Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Nicolai"]... jeg tænkte bare, det skyldtes de døde batterier i ringklokken.[/quote]

Måske er han blevet træt af at prøve at ringe på? :roll:

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Barf"][quote="kraen"][quote="Barf"]NN: Så dumpede man sin første eksamen nogen sinde. Og det var endda en vigtig en. Farvel sommerferie[/quote]

Surt![/quote]

Ja tak. Nu vil jeg lige undersøge mulighederne for at klage, da jeg ikke er enig i grundlaget for at dumpe mig, men den står nok på re-eksamen i tre uger. Sammenlagt med et par andre ærgerlige hændelser er det her nok den værste juni længe... :( [/quote]

Man er vel sjældent enig, når lektorer mener, man har gjort det skidt? Vær glad for, det kun er én re-eksamen ;)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Nicolai"]... jeg tænkte bare, det skyldtes de døde batterier i ringklokken.[/quote]

Måske er han blevet træt af at prøve at ringe på? :roll:[/quote]

SÅ tit får jeg ikke pakker fra Post DK ;) Desuden kræver det jo ikke batteri at banken på døren ;)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Nicolai"][quote="SustainerPlayer"][quote="Nicolai"]... jeg tænkte bare, det skyldtes de døde batterier i ringklokken.[/quote]

Måske er han blevet træt af at prøve at ringe på? :roll:[/quote]

SÅ tit får jeg ikke pakker fra Post DK ;) Desuden kræver det jo ikke batteri at banken på døren ;) [/quote]

Din pakkepost lægger nok mærke til, at du ikke åbner døren - men måske ikke, at det er fordi din ringeklokke ikke virker. Og du tænker jo selv tanken. Så hele pointen er - få da sat nye batterier i. Eller sæt en strømforsyning til. :idea:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Nicolai"][quote="Barf"]

Ja tak. Nu vil jeg lige undersøge mulighederne for at klage, da jeg ikke er enig i grundlaget for at dumpe mig, men den står nok på re-eksamen i tre uger. Sammenlagt med et par andre ærgerlige hændelser er det her nok den værste juni længe... :( [/quote]

Man er vel sjældent enig, når lektorer mener, man har gjort det skidt? Vær glad for, det kun er én re-eksamen ;) [/quote]

Low-blow, Nicolai. :problem:

Jeg, og de fleste voksne mennesker, er da store nok til at vurdere om man har sjuftet den til en eksamen, ikke læst nok, og altså ikke har tjek på sit skidt, og derfor accepterer en skodkarakter. Ikke desto mindre fik jeg et 2 tal (altså kun lige bestået) i min sløjdlærereksamen, og dén synes jeg sgu ikke var fair. Jeg gad ikke klage, men jeg synes det er tankevækkende at jeg fik 12 i min bachelor (i musik) et par uger forinden (man skulle altså mene at jeg har tjek på det didaktiske), og eftersom jeg havde bygget en elguitar som eksamensprojekt, synes jeg det håndværksmæssige var til lidt mere end 2. Det er iøvrigt den eneste karakter under 9 jeg havde fået på seminariet. Jeg synes det lugtede langt væk af at min sløjdlærer og jeg ikke brød os om hinanden.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Nicolai"][quote="Barf"]

Ja tak. Nu vil jeg lige undersøge mulighederne for at klage, da jeg ikke er enig i grundlaget for at dumpe mig, men den står nok på re-eksamen i tre uger. Sammenlagt med et par andre ærgerlige hændelser er det her nok den værste juni længe... :( [/quote]

Man er vel sjældent enig, når lektorer mener, man har gjort det skidt? Vær glad for, det kun er én re-eksamen ;) [/quote]

Low-blow, Nicolai. :problem:

Jeg, og de fleste voksne mennesker, er da store nok til at vurdere om man har sjuftet den til en eksamen, ikke læst nok, og altså ikke har tjek på sit skidt, og derfor accepterer en skodkarakter. Ikke desto mindre fik jeg et 2 tal (altså kun lige bestået) i min sløjdlærereksamen, og dén synes jeg sgu ikke var fair. Jeg gad ikke klage, men jeg synes det er tankevækkende at jeg fik 12 i min bachelor (i musik) et par uger forinden (man skulle altså mene at jeg har tjek på det didaktiske), og eftersom jeg havde bygget en elguitar som eksamensprojekt, synes jeg det håndværksmæssige var til lidt mere end 2. Det er iøvrigt den eneste karakter under 9 jeg havde fået på seminariet. Jeg synes det lugtede langt væk af at min sløjdlærer og jeg ikke brød os om hinanden.[/quote]

Der jo en censor på for at sikre at reglerne for vurdering bliver overholdt... Så du skulle have klaget, så ville en eventuelt uenighed være blevet bragt frem.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Nu skal det ikke blive en sag der handler om min eksamen, men censor var åbenbart buddies med min lærer. Og nej, jeg orkede ikke at klage, da erfaringen fra andre viser at det bedste man kan opnå er reeksamen, og det gad jeg ikke. Min pointe er blot at der forekommer altså urimelige bedømmelser. Det er så også eneste gang jeg selv har oplevet det.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

[quote="MacG"][quote="GuitaRasmus"][quote="Nicolai"]

Man er vel sjældent enig, når lektorer mener, man har gjort det skidt? Vær glad for, det kun er én re-eksamen ;) [/quote]

Low-blow, Nicolai. :problem:

Jeg, og de fleste voksne mennesker, er da store nok til at vurdere om man har sjuftet den til en eksamen, ikke læst nok, og altså ikke har tjek på sit skidt, og derfor accepterer en skodkarakter. Ikke desto mindre fik jeg et 2 tal (altså kun lige bestået) i min sløjdlærereksamen, og dén synes jeg sgu ikke var fair. Jeg gad ikke klage, men jeg synes det er tankevækkende at jeg fik 12 i min bachelor (i musik) et par uger forinden (man skulle altså mene at jeg har tjek på det didaktiske), og eftersom jeg havde bygget en elguitar som eksamensprojekt, synes jeg det håndværksmæssige var til lidt mere end 2. Det er iøvrigt den eneste karakter under 9 jeg havde fået på seminariet. Jeg synes det lugtede langt væk af at min sløjdlærer og jeg ikke brød os om hinanden.[/quote]

Der jo en censor på for at sikre at reglerne for vurdering bliver overholdt... Så du skulle have klaget, så ville en eventuelt uenighed være blevet bragt frem.[/quote]

Præcis. det er mit indtryk, at de gange man får en "skodkarakter" er det enten fordi den studerende var dårlig, eller fordi man som studerende og underviser har snakket forbi hinanden, om hvad kravene til eksamen har været.

Edit: Citat fuck-up!
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

[quote="Martin60"]NN: Har lige spillet på min forstærker og den virkede besynderlig... Det var som om den ikke spillede særlig højt og den lød lidt tynd og mudret. Det må jeg lige få testet ordenligt igennem imorgen, Jeg er lidt bange for at det er fordi jeg legede lidt med dens half funktion, men det kan jo også bare være mine ører der spiller mig et pus :) [/quote]

Pis! Det er forstærkeren det er galt med :( Øv

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Jeg vil så mene, at du i min situation tager fejl i begge tilfælde, Nicolai. Men hvordan skal du også kunne vide det, du er jo ikke inde i hele problemstillingen. Derfor var det måske også en lidt ærgerlig kommentar at komme med, når jeg tydeligvis ikke er særlig tilfreds med omstændighederne.

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Petunia »

[quote="GuitaRasmus"]Nu skal det ikke blive en sag der handler om min eksamen, men censor var åbenbart buddies med min lærer. Og nej, jeg orkede ikke at klage, da erfaringen fra andre viser at det bedste man kan opnå er reeksamen, og det gad jeg ikke. Min pointe er blot at der forekommer altså urimelige bedømmelser. Det er så også eneste gang jeg selv har oplevet det.[/quote]

Og det er så samme lærer og samme censor - ergo samme resultat, altså en no win situation.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Sidder i London og min far er lige røget på sygehuset med endnu en blodprop i hjernen :(
Har desværre på fornemmelsen, at det kun går én vej efterhånden :(
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

@ Kimling: Føj for pokker - håb om hurtig bedring herfra.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Fødselsdagshilsner på Facebook so far: Rasmus Skov: 45 - Mikkel: 29 :problem:

Men nu er han jo ikke så gammel, så alle hans venner skal nok tidligt i seng, så jeg kan nå at indhente det i slutspurten! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Fødselsdagshilsner på Facebook so far: Rasmus Skov: 45 - Mikkel: 29 :problem:

Men nu er han jo ikke så gammel, så alle hans venner skal nok tidligt i seng, så jeg kan nå at indhente det i slutspurten! :D [/quote]

Nu overvejer man jo at logge ind på Facebook bare for at skrive en hilsen til Rasmus og ingen til dig :lol:

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Kimling"]NN: Sidder i London og min far er lige røget på sygehuset med endnu en blodprop i hjernen :(
Har desværre på fornemmelsen, at det kun går én vej efterhånden :( [/quote]

Føler med dig/jer. Alle ønsker om hurtigst mulig bedring her fra!
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Fødselsdagshilsner på Facebook so far: Rasmus Skov: 45 - Mikkel: 29 :problem:

Men nu er han jo ikke så gammel, så alle hans venner skal nok tidligt i seng, så jeg kan nå at indhente det i slutspurten! :D [/quote]

Hvis jeg var på FB, ville pointet gå til Rasmus. Tænk at gå på museum på sin fødselsdag?! :)

Ked af det blev lidt vel kort - jeg var sgi lidt ophængt der.

Nå ja - tillykke til Mikkel også

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]NN: Sidder i London og min far er lige røget på sygehuset med endnu en blodprop i hjernen :(
Har desværre på fornemmelsen, at det kun går én vej efterhånden :( [/quote]

Gode tanker herfra.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Fødselsdagshilsner på Facebook so far: Rasmus Skov: 45 - Mikkel: 29 :problem:

Men nu er han jo ikke så gammel, så alle hans venner skal nok tidligt i seng, så jeg kan nå at indhente det i slutspurten! :D [/quote]
:clap:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]NN: Fødselsdagshilsner på Facebook so far: Rasmus Skov: 45 - Mikkel: 29 :problem:

Men nu er han jo ikke så gammel, så alle hans venner skal nok tidligt i seng, så jeg kan nå at indhente det i slutspurten! :D [/quote]

Hvis jeg var på FB, ville pointet gå til Rasmus. Tænk at gå på museum på sin fødselsdag?! :)

Ked af det blev lidt vel kort - jeg var sgi lidt ophængt der.

Nå ja - tillykke til Mikkel også[/quote]

Hej Hans,
Ja, vi havde lige været ude og spise sen-frokost, og fruen hun elsker den slags ting. Det var også spændende, men vi kom desværre lidt sent, så vi nåede ikke at komme rundt om det hele.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen