Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Nu skal jeg ikke gøre mig til ekspert, men det har jeg nu også prøvet nogle gange - det er nok snarere nogle tilstoppede bihuler, eller lign. Det går sandsynligvis over igen. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Jeg har også været ret sløj på det sidste, så jeg håber det er noget midlertidigt. Jeg går dog med øreprop i øret de næste par dage, for jeg har ikke lyst til at tage nogen chancer.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

Jeg har noget der minder om nogle gange, hvor al top forsvinder, og alt bliver meget mudret..
Første gang var det kun en dag eller to, men anden gang blev det ved med, at være der i ca. 4 uger.. Jeg gik til en ørelæge, som var et hul i jorden, og så kontaktede jeg et hørecenter, som henviste mig til det ørelæge de brugte, som fortalte mig, at det var fordi jeg var stresset, og når jeg var det, så spændte jeg i min kæbe, og trak derved i min trommehinde, som blev slap når jeg så ikke spændte op mere, og ergo så samlede mit øre ikke alle frekvenser op på samme måde som det plejede..

Så nu ved jeg, at når mit øre gør det nu, så skal jeg slappe af, for ellers så udligner det ikke sig selv..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Der skal falde 20mm i morgen, samtidigt med at jeg skal cykle 30 km pga. introtur :(
:)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"]Jeg har noget der minder om nogle gange, hvor al top forsvinder, og alt bliver meget mudret..[/quote]

Det lyder som Les Paul, men få lige lægen til at checke det.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="K-P"]Jeg har også været ret sløj på det sidste, så jeg håber det er noget midlertidigt. Jeg går dog med øreprop i øret de næste par dage, for jeg har ikke lyst til at tage nogen chancer.[/quote]

Håber du slipper med forskrækkelsen. God bedring.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"][quote="fortytwo"]Jeg har noget der minder om nogle gange, hvor al top forsvinder, og alt bliver meget mudret..[/quote]

Det lyder som Les Paul, men få lige lægen til at checke det.[/quote]

Nej, det lyder ikke rart. Jeg er bange for, at det er noget alvorligt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Det er så småt begyndt at blive bedre. Jeg har i hvert fald fået noget af hørelsen tilbage, men der er stadigvæk noget susen og en underlig opfattelse af de dybere frekvenser. Jeg skal vist bare have sovet ud i weekenden og så ellers forholde mig nogenlunde roligt indtil da (Det burde hjælpe på evt. stress eller sygdom), og så må jeg søge ørelæge i næste uge, hvis der ikke er sket nogen bedring.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="SustainerPlayer"][quote="fortytwo"]Jeg har noget der minder om nogle gange, hvor al top forsvinder, og alt bliver meget mudret..[/quote]

Det lyder som Les Paul, men få lige lægen til at checke det.[/quote]

Når man nu er små 2m høj, og 100kg+, så ser den sygdom rigtig dum ud på en, plus den er svær at håndterer over 7. bånd, så den ved jeg helt sikkert, at jeg ikke har.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NMFN (Now Mega Fucking Nedtur): Jeg kan næsten kun finde på en værre ting, der kunne ske, end det, der skete i nat. Steve Jobs har sagt op som CEO for Apple. Det eneste, der kunne være værre er, hvis han døde.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

[quote="kraen"]NMFN (Now Mega Fucking Nedtur): Jeg kan næsten kun finde på en værre ting, der kunne ske, end det, der skete i nat. Steve Jobs har sagt op som CEO for Apple. Det eneste, der kunne være værre er, hvis han døde.[/quote]
Hørte det også lige i nyhederne i morges.. Det er virkelig ærgerligt, da han ligesom var indbegrebet af Apples ånd, lidt som et åndeligt overhoved, som folk også går og gør grin med.. Det bliver spændende at se hvad der sker i fremtiden :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

Han er heldigvis stadig bestyrelsesformand og har sagt, at han stadig vil indgå i produktudvikling, så situationen kunne være værre - men hvor er det trist.
En god ting, der måske kunne komme ud af det er, hvis Steve Wozniak vendte tilbage.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="kraen"]NMFN (Now Mega Fucking Nedtur): Jeg kan næsten kun finde på en værre ting, der kunne ske, end det, der skete i nat. Steve Jobs har sagt op som CEO for Apple. Det eneste, der kunne være værre er, hvis han døde.[/quote]

Jeg er bange for, at du går for meget op i Apple, min kære ven
Det der var faktisk skræmmende læsning :wtf:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

NN: Den kommende hamstring af Arktis der starter cirka nu. Det er egentlig begyndt med Cairns boringer, men det bliver kun værre her fra. Og Rusland har udstationeret 2000 soldater, wtf? Verden er vanvittig.
NN: Grønlands insisteren på at de kan styre deres land uden indblanding og deres gentagne bevis på det modsatte.
NN: Lars Løkke kan ikke finde ud af at udskrive valg.
NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.derbliveraldrigvalgever.tumblr.com">http://www.derbliveraldrigvalgever.tumblr.com</a><!-- m -->
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kattekiksen"]NN: Den kommende hamstring af Arktis der starter cirka nu. Det er egentlig begyndt med Cairns boringer, men det bliver kun værre her fra. Og Rusland har udstationeret 2000 soldater, wtf? Verden er vanvittig.
[/quote]

Ja - lige som man troede alt var godt ... :)

[quote="Kattekiksen"]
NN: Grønlands insisteren på at de kan styre deres land uden indblanding og deres gentagne bevis på det modsatte.
[/quote]

Hvem kan bedre?

[quote="Kattekiksen"]
NN: Lars Løkke kan ikke finde ud af at udskrive valg.
[/quote]

Måske ikke - han er nok træt efter at have talt på fingre til 85 milliarder. Men han _skal_ jo snart - tiden arbejder jo videre. Ikke at det kommer til at ændre på noget signifikant i vores hverdag - uanset det kommende valgs udfald. :roll:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"][quote="kraen"]NMFN (Now Mega Fucking Nedtur): Jeg kan næsten kun finde på en værre ting, der kunne ske, end det, der skete i nat. Steve Jobs har sagt op som CEO for Apple. Det eneste, der kunne være værre er, hvis han døde.[/quote]

Jeg er bange for, at du går for meget op i Apple, min kære ven
Det der var faktisk skræmmende læsning :wtf:[/quote]

Jow deet ... :s hock:

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Kattekiksen"]NN: Den kommende hamstring af Arktis der starter cirka nu. Det er egentlig begyndt med Cairns boringer, men det bliver kun værre her fra. Og Rusland har udstationeret 2000 soldater, wtf? Verden er vanvittig.
[/quote]

Ja - lige som man troede alt var godt ... :)
[/quote]
Det er jo bare hovedløst at "udnytte" at isen trækker sig tilbage, når grunden til det er at vi har udnyttet det for meget før i tiden.
[quote="SustainerPlayer"]
[quote="Kattekiksen"]
NN: Grønlands insisteren på at de kan styre deres land uden indblanding og deres gentagne bevis på det modsatte.
[/quote]


Hvem kan bedre?
[/quote]
Det er et virkelig godt spørgsmål. Lige nu opfører Kuupik Kleist sig jo som et lille barn der afviser alt hjælp og alle råd lige meget hvor de kommer fra. Han har fået sort guld i øjnene, desværre.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Kattekiksen"][quote="SustainerPlayer"][quote="Kattekiksen"]NN: Den kommende hamstring af Arktis der starter cirka nu. Det er egentlig begyndt med Cairns boringer, men det bliver kun værre her fra. Og Rusland har udstationeret 2000 soldater, wtf? Verden er vanvittig.
[/quote]

Ja - lige som man troede alt var godt ... :)
[/quote]
Det er jo bare hovedløst at "udnytte" at isen trækker sig tilbage, når grunden til det er at vi har udnyttet det for meget før i tiden.
[/quote]

Hvad er der da på Arktis?
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Kimling"][quote="kraen"]NMFN (Now Mega Fucking Nedtur): Jeg kan næsten kun finde på en værre ting, der kunne ske, end det, der skete i nat. Steve Jobs har sagt op som CEO for Apple. Det eneste, der kunne være værre er, hvis han døde.[/quote]

Jeg er bange for, at du går for meget op i Apple, min kære ven
Det der var faktisk skræmmende læsning :wtf:[/quote]

Jow deet ... :s hock:[/quote]

Tja, er det da skidt at være virkelig passioneret omkring noget? Så længe det ikke går ud over andre, så kan jeg ikke se problemet. Jeg tror ovenikøbet, du vil kunne finde rigtige levende mennesker, der vil mene, at jeg er en hel normal, velfungerende person med sin virkelighedssans og situationsfornemmelse intakt.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

[quote="kraen"]Tja, er det da skidt at være virkelig passioneret omkring noget? Så længe det ikke går ud over andre, så kan jeg ikke se problemet. Jeg tror ovenikøbet, du vil kunne finde rigtige levende mennesker, der vil mene, at jeg er en hel normal, velfungerende person med sin virkelighedssans og situationsfornemmelse intakt.[/quote]

Jeg har mødt dig flere gange, og det er jo ikke engang tæt på at være sandt! Vi mangler også en lejlighed for, at du kan give den øl, jeg gav til SPOT, tilbage.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen