Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Mine sko er blevet stjålet. Det er ret træls at være nødt til at rende rundt i gummistøvler :P
:)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Arrrhhh, trælst!

(men tænk på det som "dét år, hvor du dansede om juletræet i gummirøjsere"...)

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Lasse H »

Du skal trods alt ikke rende rundt i vaders... ;-)

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Jeg sendte i midten af november en sending julegaver til familien i Grønland. De er stadig ikke dukket op, trods at der skulle være en leveringstid på højst 14 dage. Jeg har gennem December snakket med PostDanmark, og meldingen er at pakkerne er forsvundet. Det er menneskeligt nok, men min dialog med dem har simpelthen været sindssygt dårlig. Jeg har hele tiden holdt en god tone og været forstående, men jeg sidder med en følelse af at have været kastet rundt i deres system og at de har prøvet at bortforklare deres ansvar. Det er satme dårlig stil!

Nu kan jeg så sidde ondt af de af mine niecer, nevøer samt kusiner og fætre der desværre ikke får nogen gaver fra min familie i år. Oven i det ved jeg ikke hvornår de kan få dem, og om de nogensinde får dem.

Men det skal ikke ødelægge min dag - glædelig jul alle sammen. :)
:)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

NN: Jeg har givet 60 kr til Amnesty Int. hver måned gennem noget tid, men har virkelig ikke haft lyst til at støtte dem, her på det sidste, så jeg frameldte mig.. nu har de ringet 2-3 gange hver dag gennem det meste af december, hvilket jeg i starten ignorerede, men til sidst, valgt jeg så at tage en lille snak med at det der efterhånden mindede om telefonchikane, men så lægger de fand'me på hver gang man tager telefonen.. det er kraftedeme dårlig stil.. jeg ville bare oplyse det til alle, der havde overvejet at give penge til dem, om deres chikane lignende metoder.. Glædelig Jul og tak til block caller..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Har ondt i håndleddet og i underarmen. Ikke skidesmart, når man skal til optagelsesprøve på kons d. 3.
Create a sense of purpose around which you base your faith

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Kimling"]NN: Har ondt i håndleddet og i underarmen. Ikke skidesmart, når man skal til optagelsesprøve på kons d. 3.[/quote]
Få sat nogle nåle i, det kan godt afhjælpe problemet på kort sigt. Det Har jeg hvertfald oplevet.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

[quote="CobraPizza"]NN: Jeg har givet 60 kr til Amnesty Int. hver måned gennem noget tid, men har virkelig ikke haft lyst til at støtte dem, her på det sidste, så jeg frameldte mig.. nu har de ringet 2-3 gange hver dag gennem det meste af december, hvilket jeg i starten ignorerede, men til sidst, valgt jeg så at tage en lille snak med at det der efterhånden mindede om telefonchikane, men så lægger de fand'me på hver gang man tager telefonen.. det er kraftedeme dårlig stil.. jeg ville bare oplyse det til alle, der havde overvejet at give penge til dem, om deres chikane lignende metoder.. Glædelig Jul og tak til block caller..[/quote]

Jeg gav et par hundrede til dem engang, i forbindelse med en eller anden katastrofe og har også bittert fortrudt det. Er siden blevet tæppebombet med breve, girokort og telefonopkald.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Kontoudtog for december måned.

NTK: Jeg er gået fallit.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]NN: Kontoudtog for december måned.

NTK: Jeg er gået fallit.[/quote]
Jeg tør ikke kigge på min konto....
Fornægtelse er en god ting for tiden.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Abemand"][quote="CobraPizza"]NN: Jeg har givet 60 kr til Amnesty Int. hver måned gennem noget tid, men har virkelig ikke haft lyst til at støtte dem, her på det sidste, så jeg frameldte mig.. nu har de ringet 2-3 gange hver dag gennem det meste af december, hvilket jeg i starten ignorerede, men til sidst, valgt jeg så at tage en lille snak med at det der efterhånden mindede om telefonchikane, men så lægger de fand'me på hver gang man tager telefonen.. det er kraftedeme dårlig stil.. jeg ville bare oplyse det til alle, der havde overvejet at give penge til dem, om deres chikane lignende metoder.. Glædelig Jul og tak til block caller..[/quote]

Jeg gav et par hundrede til dem engang, i forbindelse med en eller anden katastrofe og har også bittert fortrudt det. Er siden blevet tæppebombet med breve, girokort og telefonopkald.[/quote]

Dertil kan man lægge, at Amnesty også har de suverænt mest aggresive facere. Det er mig ganske ubegribeligt, at den mest effektive måde for dem at rejse penge på (ifølge deres egne analyser, i hvert fald), er ved at være nogle f*cking douchebags, i alle henseender :thumbdown:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Omgangssyge.... Min yngste dreng kastede op hele juleaften, så den aften brugte jeg skiftevis på at tørre mig selv og mit tøj af og løbe ud til toilettet med ham. Dagen efter havde han tynd mave. Idag har Luca(storebror) kastet op hele dagen. Efter sengetid kastede Noah(anden storebor) op i sin seng, nu ligger han på min plads med gummilagen og ny dyne, hvor han også kastede op, dog i en spand denne gang.
NN2 : Jeg har fået kvalme..... :-(

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]Det er mig ganske ubegribeligt, at den mest effektive måde for dem at rejse penge på (ifølge deres egne analyser, i hvert fald), er ved at være nogle f*cking douchebags, i alle henseender :thumbdown:[/quote]

Det virker for både HA, Bandidos og flere andre.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Starcaster »

Så kom min nye samle-selv guitar endelig fra Marc Rutters og så er (den utroligt smukke) hals sku blevet beskadiget i posten! Øv, øv, øv! :(

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Starcaster"]Så kom min nye samle-selv guitar endelig fra Marc Rutters og så er (den utroligt smukke) hals sku blevet beskadiget i posten! Øv, øv, øv! :( [/quote]
Surt! Hvor galt står det til?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Er blevet ramt af den frygtede mandeinfluenza ... jeg arme stakkel :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Koblingen stod af min bil her til morgen....

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="Swampthing"]NN : Koblingen stod af min bil her til morgen....[/quote]
Så vendte du vel om og tog den på igen?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

NN:
Bilen var på værksted i går. Der skal laves for 23.000 kr for at den kan komme gennem syn til maj. Der er ikke rust i undervogn, men så mange andre ting. (det er en 16 år gammel Opel Vectra B)
Tror vi springer over, og kigger efter en replacement.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Stevi"][quote="Swampthing"]NN : Koblingen stod af min bil her til morgen....[/quote]
Så vendte du vel om og tog den på igen?[/quote]
:D :D
Nåmen anyway, lille opdate : Efter at have kigget på tingene, lader det til at det bare er koblingskablet der skal skiftes.
Bilen har lige siden koblingen stod af, stået for enden af min indkørsel, ca 1,5 meter inde i indkørslen.
Imorges bakkede min nabo så ind i den. Nu er der så også en kofanger der skal laves.........

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen