Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="andkrup"]NN: Har lige fået at vide at et øvelokale hvor jeg havde et setup stående, har vand op til 1,5 meter over gulvet[/quote]
Møgbittert! Held og lykke med redningen.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="andkrup"]
Jeg tænker at g-majoren nok er mest følsom og at groove tubes preampen er lettest at få klar. Det er nok noget med at skrue print af, af med rør og andre løsdele og op foran en elvarmer.




...eller er det tough luck?[/quote]

Nopes - der er store chancer for at redde alt.

Skil det så meget ad du kan. Skyld det evt. hvis det har været "grimt vand", det har soppet i. Læg det til tørre i lang tid.

Jeg var igennem turen i '98 med en masse udstyr - inkl. akustisk guitar (der heldigvis flød rundt med den rigtige side op... også rack, pedaler, synths osv. ... det eneste der døde var en DAT-båndoptager. Alt andet fungerede upåklageligt efter endt tørring og samling.

Rockudstyr er sejt.

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

[quote="SustainerPlayer"][quote="andkrup"]
Jeg tænker at g-majoren nok er mest følsom og at groove tubes preampen er lettest at få klar. Det er nok noget med at skrue print af, af med rør og andre løsdele og op foran en elvarmer.




...eller er det tough luck?[/quote]

Nopes - der er store chancer for at redde alt.

Skil det så meget ad du kan. Skyld det evt. hvis det har været "grimt vand", det har soppet i. Læg det til tørre i lang tid.

Jeg var igennem turen i '98 med en masse udstyr - inkl. akustisk guitar (der heldigvis flød rundt med den rigtige side op... også rack, pedaler, synths osv. ... det eneste der døde var en DAT-båndoptager. Alt andet fungerede upåklageligt efter endt tørring og samling.

Rockudstyr er sejt.[/quote]
Billede
pensles med wd40 hvert kvarter, og så har du snart en rock-kage
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Håber det med wd-40 er en joke ... ellers er den elektronik snart død :-/

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jake »

Andkrup: Flot Gorenje gaskomfur du har dig der!

Mit eget værksted har også været oversvømmet, og det gik desværre ud over en del ting - bla. nogle flotte kabinetter! Det er så ærgeligt!!
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Johannes »

Jeg melder mig i klubben af folk der har haft oversvømmelse. Ca 30 cm vand i øvelokalet.
Tror jeg kan vinke farvel til min nu meget rustne Ag500 :(

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Hvor har der været vand? Har der været det på bandhotel?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Peter C"]Hvor har der været vand? Har der været det på bandhotel?[/quote]

Jeg var derude og øve igår, og der var ikke noget, hos os ihvertfald.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Peter C"]Hvor har der været vand? Har der været det på bandhotel?[/quote]

Jeg var derude og øve igår, og der var ikke noget, hos os ihvertfald.[/quote]

Åhhh, pyha. Vi ligger på 1. salg, så det er der forhåbentligt heller ikke hos os.

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

[quote="Peter C"]Hvor har der været vand? Har der været det på bandhotel?[/quote]
der var heller ikke noget i vores lokale (første sal ).

mit setup der druknede stod ude i et lokale i gladsaxe (i samme kælder men i et andet lokale som gutten her: http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... =2#1531419)
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN1: "Kickstartede" bogstaveligt talt denne morgen med en lille crashtest af to stykker vintage-grej: Dynacord DA-15 vs. S. Alwans tå. Resultatet var en overbevisende sejr til tyskeren, som satte trumf på ved at brække en tå på udfordreren og flække neglen på denne på langs.

NN2: Har nu ventet en ud af fire timer på skadestuen på at få at vide, at de sandsynligvis ikke gør en skid ved det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Sasha"]NN1: "Kickstartede" bogstaveligt talt denne morgen med en lille crashtest af to stykker vintage-grej: Dynacord DA-15 vs. S. Alwans tå. Resultatet var en overbevisende sejr til tyskeren, som satte trumf på ved at brække en tå på udfordreren og flække neglen på denne på langs.

NN2: Har nu ventet en ud af fire timer på skadestuen på at få at vide, at de sandsynligvis ikke gør en skid ved det.[/quote]

Æv. Den slags relic gør avs :(
Men det vist kun storetæer de gør "noget" ved. De øvrige kan få noget "sportstape" og så kan man ellers holde sig i ro - hvis man ellers kan det ;)
God bedring :)

Mvh Jan

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

sikke en start på dagen.... total træls vis det vær helt galt med tå kan vi da fabriker en støtte skinde til den :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Well, de søde sygeplejersker fik den - efter små fire timers ventetid - tapet sammen med "naboen". Men fandens til humpe-tumpe, man er... :-(

Og så er det jo fedt at have tilbragt ihvertfald de tre ud af de fire timer i et venteværelse, hvor den eneste, der egentlig sagde noget, formåede at inkorporere udtrykket "Er du dum eller hva´?" i cirka hver anden sætning...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]NN1: "Kickstartede" bogstaveligt talt denne morgen med en lille crashtest af to stykker vintage-grej: Dynacord DA-15 vs. S. Alwans tå. Resultatet var en overbevisende sejr til tyskeren, som satte trumf på ved at brække en tå på udfordreren og flække neglen på denne på langs.

NN2: Har nu ventet en ud af fire timer på skadestuen på at få at vide, at de sandsynligvis ikke gør en skid ved det.[/quote]

Det går vist ind under betegnelsen surrøv. God bedring ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Sasha"]Well, de søde sygeplejersker fik den - efter små fire timers ventetid - tapet sammen med "naboen". Men fandens til humpe-tumpe, man er... :-(

Og så er det jo fedt at have tilbragt ihvertfald de tre ud af de fire timer i et venteværelse, hvor den eneste, der egentlig sagde noget, formåede at inkorporere udtrykket "Er du dum eller hva´?" i cirka hver anden sætning...[/quote]
Det lyder ubehageligt (men humpe-tumbe er et godt udtryk :) ). God bedring med fodtøjet.

NN: Feber, hovedpine, mavesmerter.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Gik en tur i London i dag. Så en lastbil holde lidt på tværs på Southampton Row (notorisk dødsfælde for cyklister). Gik bare forbi sådan lidt i mine egne tanker, da jeg så en menneskemængde stå og kigge på lastbilen fra fortovet, så jeg kiggede, nærmest per refleks, også på lastbilen og så en kvinde ligge under den :( Hun bevægede sig kun en ganske lille smule. Der var allerede folk, der var ved at hjælpe, samt ambulancen var lige ankommet :(
Jeg ser så en 3-4 folk stå og tage billeder af kvinden under lastbilen med deres mobiltelefoner?! Det kunne jeg sgu ikke lige magte, så jeg endte med at stå og råbe af dem og fortælle, hvor f*ucked det er at opføre sig sådan. Jeg har sgu aldrig set noget lignende. Hold kæft, hvor mennesket dog bare en uduelig race, hvis vi fremavler sådan en flok spassere!
Der var så en af "fotograferne" som følte sig temmelig stødt over, at jeg kunne finde på at kommentere deres gøren og laden og truede med at give mig bank :o
Det resulterede så i, at en, temmelig stor, mørk fyr stillede sig ved siden af mig og sagde: You know what? I'm with this guy and if you want to have a go at him, you are also going to have a go at me".
Så blev det ligesom ikke til mere.

Men hvad fanden sker der oveni i hovedet på folk? Jeg kan ikke få billedet af den kvinde ud af hovedet og så står der sgu folk og tager billeder af det? Hvad fanden vil de med dem? "Se skat, jeg oplevede noget sjovt i dag: Jeg så en kvinde blive kvadret af en stor lastbil og jeg tænkte, at du gerne ville se, hvordan sådan noget ser ud....

:violence-uzi:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Lyder som en ærgerlig oplevelse, Kimling. Du må trøste dig ved, at du i det mindste stod fast på dine principper, og du fik endda opbakning.

NN: Så fik vi også lidt doping i årets Tour. :thumbdown:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN - Der røg lige 4 Brimar ecc83 rør for snuden af mig på ebay igår.jeg havde ellers lagt et godt bud ind ,men faldt i søvn inden auktionen udløb.2 pund fra.PIS
Sorte strater lyder bare bedst..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="Kimling"]Det resulterede så i, at en, temmelig stor, mørk fyr stillede sig ved siden af mig og sagde: You know what? I'm with this guy and if you want to have a go at him, you are also going to have a go at me".
Så blev det ligesom ikke til mere. :violence-uzi:[/quote]

Hold da fucking kæft, hvor jeg dog håber du gav den gut en kæmpe krammer!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen