Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Ja - et godt incitament til at fise i Harald og købe en "megger" ... og en lynafleder ... :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg håber da ikke, at man kan købe en Megger i Harald Nyborg..?

I øvrigt skulle de pågældende hårde hvidevarer da gerne være jordforbundne. Og så burde der ikke være noget, som kunne "knurre" i fingerspidserne. Det lyder som om, at det ville være en god idé at få en kompentent elektrikker til at se på sagerne.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg havde givet fronten på min forstærker to lag maling inden jeg kom i tanke om, at de der lysdioder da for øvrigt skulle have været pillet ud først. DOH!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: OB ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN: jeg Har fået bøffet min cykel ved mit øvelokale. Latterligt.

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af KHoldt »

NN: Nældefeber. Farvel søvn.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="KHoldt"]NN: Nældefeber. Farvel søvn.[/quote]

Hvad får du det af? Jeg er nysgerrig, fordi jeg har haft en kronisk tiltand siden december, og spiser antihiastaminer hver dag, for ikke at få det.

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af KHoldt »

[quote="Rasmus"][quote="KHoldt"]NN: Nældefeber. Farvel søvn.[/quote]

Hvad får du det af? Jeg er nysgerrig, fordi jeg har haft en kronisk tiltand siden december, og spiser antihiastaminer hver dag, for ikke at få det.[/quote]

Det ved min læge og for den sags skyld jeg ikke. Min læge ved heller ikke, om det er nældefeber. Men mine ben klør som en sindssyg i et par timer om natten, hvilket er et symptom på nældefeber. Der er dog snak om, at jeg er allergisk over for et eller andet, da de tabletter jeg får nu (og fik sidste år) ikke virker. Men det kommer altid i denne her måned og slutter tæt på jul, så der må være et eller andet i luften. Hvis et udbrud kommer igen i nat, skal jeg undersøges nærmere, så hvis jeg må være dig svar skyldig, kan det være du får en forklaring en anden dag :)

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Post Danmark.
Først bestilte jeg en ny jakke, og modtog den men den var for stor. Jeg sendte den tilbage, da jeg stadig havde 7 dages returret tilbage. Det er en uge siden nu, og da min pakke stadig ikke kan trackes var jeg nede på posthuset og spørge hvordan det kunne være. Det viser sig, at pakken er blevet væk for dem, og det ser ikke ud til at den er blevet sendt.

Da jeg har brug for den jakke, bestilte jeg en ny i fredags. Den har de været forbi med i går, men da jeg ikke var hjemme fik jeg en pakkeseddel. I dag var jeg nede for at hente den, og guess what - den er på mærkelig vis forsvundet. Jeg gav dem mit nummer, og de ville ringe så snart de fandt den. Det var alt hvad jeg fik at vide.

Er ved at være alvorligt træt af det firma...
:)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Scorpe"]NN: Post Danmark.
Først bestilte jeg en ny jakke, og modtog den men den var for stor. Jeg sendte den tilbage, da jeg stadig havde 7 dages returret tilbage. Det er en uge siden nu, og da min pakke stadig ikke kan trackes var jeg nede på posthuset og spørge hvordan det kunne være. Det viser sig, at pakken er blevet væk for dem, og det ser ikke ud til at den er blevet sendt.

Da jeg har brug for den jakke, bestilte jeg en ny i fredags. Den har de været forbi med i går, men da jeg ikke var hjemme fik jeg en pakkeseddel. I dag var jeg nede for at hente den, og guess what - den er på mærkelig vis forsvundet. Jeg gav dem mit nummer, og de ville ringe så snart de fandt den. Det var alt hvad jeg fik at vide.

Er ved at være alvorligt træt af det firma...[/quote]

Troede vi var et kapitalistisk samfund og at markedet skulle indrette sig selv; At PostDK stadig florerer på den måde de er på viser at dette ikke er tilfældet.

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Max Power »

Jeg synes, at vi har brug for et link til den jakke du har bestilt. Den må fileme være fed, når de hele tiden hugger den.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Scorpe"]NN: Post Danmark.
Først bestilte jeg en ny jakke, og modtog den men den var for stor. Jeg sendte den tilbage, da jeg stadig havde 7 dages returret tilbage. Det er en uge siden nu, og da min pakke stadig ikke kan trackes var jeg nede på posthuset og spørge hvordan det kunne være. Det viser sig, at pakken er blevet væk for dem, og det ser ikke ud til at den er blevet sendt.

Da jeg har brug for den jakke, bestilte jeg en ny i fredags. Den har de været forbi med i går, men da jeg ikke var hjemme fik jeg en pakkeseddel. I dag var jeg nede for at hente den, og guess what - den er på mærkelig vis forsvundet. Jeg gav dem mit nummer, og de ville ringe så snart de fandt den. Det var alt hvad jeg fik at vide.

Er ved at være alvorligt træt af det firma...[/quote]

Troede vi var et kapitalistisk samfund og at markedet skulle indrette sig selv; At PostDK stadig florerer på den måde de er på viser at dette ikke er tilfældet.[/quote]

Med den enorme statslige indblanding, vi har i Danmark, kan det vel ikke overraske, at markedskræfterne ikke har frit spil.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Nej, det er den rene og skære kommunisme!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Sasha"]Nej, det er den rene og skære kommunisme![/quote]

Nu du nævner det: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/politik/vil-beslaglaeg ... beslaglaeg ... sk-og-lego</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

Haha, tænk hvis nogen tog enhedslisten seriøst..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

[quote="CobraPizza"]Haha, tænk hvis nogen tog enhedslisten seriøst..[/quote]
Så meget, som de stormer frem i meningsmålingerne, så er der da nogle som gør.. Jeg deler også deres generelle menneskesyn, men jeg er mere realist end kommunist, så krydset bliver sat en del tættere på midten..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pickles »

Nåh, at nationalisere virksomheder er nu ikke noget nyt eller mærkeligt, de gør det fx i Sydamerika. Et samfund, hvor de store banker og virksomheder er statsligt kontrollerede, er vel ikke længere fra status quo end minimalstaten og andre politiske mål på længere sigt?

Jeg stemmer Enhedslisten og så gerne, at man lavede en statslig bank.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="efrandsen"][quote="CobraPizza"]Haha, tænk hvis nogen tog enhedslisten seriøst..[/quote]
Så meget, som de stormer frem i meningsmålingerne, så er der da nogle som gør.. Jeg deler også deres generelle menneskesyn, men jeg er mere realist end kommunist, så krydset bliver sat en del tættere på midten..
[/quote]

Jeg ved sgu snart ikke rigtig ... Jeg vakler stadig mellem Enhedslisten og SF. Disse udtalelser peger mig i retning af SF; Villy Søvndals håndtering af valgkampen, og hans lige lovligt hede affære med S, peger mig mod Enhedslisten ... Vi mangler lidt et venstrefløjsparti, i stil med Liberal Alliance på højrefløjen - et parti med en klar vision, og som har gjort sig dén ulejlighed at rive alle tidligere nedskrevne idéer i stykker, og startet på en frisk, med holdninger der ikke bare er copy/paste't fra tidligere år, men har afsæt i 2011. Og skider hul i, om der er stemmer i det ... for det skal der nok være, hvis man ikke lefler.

Også ærgerligt, at man ikke er en egoistisk, menneskefjendsk pengegnier, for så var det jo ingen sag at sætte sit kryds ;)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Hajfiskeri. Sidder og ser et program, hvor Gordon Ramsey for en gangs skyld ikke er utålelig. Det er de mennesker til gengæld, som fanger truede hajarter, torturerer dem ved at skære finnerne af dem, mens de er i live, for så at smide dem ud igen til en langsom død. Og alt sammen kun fordi hajfinnesuppe er en udsøgt og profiterende delikatesse. Nej altså, hvor er det deprimerende og frustrerende.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="K-P"][quote="Sasha"]Nej, det er den rene og skære kommunisme![/quote]

Nu du nævner det: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/politik/vil-beslaglaeg ... beslaglaeg ... sk-og-lego</a><!-- m -->[/quote]

Øøøhhh...???

Hvad har det lige med Post Danmark at gøre?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen