Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="sørendybdal"]Jeg synes, han gør det meget fornuftigt med de to fingre, han bruger på keyboardet ... men det er en udfordring for ham at synge og kigge ned samtidigt, kan man se.

I øvrigt er Karsten Skovgaard da lidt af et monster ... det er første gang, jeg oplever ham live.[/quote]

Ja Skovgaard spiller rigtig fedt, på de dage hvor han er i sit es..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jeg har set Kim Larsen et par gange i år, og selv om jeg elsker Larsen, så er Skovgaard nu en kæmpe oplevelse i sig selv. Synes han var fabelagtig i Falkoner - Knap så hot til en hyggelig aften i Valby - men stadig rockersej.

Og så er det jo altid hyggeligt at stå og vinke til Fortytwo - Også selv om han næsten aldrig opdager det :'(
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pickles »

[quote="efrandsen"]http://www.mtv.dk/nyheder/jackass-stjer ... i-biluheld

Nej, det er mega nedern! Han var så f'ing sej![/quote]

Det var en practical joke til den nye Jackass-film. Han er slet ikke død alligevel. Han fik endda sin mor med på den.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Pickles"][quote="efrandsen"]http://www.mtv.dk/nyheder/jackass-stjer ... i-biluheld

Nej, det er mega nedern! Han var så f'ing sej![/quote]

Det var en practical joke til den nye Jackass-film. Han er slet ikke død alligevel. Han fik endda sin mor med på den.[/quote]

Hvor har du det fra?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Så dumpede man sin første eksamen nogen sinde. Og det var endda en vigtig en. Farvel sommerferie

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Pickles"][quote="efrandsen"]http://www.mtv.dk/nyheder/jackass-stjer ... i-biluheld

Nej, det er mega nedern! Han var så f'ing sej![/quote]

Det var en practical joke til den nye Jackass-film. Han er slet ikke død alligevel. Han fik endda sin mor med på den.[/quote]

Hvor har du det fra?[/quote]

Sikkert herfra: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5243_n.jpg

Der er dog nok nærmere tale om en dårlig joke.

Edit: Altså i den forstand at artiklen i linket er en joke.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]NN: Så dumpede man sin første eksamen nogen sinde. Og det var endda en vigtig en. Farvel sommerferie[/quote]

Surt!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Abemand"]

Der er dog nok nærmere tale om en dårlig joke.
[/quote]

Hvis der skulle være gang i en ny Jackass-film, skulle det også undre mig meget, hvis ikke IMDb havde oplysninger om den ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

NN: Roskilde har ikke givet Promilleservice lov til at spille på campingarealet i år. Wtf??!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"]Jeg har set Kim Larsen et par gange i år, og selv om jeg elsker Larsen, så er Skovgaard nu en kæmpe oplevelse i sig selv. Synes han var fabelagtig i Falkoner - Knap så hot til en hyggelig aften i Valby - men stadig rockersej.

Og så er det jo altid hyggeligt at stå og vinke til Fortytwo - Også selv om han næsten aldrig opdager det :'([/quote]

Nej ikke altid.. Faktisk havde jeg en oplevelse i søndags, der meget godt illustrere hvor meget jeg ser, når jeg er på job..

Jeg havde godt lagt mærke til, at der var nogen der stod og hang indover bagsiden af min ene guitarbus, og det er der ret ofte nogen der gør, så jeg lagde ikke mere i det, indtil der lige pludselig tikkede sms'er ind fra en kollega, og han blev ved med at skrive ting som man skulle stå ret tæt på mig for at vide, alt imens stemte jeg guitare, og tog guitar ind og ud af guitarbusserne, endda en guitar lige der hvor de der to stod, og da der så var gået en 5-6 sms'er frem og tilbage, skrev han noget, hvor jeg bare blev nød til, at vende mig om, og så var det ham der hang henover guitarbussen... Flooooooooot Esben..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

[quote="kraen"][quote="Barf"]NN: Så dumpede man sin første eksamen nogen sinde. Og det var endda en vigtig en. Farvel sommerferie[/quote]

Surt![/quote]

Ja tak. Nu vil jeg lige undersøge mulighederne for at klage, da jeg ikke er enig i grundlaget for at dumpe mig, men den står nok på re-eksamen i tre uger. Sammenlagt med et par andre ærgerlige hændelser er det her nok den værste juni længe... :(

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"][quote="kraen"][quote="Barf"]NN: Så dumpede man sin første eksamen nogen sinde. Og det var endda en vigtig en. Farvel sommerferie[/quote]

Surt![/quote]

Ja tak. Nu vil jeg lige undersøge mulighederne for at klage, da jeg ikke er enig i grundlaget for at dumpe mig, men den står nok på re-eksamen i tre uger. Sammenlagt med et par andre ærgerlige hændelser er det her nok den værste juni længe... :( [/quote]
ØV! Du siger bare til, hvis det bliver reeksamen.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN//

Frontmanden i det band vi skal turnere med her til sommer, er åbenbart den største primadonna nogensinde.. Det bliver jeg godt nok lidt bekymret ved.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="Loomer"]NN//

Frontmanden i det band vi skal turnere med her til sommer, er åbenbart den største primadonna nogensinde.. Det bliver jeg godt nok lidt bekymret ved.[/quote]


Få ham sat på plads med det samme ,ellers går det ikke i længden.Kender kun alt for godt til krukker.
Sorte strater lyder bare bedst..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Falster-drengen i mig hælder nu mest mod at give ham et par på hovedet, og jeg må indrømme at jeg for en gangs tror jeg vil give efter for de tendenser.

For det første; han aflyser et gig fjorten dage inden det skal spilles, fordi han partout skal se Iron Maiden på Roskilde.
Desuden, så KRÆVER han at få sin kæreste med på touren (som ingen af os kender, og derved, ikke kan li') istedet for en gut v. navn Rasmus som vi alle er venner med og holder enormt meget af. Han kom desuden også op at slås med min forsanger da de holdt første møde omk. touren i går. Det tegner godt, hva'?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Det faktum at ligemeget hvor stor en indsats man gør her i livet for at gøre alting så godt som muligt så er det oftest lort der bliver kastet retur... Kan vi ikke blive enige om at empati og næstekærlighed er et par ting vi som mennesker lige skal have genindført engang for alle - og det kan kun gå for langsomt...
RoadHigh.dk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Michael Vajhøj"]NN: Det faktum at ligemeget hvor stor en indsats man gør her i livet for at gøre alting så godt som muligt så er det oftest lort der bliver kastet retur... Kan vi ikke blive enige om at empati og næstekærlighed er et par ting vi som mennesker lige skal have genindført engang for alle - og det kan kun gå for langsomt...[/quote]

Jeg elsker dig, Michael!

(Det var da en start?)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

:)

Og det er gengældt... :) På den medmenneskelige ikke sexuelle måde.... ;)
RoadHigh.dk

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

NN: Har lige spillet på min forstærker og den virkede besynderlig... Det var som om den ikke spillede særlig højt og den lød lidt tynd og mudret. Det må jeg lige få testet ordenligt igennem imorgen, Jeg er lidt bange for at det er fordi jeg legede lidt med dens half funktion, men det kan jo også bare være mine ører der spiller mig et pus :)

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Jacob"][quote="VilhelmNielsen"]NN: PostDanmark. For evigt og altid. Må deres røv klø, og deres være for korte![/quote]

du mangler vist "arme" i den sidste sætning ;)

Men jeg er helt enig! Jeg sad og ventede på en pakke i dag, men i stedet for at ringe på døren har postbuddet åbenbart bare smidt en Døgnpost-note i min postkasse :evil:

Helt ærligt - hvor doven har man lov at være, når man synes at de 5 meter ekstra fra postkassen til hoveddøren er for langt til at man gider gøre forsøget?![/quote]

Sjovt- jeg har også ventet flere gange uden at høre ham. jeg tænkte bare, det skyldtes de døde batterier i ringklokken. Måske giv han direkte til postkassen?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen