Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Jeg er åbenbart ved at blive gammel, for det er sgutte mange navne på Roskildes program, jeg kender noget til i år. Og af dem er det så heller ikke særlig mange, jeg rigtig gider....
Men det bliver jo sjovt alligevel, og med alle de for mig ukendte navne får jeg da garanteret opdaget nogle nye bands, så det er måske i virkeligheden NA.

NN2: Iron Maiden og PJ Harvey på samme tid. Jeg ville så gerne se PJ Harvey, men jeg er simpelt hen nødt til at snuppe IM af nostalgiske grunde, da de, såvidt jeg husker, var det første band, jeg nogen sinde så på Orange - de var i hvert fald de første, hvor jeg var helt foran.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: PostDanmark. For evigt og altid. Må deres røv klø, og deres være for korte!

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

NN: EMG pickupper, hold op et dumt system de har kørende.
Loddefri montage min bare.
NN: Ibanez S-serien - hold op hvor er det dumt at bygge guitaren således at der knap nok er plads til ½ potmeter og en ledning.

Mega nedtur - begge ovenstående lagt sammen....
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="VilhelmNielsen"]NN: PostDanmark. For evigt og altid. Må deres røv klø, og deres være for korte![/quote]

du mangler vist "arme" i den sidste sætning ;)

Men jeg er helt enig! Jeg sad og ventede på en pakke i dag, men i stedet for at ringe på døren har postbuddet åbenbart bare smidt en Døgnpost-note i min postkasse :evil:

Helt ærligt - hvor doven har man lov at være, når man synes at de 5 meter ekstra fra postkassen til hoveddøren er for langt til at man gider gøre forsøget?!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jacob"][quote="VilhelmNielsen"]NN: PostDanmark. For evigt og altid. Må deres røv klø, og deres være for korte![/quote]

du mangler vist "arme" i den sidste sætning ;)

Men jeg er helt enig! Jeg sad og ventede på en pakke i dag, men i stedet for at ringe på døren har postbuddet åbenbart bare smidt en Døgnpost-note i min postkasse :evil:

Helt ærligt - hvor doven har man lov at være, når man synes at de 5 meter ekstra fra postkassen til hoveddøren er for langt til at man gider gøre forsøget?![/quote]

Postbuddet her havde så stillet mine pakker ind i garagen til mig - der er fordele ved at bo på landet ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jacob"][quote="VilhelmNielsen"]NN: PostDanmark. For evigt og altid. Må deres røv klø, og deres være for korte![/quote]

du mangler vist "arme" i den sidste sætning ;)

Men jeg er helt enig! Jeg sad og ventede på en pakke i dag, men i stedet for at ringe på døren har postbuddet åbenbart bare smidt en Døgnpost-note i min postkasse :evil:

Helt ærligt - hvor doven har man lov at være, når man synes at de 5 meter ekstra fra postkassen til hoveddøren er for langt til at man gider gøre forsøget?![/quote]

Den kan jeg slå! Eller rettere mit postbud kan ...

Med 3 ud af de sidste 4 pakker adresseret til mig, har jeg selv skulle gætte mig til var ankommet. Når jeg mente, at NU måtte den sgu da snart være der, er jeg gået over på posthuset og har bedt dem kigge deres reoler igennem, og ganske rigtigt; postbuddet har ikke engang gidet smide en seddel i postkassen *indsæt en 'fuck-dig-og-brænd-i-helvede'-smiley*
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN. Ustabile trommeslager. :evil:
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Turtle"][quote="Jacob"][quote="VilhelmNielsen"]NN: PostDanmark. For evigt og altid. Må deres røv klø, og deres være for korte![/quote]

du mangler vist "arme" i den sidste sætning ;)

Men jeg er helt enig! Jeg sad og ventede på en pakke i dag, men i stedet for at ringe på døren har postbuddet åbenbart bare smidt en Døgnpost-note i min postkasse :evil:

Helt ærligt - hvor doven har man lov at være, når man synes at de 5 meter ekstra fra postkassen til hoveddøren er for langt til at man gider gøre forsøget?![/quote]

Postbuddet her havde så stillet mine pakker ind i garagen til mig - der er fordele ved at bo på landet ;) [/quote]

Jeg har også oplevet, at postbuddet havde lagt en pakke til mig under en spand foran døren, så den ikke blev våd. De er slet ikke så slemme herude.
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Døgnposten - få jer nu tilmeldt. Man kan både sende og modtage derfra. Spring de forgæves afleveringer over.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]Døgnposten - få jer nu tilmeldt. Man kan både sende og modtage derfra. Spring de forgæves afleveringer over.[/quote]

Storbyfænomen...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"]Døgnposten - få jer nu tilmeldt. Man kan både sende og modtage derfra. Spring de forgæves afleveringer over.[/quote]

Storbyfænomen...[/quote]

Den, der er nærmest dig, står i Holstebro ... det er jo lige om hjørnet. Og så har den nummer 666 ... tilfælde? ... I think not! :D

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="SustainerPlayer"]
Den, der er nærmest dig, står i Holstebro ... det er jo lige om hjørnet. Og så har den nummer 666 ... tilfælde? ... I think not! :D [/quote]

Den blev så sat op umiddelbart efter, at jeg flyttede til byen. Hvis jeg var religiøs, ville jeg nok føle mig forfulgt ... bare fordi, man spiller guitar med det der overdrive på engang imellem. :?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

NN: http://dagbladet-holstebro-struer.dk/ho ... -et-slag-0

Hvorfor tiltrækker god rockmusik også hjerneblæste tosser? Jeg så godt blå blink, da jeg gik hjem, og må være kommet forbi kort efter episoden ... :s hock:
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="sørendybdal"]NN: http://dagbladet-holstebro-struer.dk/ho ... -et-slag-0

Hvorfor tiltrækker god rockmusik også hjerneblæste tosser?[/quote]

Fordi fridag og rockmusik betyder masser af alkohol for rigtig mange, for det er jo sådan vi "hygger" os i Danmark, og når rigtig mange mennesker mødes, og drikker rigtig meget alkohol, så er der rigtig mange der bliver til hjerneblæste tosser..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="fortytwo"][quote="sørendybdal"]NN: http://dagbladet-holstebro-struer.dk/ho ... -et-slag-0

Hvorfor tiltrækker god rockmusik også hjerneblæste tosser?[/quote]

Fordi fridag og rockmusik betyder masser af alkohol for rigtig mange, for det er jo sådan vi "hygger" os i Danmark, og når rigtig mange mennesker mødes, og drikker rigtig meget alkohol, så er der rigtig mange der bliver til hjerneblæste tosser..[/quote]

Forresten, husker jeg rigtigt, hvis det er dig der er roadie for Kim L? Hvad sker der lige for, at han pludselig skal trykke på tangenter? Er der gået Bob D i den oder was?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="sørendybdal"][quote="fortytwo"][quote="sørendybdal"]NN: http://dagbladet-holstebro-struer.dk/ho ... -et-slag-0

Hvorfor tiltrækker god rockmusik også hjerneblæste tosser?[/quote]

Fordi fridag og rockmusik betyder masser af alkohol for rigtig mange, for det er jo sådan vi "hygger" os i Danmark, og når rigtig mange mennesker mødes, og drikker rigtig meget alkohol, så er der rigtig mange der bliver til hjerneblæste tosser..[/quote]

Forresten, husker jeg rigtigt, hvis det er dig der er roadie for Kim L? Hvad sker der lige for, at han pludselig skal trykke på tangenter? Er der gået Bob D i den oder was?[/quote]

Det er det nemli.. Jeg ved det heller ikke, men det syn's han vist bare at han skal.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

Jeg synes, han gør det meget fornuftigt med de to fingre, han bruger på keyboardet ... men det er en udfordring for ham at synge og kigge ned samtidigt, kan man se.

I øvrigt er Karsten Skovgaard da lidt af et monster ... det er første gang, jeg oplever ham live.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"]Døgnposten - få jer nu tilmeldt. Man kan både sende og modtage derfra. Spring de forgæves afleveringer over.[/quote]

Nej tak - grunden til mit problem ligger netop i, at postbuddet synes at jeg skulle bruge døgnpost, så han kunne slippe for at ringe på..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN/NDHJMENSK (Now Den Havde Jeg Måske Egentlig Nok Set Komme): <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mtv.dk/nyheder/jackass-stjer ... kass-stjer ... -biluheld/</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

[quote="GodSpeedDK"]NN/NDHJMENSK (Now Den Havde Jeg Måske Egentlig Nok Set Komme): <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mtv.dk/nyheder/jackass-stjer ... kass-stjer ... -biluheld/</a><!-- m -->[/quote]
Nej, det er mega nedern! Han var så f'ing sej!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen