Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

"Musik kan være dannende, både på et moralsk, intellektuelt, kulturelt og åndeligt plan. Så derfor skal vi sigte ”opad”. Kun elitekunsten skal støttes, og det er i musikalsk øjemed den klassiske. Den er den fineste musik, den besidder den højeste kunstneriske kvalitet, og den kræver det mest sublime håndværk fra udøverens side, ofte først mestret efter mange års uddannelse og skoling. "

Haha, der var nok en der havde håbet på at score mere på at kunne spille klaver hva?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

NN: Havde ellers mailet med sælger og han ville desværre ikke ikke sende dyret :(

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... yISAPI.dll? ... 0841211541</a><!-- m -->

Godt nok ellers en vild pris den endte på

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NSMN (Now Super Meget Nedtur) : Min kusine som var igennem leukæmi sidste år har fået et tilbagefald... Nu troede vi ellers hun var blevet rask.
Hun og hendes mor har brug for en billig lejlighed i nærheden af rigshospitalet. Kender i nogen der kan undvære en lejlighed ?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Arrrh, noget pis!

Bedste tanker herfra...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

det lyder godt nok ikke ret....

god bedring her fra...

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Snake Boots »

NN: En guitar på ebay som jeg havde i sinde at byde 250 engelske pund for. Jeg glemte auktionen, og så blev den solgt for nogen og 40 pund!!! Doh!!!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Snake Boots"]NN: En guitar på ebay som jeg havde i sinde at byde 250 engelske pund for. Jeg glemte auktionen, og så blev den solgt for nogen og 40 pund!!! Doh!!![/quote]
:) Hvordan gik det nogensinde med ham der "scammede" dig? har du fået din guitar?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN//

Dansk metal, og dets fanbase.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]NN//

Dansk metal, og dets fanbase.[/quote]

Ved du godt, at du ret ofte lyder som en sur, gammel mand?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Det er primært fordi jeg er én, så ja, det er jeg yderst bevidst.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Det er primært fordi jeg er én, så ja, det er jeg yderst bevidst.[/quote]

Ok, ville bare være sikker. Så vil jeg vende tilbage til at høre noget metal og være glad imens :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg er blevet forkølet og har hele hovedet fuldt af snot. Jeg har da heldigvis ikke så travlt for tiden, men hold op, hvor jeg bare føler at jeg spilder tiden, når jeg bare sidder uden energi og kigger ud i luften :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Turtle"] Så vil jeg vende tilbage til at høre noget metal og være glad imens :) [/quote]

Er der ikke et indbygget paradoks her..? Eller er vi ude i "Happy Metal" (Kun ét bogstav skiller det fra en MacD-menu...)

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"][quote="Turtle"] Så vil jeg vende tilbage til at høre noget metal og være glad imens :) [/quote]

Er der ikke et indbygget paradoks her..? Eller er vi ude i "Happy Metal" (Kun ét bogstav skiller det fra en MacD-menu...)

:-)[/quote]

Jeg kan ikke se paradokset. Men til gengæld kan jeg godt se, at det må være en stor mangel med alle de subgenrer, der er i metallens verden, at der ikke findes en genre, der hedder Happy Metal endnu. Det tror jeg bliver mit næste projekt.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Det må vist være verdens mest fortærskede og fejlagtige floskel, at man nødvendigvis skal være sur og arrig, for at høre metal ...

Jeg gider faktisk ikke høre på det larm, hvis jeg er sur og arrig. Når jeg ikke er, hører jeg det til gengæld med glæde :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg tror sgu´, at jeg springer "Happy Meal" over - også i denne omgang. Nu er jeg ikke den store Metal-fan. Men skal det endelig være, så lad det da for guds eller andres skyld være en rigtigt ond og olm omgang! Sådan noget "Vi lyder måske nok sure, men vi er det slet ikke i virkeligheden - det er bare noget, vi leger" - well, well, well...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Jeg tror sgu´, at jeg springer "Happy Meal" over - også i denne omgang. Nu er jeg ikke den store Metal-fan. Men skal det endelig være, så lad det da for guds eller andres skyld være en rigtigt ond og olm omgang! Sådan noget "Vi lyder måske nok sure, men vi er det slet ikke i virkeligheden - det er bare noget, vi leger" - well, well, well...[/quote]

Du kan sagtens få det i "Jeg blev ikke krammet nok som lille og har spist dele af min bandmates hjerne" formen.. Det hele bliver spicet ekstra op af, at de brænder stavkirker... og er nordmænd.. primært at de er nordmænd... faktisk kun nok fordi de er nordmænd...
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg synes, at det meste at dét, jeg har hørt, lyder mest som "mine bandmates kom - muligvis ved en fejl - til at spise betragteligt store dele af min hjerne. Men nu er de mine bandmates, så de lagde selvfølgelig resterne på plads igen, efter de havde været igennem fordøjelsessystemet"...

Men de dér norske skovnisser får mig mest af alt til at tænke på denne:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: Lortedag! - hvor er det ufedt pludselig at føle sig fuldstændig overflødig!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Banker og deres sortsyn på fremtiden...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen