Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
ffsjake
Himmelhund
Indlæg: 44
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af ffsjake »

NN: Folk der ikke kan holde de aftaler man laver med dem, specielt når de ikke gør nogen indsats for at gøre opmærksom på det
NN2: At få tilbudt et spillejob til 5000 kr., men må sige nej, fordi man ved man er i hovedstaden og spendere en masse penge den dag
NO: At få et spillejob ca. 300 meter fra min lejlighed, hvor jeg må spille lige hvad der passer mig
NN3: Det er ulønnet!
[font='Open Sans', Arial, Helvetica, sans-serif]Gibson Les Paul Studio / Ibanez RGT 6 EXFX / Ibanez EGEN8 / Ibanez AFS75TD
Sigma SG / Squier Jazzmaster / Akkustisk Tellson / LTD D5 / Hjemmestrikket Tele-bas[/font]

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Har haft en prop (ikke sådan en man har i vinflasker) i øret siden tirsdags, så hørelsen er stærkt nedsat på det øre. Lægen er på ferie, og den erstatningslæge, der henvises til, er ikke til at få fat på. Vagtlægen sender mig bare videre til egen læge igen, så jeg må leve med det weekenden over. Det er altså ikke så fedt.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

NN: Job der bliver aflyst samme dag - nu havde jeg lige glædet mig til at få luftet det toptrimmede board.
NO: At hyren (delvist) falder alligevel, så man med god samvittighed kan foretage sig noget andet, fx tilbringe aftenen i behageligt selskab, i stedet for at krydse to bælter to gange for en tarif :-)
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"]NN: Job der bliver aflyst samme dag - nu havde jeg lige glædet mig til at få luftet det toptrimmede board.
NO: At hyren (delvist) falder alligevel, så man med god samvittighed kan foretage sig noget andet, fx tilbringe aftenen i behageligt selskab, i stedet for at krydse to bælter to gange for en tarif :-)[/quote]

Kom på Rust!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN: Min Hughes & Kettner Rotosphere MK I er lige pludselig holdt op med at virke. Den har bare ligget i øveren. Uden nogen ballade. ØV ØV ØV.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Der drypper regnvand ned igennem mit køkkenloft :(

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af KHoldt »

NN: Jeg har 30 kroner på min konto og det er kun den 9.
Ferie er dyrt!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Det nye busnet i Århus. Det kan godt være, at det på den lange bane er bedre, men lige nu synes jeg ikke så godt om det. Det er sgu da træls, at man skal skifte bus op til to (2!) gange for at komme til en destination, man før kunne nøjes med at tage en bus for at komme til.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="Barf"]NN: Det nye busnet i Århus. Det kan godt være, at det på den lange bane er bedre, men lige nu synes jeg ikke så godt om det. Det er sgu da træls, at man skal skifte bus op til to (2!) gange for at komme til en destination, man før kunne nøjes med at tage en bus for at komme til.[/quote]
Mon ikke der er andre, som før har skullet skifte bus 3 gange, der nu kan tage én bus?
See you in heaven if you make the list

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

Nu ved jeg ikke hvor Barf bor, men har samme problem her.
Dog er det fedt at busserne endeligt kører hele tiden, så man ikke risikere at stå og vente i 30min.
Tilgengæld kunne de godt have investeret i det tids-system der er i KBH og Ålborg.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN//

Vores Europa-Tour er blevet aflyst undervejs pga. vores vokalist har fået kraniebrud under vores show i Serbien.
Fuck...

Det har været en fed Tour indtil videre, men jeg gad fandme gerne have spillet den hele igennem istedet for at skulle droppe den sidste uge, hvor de shows der ville være mest indbringende havde ligget. Pis.


NN2//

Desuden er det ekstra øfferen at min kæreste tager afsted på en uges tøseferie ca 2 timer før vi lander i Kbh.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]... fået kraniebrud under vores show ...[/quote]

Avs. Hvordan skete det?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Klatretur + vodka.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Skar min venstre ringefinger på et skarpt ventilationsrør på arbejdet idag. Det medfører, udover en lettere akavet håndtering af tastaturet, med ringemand plastret ind, at jeg ikke kan spille guitar nogle dage. Ikke skide godt, når der skulle indspilles guitarspor med morfar-bandet på søndag, og afholdes bassist-audition i det andet band på mandag :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Loomer"]NN//

Vores Europa-Tour er blevet aflyst undervejs pga. vores vokalist har fået kraniebrud under vores show i Serbien.
Fuck...

Det har været en fed Tour indtil videre, men jeg gad fandme gerne have spillet den hele igennem istedet for at skulle droppe den sidste uge, hvor de shows der ville være mest indbringende havde ligget. Pis.


NN2//

Desuden er det ekstra øfferen at min kæreste tager afsted på en uges tøseferie ca 2 timer før vi lander i Kbh.[/quote]

Fy for pokker - god bedring med ham.

Edit: Og med dig, Mikkel.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="Loomer"]NN//

Vores Europa-Tour er blevet aflyst undervejs pga. vores vokalist har fået kraniebrud under vores show i Serbien.
Fuck...

Det har været en fed Tour indtil videre, men jeg gad fandme gerne have spillet den hele igennem istedet for at skulle droppe den sidste uge, hvor de shows der ville være mest indbringende havde ligget. Pis.


NN2//

Desuden er det ekstra øfferen at min kæreste tager afsted på en uges tøseferie ca 2 timer før vi lander i Kbh.[/quote]
Føj for fanden, men kraftedme rock n' roll alligevel!
See you in heaven if you make the list

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Tja, der er ihvertfald ikke nogen der kan komme og sige vi ikke går til den når vi spiller live!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]Tja, der er ihvertfald ikke nogen der kan komme og sige vi ikke går til den når vi spiller live!![/quote]

God bedring til jeres forsanger. Men I kan ligeså godt benytte Jer af situationen og sprede det rygte, at han fik kraniebrud af at growle. Det ville da give lidt PR.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

[quote="Loomer"]Klatretur + vodka.[/quote]
Dét kan vist kaldes at turnere i Østeuropa med format. Os andre nøjes med at ørle på underlige steder.
Et stort ønske om god snarlig bedring til sangeren.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: OK. nok er jeg gammel. At jeg ligefrem er "vintage", kommer dog alligevel bag på mig. Men det må jeg vel være, når folk forsøger at sælge ting, som jeg har bygget, dyrere end de selv har købt det..?

Det er sgu´ dårlig stil, synes jeg! Men længe leve kapitalismen og al dens væsen!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen