Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Haha - Been there done that - maaaaaaany times - Jeg var med til at indføre en regel om, at møderne skulle slutte senest klokken 24 - det lader til, den regel er afskaffet.

Det blev vel til 3-4 sæsoner med fællesrådsmøder - 2 af dem som medlem af bestyrelsen - så havde jeg ligesom også prøvet det synes jeg
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]Haha - Been there done that - maaaaaaany times - Jeg var med til at indføre en regel om, at møderne skulle slutte senest klokken 24 - det lader til, den regel er afskaffet.

Det blev vel til 3-4 sæsoner med fællesrådsmøder - 2 af dem som medlem af bestyrelsen - så havde jeg ligesom også prøvet det synes jeg[/quote]

Haha, først blev den regel lavet til opfølgningsmøde ugen efter, og nu er den bare afskaffet igen.. vi har nogle FysNan'er der er enormt glade for taletid og at bruge PFs vedtægter fuldt ud.. Sad du så i bestyrelsen med Stampe?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Yes yes - jeg var Uddannelsespolitisk Koordinator, da Lisa (Stampe) var formand.

Jeg vil sige, som jeg gjorde dengang - En beslutning er aldrig blevet bedre af at blive taget klokken 2 om natten - og et argument er aldrig blevet bedre af at blive gentaget. Møder der varer så længe er udtryk for dårlig forberedelse og dårlig mødeledelse.

Spild af tid er dyrt - Tænk på, I er ca. 20 mennesker til de møder (hvis det kan gøre det), hvis I allesammen sidder der i otte timer - svarer det til en måned for een person i arbejdstid - Arbejdstiden forbundet med sådan et møde er med andre ord langt over 20.000 kroner værd. Er jeres beslutninger det?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]Yes yes - jeg var Uddannelsespolitisk Koordinator, da Lisa (Stampe) var formand.

Jeg vil sige, som jeg gjorde dengang - En beslutning er aldrig blevet bedre af at blive taget klokken 2 om natten - og et argument er aldrig blevet bedre af at blive gentaget. Møder der varer så længe er udtryk for dårlig forberedelse og dårlig mødeledelse.

Spild af tid er dyrt - Tænk på, I er ca. 20 mennesker til de møder (hvis det kan gøre det), hvis I allesammen sidder der i otte timer - svarer det til en måned for een person i arbejdstid - Arbejdstiden forbundet med sådan et møde er med andre ord langt over 20.000 kroner værd. Er jeres beslutninger det?[/quote]

Der skulle vælges ny bestyrelse, og der var 11 i alt der stillede op, der alle skulle udsættes for en mindre inkvisition af nogle, så jeg håber vi har valgt de rigtige.. Jeg kan fortælle at vi med de opstillede kandidater og koordinatore af bachelor studiestart (KABS tidligere CSK/DVUK), som også skulle vælges (i princippet bare godkendes, med nogle forbehold) var 52 mennesker, og de fleste sad der igennem hele mødet.. Men ja, jeg tror det er rimelig godt at fællesrådet ikke får betaling for arbejdet, så var PF da først virkelig gået nedenom og hjem..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Den slags møder har jeg også prøvet en del af - Red I bare kæpheste, eller overvejede I reelt at undlade at vælge nogen af dem? Min erfaring er, at den slags møder som regel handler om at pisse territorium af fremfor rent faktisk at lære noget om kandidaterne.

Oh well - jeg var der ikke - måske har tingene ændret sig.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]Den slags møder har jeg også prøvet en del af - Red I bare kæpheste, eller overvejede I reelt at undlade at vælge nogen af dem? Min erfaring er, at den slags møder som regel handler om at pisse territorium af fremfor rent faktisk at lære noget om kandidaterne.

Oh well - jeg var der ikke - måske har tingene ændret sig.[/quote]

Alle kommer med en agenda, men de fleste overvejede reelt de enkelte kandidater, og der var saglig diskussion om dem alle, og der blev da valgt 3 fra.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Det er lige gået op for mig, at jeg lige har postet et spørgsmål om renovering af en violin halvsent en lørdag aften. Jeg har ikke noget liv. Jeg ville tage på druk med det samme, hvis det ikke var fordi, jeg skal arbejde i morgen.

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Max Power »

[quote="Turtle"]NN: Det er lige gået op for mig, at jeg lige har postet et spørgsmål om renovering af en violin halvsent en lørdag aften. Jeg har ikke noget liv. Jeg ville tage på druk med det samme, hvis det ikke var fordi, jeg skal arbejde i morgen.[/quote]

Ha ha ja, men det kunne da have været værre.....noget med en banjo :?
Jeg sidder såmænd også her halvsent en lørdag aften og svarer på spørgsmål om violiner.
Min eneste undskyldning er, at jeg lige er kommet hjem fra Australien og mit jetlag motiverer desværre hverken til druktur eller søvn.....bare zombie-mode.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Lorteblæsevejr !! Jeg ved ikke om mit tag kan holde til det, der er 2 tagsten der er blæst af, som jeg skal op og ordne nu. Gggggrrrrrrr !!!

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Fik blackout i dag på arbejde, da jeg skulle ud med noget affald og der kom et låg fra en skraldespand flyvende og ramte mig i hovedet..
:)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Så er jeg også blevet ramt af halsonde og stoppet næse. Det rammer bare altid ubelejligt.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Så fik kræften alligevel ram på min far. Han døde i går aftes. Vi var ikke i tvivl om, at det gik dén vej, men det var alligevel på en eller anden måde meget pludseligt, for sygdommen har ikke været kendt andet end ca. en måned, og det er, kan jeg se nu, ikke helt længe nok til, at det rigtigt kan synke ind.

NN2: Jeg har aldrig før prøvet at være "første led" i sådan noget - for hulan, hvor er der mange praktiske ting at skulle forholde sig til, allerede fra det øjeblik, hvor han stopper med at trække vejret. Sygeplejersker, bedemandsforretning, osv. har allerede været meget behjælpelige, men der er stadig mange ting, som de ikke kan tage sig af, og som man, som nærmeste pårørende, må tage stilling til, lige midt i, at man hellere ville koncentrere sig om noget andet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Så fik kræften alligevel ram på min far. Han døde i går aftes. Vi var ikke i tvivl om, at det gik dén vej, men det var alligevel på en eller anden måde meget pludseligt, for sygdommen har ikke været kendt andet end ca. en måned, og det er, kan jeg se nu, ikke helt længe nok til, at det rigtigt kan synke ind.

NN2: Jeg har aldrig før prøvet at være "første led" i sådan noget - for hulan, hvor er der mange praktiske ting at skulle forholde sig til, allerede fra det øjeblik, hvor han stopper med at trække vejret. Sygeplejersker, bedemandsforretning, osv. har allerede været meget behjælpelige, men der er stadig mange ting, som de ikke kan tage sig af, og som man, som nærmeste pårørende, må tage stilling til, lige midt i, at man hellere ville koncentrere sig om noget andet.[/quote]

Jeg kondolerer. Min dybeste medfølelse til dig og din familie :(

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

Kondolencer herfra Mikkel..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Så fik kræften alligevel ram på min far. Han døde i går aftes. Vi var ikke i tvivl om, at det gik dén vej, men det var alligevel på en eller anden måde meget pludseligt, for sygdommen har ikke været kendt andet end ca. en måned, og det er, kan jeg se nu, ikke helt længe nok til, at det rigtigt kan synke ind.

NN2: Jeg har aldrig før prøvet at være "første led" i sådan noget - for hulan, hvor er der mange praktiske ting at skulle forholde sig til, allerede fra det øjeblik, hvor han stopper med at trække vejret. Sygeplejersker, bedemandsforretning, osv. har allerede været meget behjælpelige, men der er stadig mange ting, som de ikke kan tage sig af, og som man, som nærmeste pårørende, må tage stilling til, lige midt i, at man hellere ville koncentrere sig om noget andet.[/quote]

Må jeg kondolere.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="GodSpeedDK"]NN: Så fik kræften alligevel ram på min far. Han døde i går aftes. Vi var ikke i tvivl om, at det gik dén vej, men det var alligevel på en eller anden måde meget pludseligt, for sygdommen har ikke været kendt andet end ca. en måned, og det er, kan jeg se nu, ikke helt længe nok til, at det rigtigt kan synke ind.

NN2: Jeg har aldrig før prøvet at være "første led" i sådan noget - for hulan, hvor er der mange praktiske ting at skulle forholde sig til, allerede fra det øjeblik, hvor han stopper med at trække vejret. Sygeplejersker, bedemandsforretning, osv. har allerede været meget behjælpelige, men der er stadig mange ting, som de ikke kan tage sig af, og som man, som nærmeste pårørende, må tage stilling til, lige midt i, at man hellere ville koncentrere sig om noget andet.[/quote]

Jeg kondolerer. Min dybeste medfølelse til dig og din familie :( [/quote]
+1 :(

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Damn :( Jeg kondolerer Mikkel.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

Håber din nyfundne bror er et lille "plaster på såret"
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Hej Mikkel - som du ved mistede jeg også min far til kræften for ca. tre måneder siden - vi havde kendt til sygdommen noget længere, men man bliver aldrig 'klar' :( Der er som du siger rigtig meget praktisk at tage stilling til - vi sad hos bedemanden 4-5 timer efter han var død, og det er jo nærmest umuligt at forholde sig til alle de spørgsmål på det tidspunkt.

Jeg har haft stor glæde af at hyre en advokat til at bistå med meget af det juridiske og praktiske.

Jeg håber du og din familie kommer godt igennem det.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

Det er jeg godtnok ked af at høre, Mikkel! De bedste tanker til dig og din familie i den svære tid..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen