Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN: sidder i en bus der kører fra Washington til Boston.
9,5 time... og bussen er allerede 30 min forsinket. Heldigvis er der WiFi ombord, men alligevel...
Min kæreste solgte turen til Washington som en 8 timers tur...:-(
Det ufede ved usa er at både tog og indenrigs fly koster kassen. Bus koster 1/10.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Loomer"]NN//

At skulle være væk fra min kæreste i 3 uger :( [/quote]

Så.. Nu tager du dig sammen, det er vel ikke tøse-pop du spiller vel.. Hvis man skal på tour, så må man ikke tude sådan der..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jake »

[quote="fortytwo"][quote="Loomer"]NN//

At skulle være væk fra min kæreste i 3 uger :( [/quote]

Så.. Nu tager du dig sammen, det er vel ikke tøse-pop du spiller vel.. Hvis man skal på tour, så må man ikke tude sådan der..[/quote]

+1
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Mit Midi-keyboard er dødt - der kommer ikke liv i det hverken med USB-forsyning eller ekstern strømforsyning. Dobbelt træls eftersom jeg både bruger det som lydkort og monitor-kontroller.

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

NN: Dsb's totale foragt for at overholde planer ifb. med deres sporarbejde. Hurra for et eventyr i bus jeg skal ud på i dag, for at komme på arbejde.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: Langelanditis. Dvs. snot i hele kraniet og hosten og hakken, siden igår. Det går heldigvis lidt bedre i dag, men jeg er sgu en kende slatten. Og så i min sommerferie.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]NN: Langelanditis. Dvs. snot i hele kraniet og hosten og hakken, siden igår. Det går heldigvis lidt bedre i dag, men jeg er sgu en kende slatten. Og så i min sommerferie.[/quote]
Øv for den... jeg må tilstå at selvom vi havde regn 1 eftermiddag. I NY. Så var det stadig 35 grader.:-)
Det bliver så forfærdeligt at komme hjem, men til gengæld bliver det fedt at kunne bare andet end shorts.

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Down »

@Rasmus. Det er kun Fred Durst og hans medsammensvorne der går i shorts!!!! Kan du så få et par jeans eller noget læder på! Chaps, caps whatever!
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Down"]@Rasmus. Det er kun Fred Durst og hans medsammensvorne der går i shorts!!!! Kan du så få et par jeans eller noget læder på! Chaps, caps whatever![/quote]

Billede
Billede

'nuff said..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Down"]@Rasmus. Det er kun Fred Durst og hans medsammensvorne der går i shorts!!!! Kan du så få et par jeans eller noget læder på! Chaps, caps whatever![/quote]
Billede

Lemmy bruger shorts = shorts er awesome!

Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Lemmy er sej!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Lemmy bruger ikke shorts. Han skifter bare Jeans så sjældent, at de bliver slidt ned til den der længde!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg går nogen gange med shorts ... men lige det dér billed af Lemmy får mig hver gang til kraftigt at overveje, om det nu også er en god idé.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Billede
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Min bil ... jeg får så lange løg, at jeg trækker spor, efterhånden ... nu er det tredje gang på 2 uger (fjerde siden maj måned) den skal på værksted. Denne gang er det i værste fald gearkassen, i bedste fald koblingen, der har tvunget den i knæ. Fucking lorte-pikkomobil :angry-fire:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Min bil ... jeg får så lange løg, at jeg trækker spor, efterhånden ... nu er det tredje gang på 2 uger (fjerde siden maj måned) den skal på værksted. Denne gang er det i værste fald gearkassen, i bedste fald koblingen, der har tvunget den i knæ. Fucking lorte-pikkomobil :angry-fire:[/quote]

Skift den til noget du kender!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NN: Min bil ... jeg får så lange løg, at jeg trækker spor, efterhånden ... nu er det tredje gang på 2 uger (fjerde siden maj måned) den skal på værksted. Denne gang er det i værste fald gearkassen, i bedste fald koblingen, der har tvunget den i knæ. Fucking lorte-pikkomobil :angry-fire:[/quote]

Skift den til noget du kender![/quote]

Tro mig, det er med i overvejelserne. Jeg havde Pony'en i 3 år, og jeg nåede ikke at bruge 10% af samme beløb på reperationer, som jeg har brugt på Mitzi, på halvandet år.

Men den har jo ikke aircondition ... eller servo ... eller ABS-bremser ... eller fjernbetjent centrallås ... eller airbags ... eller alufælge ... eller elruder ... eller 4 døre ... the list goes on and on ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

alt det kan det få den skal bare havde opgrade kit. 1, 2, 4 & 7 og så lige mod-kit 3 & 11

og så skal du ikke håbe på den skal synes igen. for det kan den nok ikke :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Nu kom jeg lige til at kigge lidt nærmere på linket ... den har jo faktisk både servo, ABS og 4 døre. Forhandleren ligger en spytklat fra min bopæl, og så har den endda anhængertræk, hvilket jeg i dén grad har savnet på min nuværende bil ... måske skulle man tage over og prøvekøre den?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Min bil ... jeg får så lange løg, at jeg trækker spor, efterhånden ... nu er det tredje gang på 2 uger (fjerde siden maj måned) den skal på værksted. Denne gang er det i værste fald gearkassen, i bedste fald koblingen, der har tvunget den i knæ. Fucking lorte-pikkomobil :angry-fire:[/quote]
Hvad med <!-- m --><a class="postlink" href="http://uden-udbetaling.dk/biler-til-sal ... alg.htm</a><!-- m --> ?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen