Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

Kondolerer Claus, det var trist at høre.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

Også kondolencer herfra.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Tak for tankerne - vi har godt nok været hårdt ramt i min familie de sidste par år, så nu må det godt slutte - det er ikke meningen at folk skal dø så tidligt :( Lige nu glæder jeg mig bare til alt det praktiske er overstået, så man kan komme tilbage til hverdagen igen...


Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

Varme tanker til dig og din familie, Claus.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

Kondolerer - og må det gå fremad for dig og din familie fra nu af.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At ofre kassen på at sende et sæt pickupper til USA for at få dem byttet, fordi en tysk distributør har rodet rundt i sagerne og leveret et forkert sæt, og så modtage et sæt, som er fuldstændigt magen til dem, man sendte afsted...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

NN:

At være syg.. Så meget interessant sker der heller ikke på internettet...

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Peter C"]NN:

At være syg.. Så meget interessant sker der heller ikke på internettet...[/quote]

Lav noget musik!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: Musicals - mere specifikt den del der hedder at alle på scenen (musikere inklusive) skal have make-up på - sådan noget lort er jo umuligt at fjerne ?!

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

fortynder kan gøre mange ting :-).....

kunne du ikke bare anlægge en maske ;-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Dét, der for et par uger siden startede som en tør konstatering af, at "Nå, min guitar trænger vist til en justering, efter at den har givet sig lidt her i vinterkulden/tørken", tegner til at udvikle sig til en større reklamationsaffære omkring en ombånding for noget tid siden. Trælst! Jeg gider ikke sådan noget. Og jeg synes, at det er symptomatisk for hele mit liv for tiden... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]NN: Dét, der for et par uger siden startede som en tør konstatering af, at "Nå, min guitar trænger vist til en justering, efter at den har givet sig lidt her i vinterkulden/tørken", tegner til at udvikle sig til en større reklamationsaffære omkring en ombånding for noget tid siden. Trælst! Jeg gider ikke sådan noget. Og jeg synes, at det er symptomatisk for hele mit liv for tiden... :-)[/quote]

Øv bøv...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Når man ikke kan hitte ud af hvad der helt præcist foresager at éns guitar skaber sig, og man befinder sig ude på de Sydfynske marker. Er der nogen elektronikkyndige på Fyn der ville tage en kigger i min Les Paul? Aner ikke om det er pickupperne, stelforbindelsen, dårlige lodninger eller noget helt fjerde.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"]NN: Når man ikke kan hitte ud af hvad der helt præcist foresager at éns guitar skaber sig, og man befinder sig ude på de Sydfynske marker. Er der nogen elektronikkyndige på Fyn der ville tage en kigger i min Les Paul? Aner ikke om det er pickupperne, stelforbindelsen, dårlige lodninger eller noget helt fjerde.[/quote]

Træls! Jeg får helt dårlig samvittighed, når nu det er min gamle guitarer! Hvis du skal til kbh i nær fremtid, så skal du bare komme forbi!
Ellers så ligger Henning Hansen jo lige ne' ve' Sven'bor'. :)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NN: Når man ikke kan hitte ud af hvad der helt præcist foresager at éns guitar skaber sig, og man befinder sig ude på de Sydfynske marker. Er der nogen elektronikkyndige på Fyn der ville tage en kigger i min Les Paul? Aner ikke om det er pickupperne, stelforbindelsen, dårlige lodninger eller noget helt fjerde.[/quote]

Træls! Jeg får helt dårlig samvittighed, når nu det er min gamle guitarer! Hvis du skal til kbh i nær fremtid, så skal du bare komme forbi!
Ellers så ligger Henning Hansen jo lige ne' ve' Sven'bor'. :) [/quote]

Det skal du sku ikke Rasmus, tror det er noget der er sket i forbindelse med at jeg tog Bigsby'en af. Ligger Henning ved Svendborg? Det er 40kr væk!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

5771 Stenstrup

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hansen-guitars.com/">http:// ... rs.com/</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NN: Når man ikke kan hitte ud af hvad der helt præcist foresager at éns guitar skaber sig, og man befinder sig ude på de Sydfynske marker. Er der nogen elektronikkyndige på Fyn der ville tage en kigger i min Les Paul? Aner ikke om det er pickupperne, stelforbindelsen, dårlige lodninger eller noget helt fjerde.[/quote]

Træls! Jeg får helt dårlig samvittighed, når nu det er min gamle guitarer! Hvis du skal til kbh i nær fremtid, så skal du bare komme forbi!
Ellers så ligger Henning Hansen jo lige ne' ve' Sven'bor'. :) [/quote]

Det skal du sku ikke Rasmus, tror det er noget der er sket i forbindelse med at jeg tog Bigsby'en af. Ligger Henning ved Svendborg? Det er 40kr væk![/quote]

Ja, eller i Stenstrup. Assensvej. Jeg ved ikke lige hvordan det passer med Oure.

Ellers er hans nummer 22 58 83 11.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Det passer med at jeg lige skal skaffe en bil og køre i 25min. Du har allerede hjulpet meget, Rasmus! :D

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"]Det passer med at jeg lige skal skaffe en bil og køre i 25min. Du har allerede hjulpet meget, Rasmus! :D [/quote]
np. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen