Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Kimling"]Prøv at knalde skulderen mod en dør eller væg. Det har jeg før haft succes med :D [/quote]
Den der "smørrede grin"-smiley skræmmer mig lidt... ;o)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="FunkyValle"][quote="Kimling"]Prøv at knalde skulderen mod en dør eller væg. Det har jeg før haft succes med :D [/quote]
Den der "smørrede grin"-smiley skræmmer mig lidt... ;o)[/quote]

Den er sgu go' nok
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]Prøv at knalde skulderen mod en dør eller væg. Det har jeg før haft succes med :D [/quote]

Det har jeg også haft succes med. Døren gik i hvert fald op! :idea:

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[youtube]A3OlFgr4SKA[/youtube]

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Fuck hvor er der bare gået ged i denne sæsons musikundervisning. Det er bare ikke min tid og energi værd, men nu er vi jo gået i gang, og en af mine elever har lige været ude og købe en bas. Aaaargh

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Fibersprængning i ballen og forstrukket lyske. Så er det altså ikke så sjovt at have et rengøringsjob :P
:)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="Scorpe"]NN: Fibersprængning i ballen og forstrukket lyske. Så er det altså ikke så sjovt at have et rengøringsjob :P [/quote]

Må man spørge hvordan du har præsteret at få begge dele, i én omgang? :P

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

De kom med en dags mellemrum - først gik det galt med lysken til en overlevelsestur, og dagen efter skulle jeg prøve at løbe efter en bold :D
:)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Brumsløjfer - bare sådan helt generelt...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="Scorpe"]De kom med en dags mellemrum - først gik det galt med lysken til en overlevelsestur, og dagen efter skulle jeg prøve at løbe efter en bold :D [/quote]

Det der sport er jo pissefarligt - lyder som om du skulle holde dig fra det ;)

upyoursmate
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af upyoursmate »

NN: Bert Jansch er død.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Trist!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Izzy »

NN: Steve Jobs er også død.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.apple.com/stevejobs/">http:/ ... vejobs/</a><!-- m -->
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Izzy"]NN: Steve Jobs er også død.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.apple.com/stevejobs/">http:/ ... vejobs/</a><!-- m -->[/quote]

Det må så blive årets nedtur. Som flere af jer ved, så er nærmest fanatisk omkring Apple, og overvejede et kort sekund at iklæde Gear-freak en sort farve i den næste uges tid, men jeg kan ikke rigtig samle mig om noget som helst. Det er næsten som at miste et familiemedlem.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Ja, det er sørgeligt med Steve Jobs. Han var et af de få genier, der samtidig var visionær og bruger-orienteret. Dem kunne vi godt bruge flere af. Den personlige computer som vi kender den havde ikke set sådan ud uden bidragene fra Apple tilbage i de tidlige 80'ere og digital musikdistribution havde ikke været så langt uden iPod og iTunes. Man kan ikke lade være med at tænke, hvad vi går glip af, fordi han ikke lige fik 10 år mere :(

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="Turtle"]Ja, det er sørgeligt med Steve Jobs. Han var et af de få genier, der samtidig var visionær og bruger-orienteret. Dem kunne vi godt bruge flere af. Den personlige computer som vi kender den havde ikke set sådan ud uden bidragene fra Apple tilbage i de tidlige 80'ere og digital musikdistribution havde ikke været så langt uden iPod og iTunes. Man kan ikke lade være med at tænke, hvad vi går glip af, fordi han ikke lige fik 10 år mere :( [/quote]
+1, jeg håber på at de nye kræfter er godt klædt på til at køre virksomheden videre under hans visioner.
Jeg trøster mig med at jeg nu er ejer af en hel række Jobs-era Apple-produkter ;-)
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="Kallum"]

Nu er der i Danmark millioner af svin der er fastspændt og bliver tvanginsemineret dagligt, men det er selvfølgelig noget andet når det er en rødhåret awekat og det forgår i de varme lande.. Hurra for hykleriet![/quote]

Nej, for det ene er bare ulækkert og er udelukkende for at et menneske kan få nogle (meget underlige) fantasier opfyldt.. det andet giver bacon!

Desuden tror jeg sku ikke soen ville være bedre stillet, hvis det var ornen der skulle bespringe hende.. i begge situationer virker hun pænt utilfreds (mine erfaringer fra det landbrug mine oldeforældre havde).. det kan jo så være at det er bare kvinder generelt :D [/quote]

Nu var jeg i dag så heldig at have chancen for - i embeds medfør - at overvære sådan en tvangsinseminering af én af landets millioner af gode avlssøer. Med afsæt i det ovenstående gik jeg ind til, hvad jeg forventede ville udvikle sig til en zoofil SM-gyser af de værre. Men set i dét lys må jeg sige, at det var en anelse skuffende. For jeg tror såmænd knapt nok, at soen ænsede, at hun "havde besøg" og at en fin lille posefuld haletudser tilflød hende. Hun stod såmænd nok så frejdigt og gumlede løs i den anden ende imens. Så jeg tror altså ikke, at det er denne handling, som får mig til at fravælge bacon på min pizza næste gang. Det havde været noget andet, hvis jeg vidste, at netop dén bacon, jeg satte tænderne i, havde skrumlet rundt i adskillige timer på europæiske motorveje uden mad og drikke, mens de stakkels dyr var nær ved at trampe hinanden ihjel i deres eget lort.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

NN: Forsinkelser i lufthavnen.. Æv, hvor er det irriterende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Mig og og 4-vejs telecaster wiring. Det skal åbenbart altid drille. :D

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]NN: Mig og og 4-vejs telecaster wiring. Det skal åbenbart altid drille. :D [/quote]

Det er kun EN gang lykkedes mig, og jeg aner ikke hvad jeg gjorde rigtigt - jeg har ihvertfald ikke kunnet duplikere det. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen