og så er det oven i købet helligdag i morgen, så jeg kan ikke gøre noget ved det før på fredag... Lortejob[/quote]
Mere nedtur: Snakkede med aftenmanden på jobbet i fredags, som sagde, at han havde givet min timeseddel til afdelingslederen, og at det sikkert var lønkontoret, der havde klokket i det. Ringede så til lønkontoret i morges, hvor de sagde, at de ikke havde fået nogen timeseddel. Derpå ringede jeg ned til afdelingslederen, som sagde, at det måtte være aftenmanden, der ikke havde sendt timesedlen videre til lønkontoret.
Det blev man sgu ikke svært klogere af, andet end at få bekræftet at mine chefer er ganske uduelige (og at mindst en af dem er fuld af løgn, når de begge to påstår, at det er den anden og/eller lønkontoret, der har lavet fejlen).[/quote]
men var der ikke en af dem der fluks tog action på det? Det er vel ikke dit job at ringe rundt?
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="kraen"]NN: Open By Night i Aarhus - midtbyen er forpestet med alt for mange mennesker, og der er selvfølgelig en del, der kommer forbi Eplehuset med en milliard åndssvage spørgsmål om produkter, der ikke eksisterer nu, og generelt fatter minus.
Citat fra kunde: "Jeg har læst at iPhone 4S kommer om en måned. Hvornår kan jeg så købe den hernede?"
Kræn: "Apple holder produkter hemmeligt indtil den bliver offentliggjort, så det ved vi ikke"
Kunde (med meget hånlig stemme): "Jamen det er da en Apple-butik"
Kræn: "Nej, den nærmeste Apple-butik ligger i Hamborg"
Kunde: "Jamen i sælger da Apple"
Kræn: "Fona sælger også Apple, Philips, Sony - men det gør dem da ikke til nogen af de firmaer."
Kunde: "Nå, men det er da mærkeligt alligevel"

Sådan nogle kunder har vi KONSTANT, og jeg er på nippet til at rive hovedet af dem. ARGH![/quote]

Det lyder jo næsten farligt at handle hos dig :angry-boxing:
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Jens H"]

Det lyder jo næsten farligt at handle hos dig :angry-boxing:[/quote]

kun hvis man kommer, når der er Open By Night ;-)

Sendt fra min fantastiske iPhone

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Snake Boots »

NN: Drømmeguitaren som er vanvittig sjældent udbudt og ofte alt for dyr og i tvivlsom forfatning dukker op til salg. Det er en god mand som sælger den (så jeg tror på at halsen er lige osv. osv.) og prisen er fin. Fandengaleme om der ikke er en som når at byde inden mig!!!! :angry-fire:

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

det er mega belastene..... var det en aktion...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen