Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Kimling"][quote="kraen"]NMFN (Now Mega Fucking Nedtur): Jeg kan næsten kun finde på en værre ting, der kunne ske, end det, der skete i nat. Steve Jobs har sagt op som CEO for Apple. Det eneste, der kunne være værre er, hvis han døde.[/quote]

Jeg er bange for, at du går for meget op i Apple, min kære ven
Det der var faktisk skræmmende læsning :wtf:[/quote]

Ja, det bliver spændende at se, om der følger gruppeselvmord i kølvandet, nu hvor dommedag tilsyneladende står for døren... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="kraen"]
Tja, er det da skidt at være virkelig passioneret omkring noget? Så længe det ikke går ud over andre, så kan jeg ikke se problemet. Jeg tror ovenikøbet, du vil kunne finde rigtige levende mennesker, der vil mene, at jeg er en hel normal, velfungerende person med sin virkelighedssans og situationsfornemmelse intakt.[/quote]

Jeg tvivler ikke på, at du er helt normal. Don't get me wrong. Det var nu også skrevet med et lille smil. Det er dog svært at vise på skrift :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="K-P"]

Hvad er der da på Arktis?[/quote]

Man siger vist nærmere i arktis. Olie og mineraler, og angiveligt masser af dem. En tredjedel af alt der har været på jorden eller sådan noget.
Det største problem er at det ligger under havbunden. Deepwater Horizon agtige udslip/katastrofer i isfyldt farvand ville smadre det meste af arktis, og fuldstændigt ødelægge Grønlands økonomi, baseret på fiskeri. Men det tænker Kuupik ikke på, fordi han ser en mulighed for at give Grønland en selvstændig økonomi, hvor 65 % af deres årsbudget ikke kommer fra Danmark.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="Kattekiksen"]NN: Grønlands insisteren på at de kan styre deres land uden indblanding og deres gentagne bevis på det modsatte.
[/quote]

Er det ikke snarere NA// Guldøl?

Ellers NN//

Jeg har seriøse betænkeligheder omkring min fremtid i mit band lige for tiden. Lad os håbe det går over.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"][quote="kraen"]Tja, er det da skidt at være virkelig passioneret omkring noget? Så længe det ikke går ud over andre, så kan jeg ikke se problemet. Jeg tror ovenikøbet, du vil kunne finde rigtige levende mennesker, der vil mene, at jeg er en hel normal, velfungerende person med sin virkelighedssans og situationsfornemmelse intakt.[/quote]

Jeg har mødt dig flere gange, og det er jo ikke engang tæt på at være sandt! Vi mangler også en lejlighed for, at du kan give den øl, jeg gav til SPOT, tilbage.[/quote]

Vi må lave en date i festugen - måske sammen med den gode Mark.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Det lyder som en god idé. Du får jobbet med at få det aftalt med Mark, han har altid så travlt. Jeg kan stort set alle dage, så valget er dit (pun intended)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Valgdækning i medierne. Det vigtigste er åbenbart meningsmålinger. At de allesammen peger i hver sin retning gør dem bare til endnu bedre stof. Hvorfor fanden er en meningsmåling i sig selv en nyhed?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]NN: Valgdækning i medierne. Det vigtigste er åbenbart meningsmålinger. At de allesammen peger i hver sin retning gør dem bare til endnu bedre stof. Hvorfor fanden er en meningsmåling i sig selv en nyhed?[/quote]

Det du siger er, at meningsmålingerne ikke giver mening! :D

Og det giver jo fint mening - i og med at hele det politiske cirkus jo ingen mening giver.

:P

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

Har fået min første p bøde. Det værste ved det er at jeg holdte lige neden for min lejlighed, og grunden til jeg holdte der var at en anden holdte ulovligt så jeg ikke kunne komme ind og holde i baggården... Jeg hader godt nok alle andre bilister lige nu :) hehe

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

NN: Har lige brugt 600 kr på at få en låsesmed til at åbne min dør:/ Kæresten var ude at løbe en tur uden nøgler og jeg fik mig lige en eftermiddagslur og så smækker døren til lejligheden, da jeg lukker hende ind pga. gennemtræk. Vi har sådan et sjovt system med en dør før man kommer ind til de fire lejligheder der er på hver etage.. Øv!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Martin60"]Har fået min første p bøde. Det værste ved det er at jeg holdte lige neden for min lejlighed, og grunden til jeg holdte der var at en anden holdte ulovligt så jeg ikke kunne komme ind og holde i baggården... Jeg hader godt nok alle andre bilister lige nu :) hehe[/quote]
Jeg har fået p bøde for at holde på min private plads så kom ikke her :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"][quote="Martin60"]Har fået min første p bøde. Det værste ved det er at jeg holdte lige neden for min lejlighed, og grunden til jeg holdte der var at en anden holdte ulovligt så jeg ikke kunne komme ind og holde i baggården... Jeg hader godt nok alle andre bilister lige nu :) hehe[/quote]
Jeg har fået p bøde for at holde på min private plads så kom ikke her :) [/quote]
Jeg fik sku' også en i sidste uge. :) Der var ingen pladser nogen steder... fuck fuck arrangementer i Parken... så skal alle folke holde i min gade!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"] fuck fuck arrangementer i Parken... så skal alle folke holde i min gade![/quote]

Det lyder lidt som der hvor jeg boede før. Lige op og ned af stadion, ishockeyhallen, atletikstadion, cykelbanen og idrætshallen ... jeg får stadig lyst til at flå huden af ansigtet, når jeg ser nogen dyrke sport ...

NN/NWTF: Det vildeste uvejr, jeg nogensinde har oplevet, er lige drevet henover hovederne på os. Der var tsunami-lignende tilstande ude på fortovet, og lynene slog ned MEGET tæt på. Ét af dem ramte et eller andet, tog al strømmen i huset. Og kun i vores hus. Som er et rækkehus. Midt i rækken :s hock:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Rasmus"][quote="Smittefar"][quote="Martin60"]Har fået min første p bøde. Det værste ved det er at jeg holdte lige neden for min lejlighed, og grunden til jeg holdte der var at en anden holdte ulovligt så jeg ikke kunne komme ind og holde i baggården... Jeg hader godt nok alle andre bilister lige nu :) hehe[/quote]
Jeg har fået p bøde for at holde på min private plads så kom ikke her :) [/quote]
Jeg fik sku' også en i sidste uge. :) Der var ingen pladser nogen steder... fuck fuck arrangementer i Parken... så skal alle folke holde i min gade![/quote]

Stem på Helle. Den betalingsring skal nok fjerne dét problem.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"] Ét af dem ramte et eller andet, tog al strømmen i huset. Og kun i vores hus. Som er et rækkehus. Midt i rækken :s hock:[/quote]

Var det ikke bare HPFI-relæet, der slog?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"] Ét af dem ramte et eller andet, tog al strømmen i huset. Og kun i vores hus. Som er et rækkehus. Midt i rækken :s hock:[/quote]

Var det ikke bare HPFI-relæet, der slog?[/quote]

Jo ... er det ikke det samme? Der var ikke noget strøm i hele huset, så man kan vel godt sige, at det tog al strømmen ... eller hvad?

Altså, der lød et brag, samtidig med et kraftigt blink, og relæ-fætteren oppe på 1.salen slog fra. Vi ventede 10 min., til vi mente det var nogenlunde forsvarligt, og slå det til igen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Dén naturlov, som siger, at den sidste dag inden ens ferie skal man altid være på arbejde til over midnat.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]
Jo ... er det ikke det samme? Der var ikke noget strøm i hele huset, så man kan vel godt sige, at det tog al strømmen ... eller hvad? [/quote]

Jo da.

[quote="GodSpeedDK"]Altså, der lød et brag, samtidig med et kraftigt blink, og relæ-fætteren oppe på 1.salen slog fra. Vi ventede 10 min., til vi mente det var nogenlunde forsvarligt, og slå det til igen.[/quote]

Efter det er blevet trendy med smadderstormsskybrudsvejr, har vi også et par gange oplevet at HPFI har knaldet. Jeg må da indrømme, jeg altid har tilskrevet det "skraldets" volume, og ikke en eller anden potentialeudligning i systemet eller hvad det nu kan være, da lynet jo ikke er slået ned i huset eller dets installationer?

Men måske en af de el- og skybrudskyndige kan komme med den rette forklaring?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Fandt den her tråd:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://ing.dk/debat/105817">http://ing. ... /105817</a><!-- m -->
Poul-Henning Kamp skrev:
Jeg vil dog lige pinde ud, at vi har HPFI, og at alt ligger i jordkabel i mange kilometers omkreds, men at lynet tæt på altså tog strømmen.
Det mest sandsynlig er at du har en eller flere jordede forbrugsgenstand der er en smule overgang i. Når lynet resulterer i overspændinger kommer fejlstrømmen over trigge-grænsen for dit HPFI.

Få en elektriker til at måle din installation igenne med en "megger" hvis det er et stort problem, eller hvis der er nogen af dine hårde hvidevarer der "knurrer" hvis du kører bagsiden af fingeren langs en metalkant.
Så måske jeg lige skal have kigget på vores vaskemaskine :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Øhhm ... her er det så nok opvaskemaskinen (der efterhånden kan klassificeres som danefæ), der skal kigges på. Eller ... i virkeligheden burde jeg nok begynde mig om efter en ny :s hifty:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen