Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="nerøs"]så må du jo bare prøve med open office :-) jeg ved så ikke om de også kan køre på mac...[/quote]

Det var også bare lige lidt galle, der skulle ud. Keynote er som sagt verdens bedste program, og jeg tror, jeg har fået min Mac til at spille med Smart Board, så der skulle ikke være flere problemer.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Her var jeg lige ved at aftale en handel, hvor jeg kunne få noget gear+penge for mine gamle trommer, og så bedyrer ham konfirmanden, at han altså ikke lige har penge før den første, men at vi da sagtens kan udveksle gear inden (jeg gav ham en ok deal til gengæld for hurtig afhentning). Det gør mig træt!
Man kan sgu da ikke byde penge, man ikke har, for ting uden i det mindste at være up front omkring det...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Opvaskemaskinen er stået af.

NA: Tvungen opvaskemaskine-GAS er ikke helt så fedt som musikgrej-GAS. :D

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="k_50"]NN: Her var jeg lige ved at aftale en handel, hvor jeg kunne få noget gear+penge for mine gamle trommer, og så bedyrer ham konfirmanden, at han altså ikke lige har penge før den første, men at vi da sagtens kan udveksle gear inden (jeg gav ham en ok deal til gengæld for hurtig afhentning). Det gør mig træt!
Man kan sgu da ikke byde penge, man ikke har, for ting uden i det mindste at være up front omkring det...[/quote]

Det er ikke kun konfirmander.. har lige haft næsten samme nummer med en på Aages forum..

NN: ovenstående
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="CobraPizza"][quote="k_50"]NN: Her var jeg lige ved at aftale en handel, hvor jeg kunne få noget gear+penge for mine gamle trommer, og så bedyrer ham konfirmanden, at han altså ikke lige har penge før den første, men at vi da sagtens kan udveksle gear inden (jeg gav ham en ok deal til gengæld for hurtig afhentning). Det gør mig træt!
Man kan sgu da ikke byde penge, man ikke har, for ting uden i det mindste at være up front omkring det...[/quote]

Det er ikke kun konfirmander.. har lige haft næsten samme nummer med en på Aages forum..

NN: ovenstående[/quote]

Men er det ikke primært konfirmander, der befinder sig der?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="K-P"][quote="CobraPizza"][quote="k_50"]NN: Her var jeg lige ved at aftale en handel, hvor jeg kunne få noget gear+penge for mine gamle trommer, og så bedyrer ham konfirmanden, at han altså ikke lige har penge før den første, men at vi da sagtens kan udveksle gear inden (jeg gav ham en ok deal til gengæld for hurtig afhentning). Det gør mig træt!
Man kan sgu da ikke byde penge, man ikke har, for ting uden i det mindste at være up front omkring det...[/quote]

Det er ikke kun konfirmander.. har lige haft næsten samme nummer med en på Aages forum..

NN: ovenstående[/quote]

Men er det ikke primært konfirmander, der befinder sig der?[/quote]

Joohh, men det er en af de få steder man kan få afsat sit grej.. men er ret sikker på at denne her bruger var 20+ minimum.. Jeg har handlet med ham før, er jeg næsten sikker på
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
KrænDyt
Johnny B. Goode
Indlæg: 163
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af KrænDyt »

NN: Skal spille i kirken til en begravelse i dag. 30 år gammel, kræft. Tragisk.
"I've got blisters on my fingers...!"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="KrænDyt"]NN: Skal spille i kirken til en begravelse i dag. 30 år gammel, kræft. Tragisk.[/quote]
:cry:
Det er ikke sjovt. Tilgengæld, så er det for fedt at spille i en kirke. Jeg gjorde det for en god måneds tid siden, og jeg kan da ikke sige mig fri for at måtte knibe en lille tåre, da jeg kom til at kigge op og så kisten forsvinde ud af kirken. :(

Brugeravatar
KrænDyt
Johnny B. Goode
Indlæg: 163
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af KrænDyt »

[quote="Rasmus"][quote="KrænDyt"]NN: Skal spille i kirken til en begravelse i dag. 30 år gammel, kræft. Tragisk.[/quote]
:cry:
Det er ikke sjovt. Tilgengæld, så er det for fedt at spille i en kirke. Jeg gjorde det for en god måneds tid siden, og jeg kan da ikke sige mig fri for at måtte knibe en lille tåre, da jeg kom til at kigge op og så kisten forsvinde ud af kirken. :( [/quote]
Det er ikke specielt sjovt nej. Dog er det rart lige at høre baggrunden for, at det lige præcis skulle være den sang, nemlig BurhanG's "Søvnløs". Som manden sagde, når han tog bilen efter hun havde haft den sidst, var det den sang der kørte på repeat i CD-afspilleren. Man får en fornemmelse af, at have sendt en person "afsted" på en ordentlig måde.
"I've got blisters on my fingers...!"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44760159 :s kuespiller-poul-glargaard-er-d">http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... gaard-er-d</a><!-- m -->ød.html :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Færdig med at male gang, trappeopgang og repos (hvilket for så vidt er en optur), men opdager så, da jeg vil hente det 2x1 m billed af Bob Marley jeg har i kælderen, som skulle hænge på væggen ved trappen, at en edderkop på størrelse med Lolland er flyttet ind. Så nu tør jeg ikke gå derned igen. God dammit ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Ah come on Mikkeline...
Bah

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Færdig med at male gang, trappeopgang og repos (hvilket for så vidt er en optur), men opdager så, da jeg vil hente det 2x1 m billed af Bob Marley jeg har i kælderen, som skulle hænge på væggen ved trappen, at en edderkop på størrelse med Lolland er flyttet ind. Så nu tør jeg ikke gå derned igen. God dammit ...[/quote]


Send da konen eller datteren ned i kælderen så :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Modsat rigtige dyr, som er nuttede og bevaringsværdige, så er edderkopper og heste noget fanden har skabt, og dem må man gerne udrydde efter forgodtbefindende. Et dask med et sammenrullet Ikea-katalog plejer at være rigeligt til at få has på en edderkop. Heste derimod skal typisk have flere slag med kataloget.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg vidste, at et Ikea-katalog "was good for something". Tak! Jeg har nu fået svar...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Max Power »

...og når en fed edderkop er splattet ud over 23 sider af IKEA-kataloget, er det en god undskyldning for at smide det ud.
Vupti: Nedtur vendt til optur!!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Edderkopper tygger man på, indtil de ikke knaser længere. :P
Hvilket minder mig om, jeg engang i 90'erne boede over en, lad os sige udenlandsk, restaurant.
En sommeraften vendte min nu ekskæreste og jeg hjem fra et eller andet besøg hos en af vennerne og finder en fugleedderkop på væggen.
Den måtte jeg tage med en glasskål og en A4 mappe under.
Den slap jeg løs på den anden side af gaden, ekskæresten kunne se den fra lejligheden da jeg slap den løs.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]Edderkopper tygger man på, indtil de ikke knaser længere. :P
Hvilket minder mig om, jeg engang i 90'erne boede over en, lad os sige udenlandsk, restaurant.
En sommeraften vendte min nu ekskæreste og jeg hjem fra et eller andet besøg hos en af vennerne og finder en fugleedderkop på væggen.
Den måtte jeg tage med en glasskål og en A4 mappe under.
Den slap jeg løs på den anden side af gaden, ekskæresten kunne se den fra lejligheden da jeg slap den løs.[/quote]

Slap du den løs!?!?? :s hock: Altså en rigtig fugleedderkop?? Det kan da umuligt være lovligt?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Swampthing"]Edderkopper tygger man på, indtil de ikke knaser længere. :P
Hvilket minder mig om, jeg engang i 90'erne boede over en, lad os sige udenlandsk, restaurant.
En sommeraften vendte min nu ekskæreste og jeg hjem fra et eller andet besøg hos en af vennerne og finder en fugleedderkop på væggen.
Den måtte jeg tage med en glasskål og en A4 mappe under.
Den slap jeg løs på den anden side af gaden, ekskæresten kunne se den fra lejligheden da jeg slap den løs.[/quote]

Slap du den løs!?!?? :s hock: Altså en rigtig fugleedderkop?? Det kan da umuligt være lovligt?[/quote]
Jeg er sikker på at Swamp først prøvede at smide bæstet i toilettet, men det er ganske svært når den spænder over kummen med benene...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Stevi"]
Jeg er sikker på at Swamp først prøvede at smide bæstet i toilettet, men det er ganske svært når den spænder over kummen med benene...[/quote]

Hehe ... nej, jeg godt se, at man jo er nødt til at skaffe sig af med den (eller øjeblikkeligt flygte ud af landet for bestandigt, som jeg nok havde gjort), men man må vel ikke lukke glubske rovdyr ud, bare fordi man ikke selv gider have dem rendende? Havde det været en krokodille eller en puma, var den da ikke gået, er jeg sikker på. Ville det rigtige ikke være, at ringe til et dyrehospital/zoologisk have/Falck/skadedyrsbekæmper/noget i den stil?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen