Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"]NN: Nu har man en fin aftale med Henning Hansen imorgen, men nu er det ikke engang sikkert at man kan låne en bil, og busturen er halvanden time lang. Hvis der er nogen der befærder sig omkring Oure imorgen ved to-tiden, og har plads til en ung guitarist, så kan jeg love får at jeg giver øl![/quote]

Er det stadig den Les Paul?

Det burde da ikke tage halvanden time fra Oure til Steenstrup!?!???

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="AnotherDan"]Bummer Loomer - men det var måske for det bedste...
Det er aldrig godt når ambitioner ikke er afstemt...[/quote]

Det har så vist sig at være for det bedste, for der er sgu nyt projekt undervejs allerede nu! :D

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jejak »

[quote="Loomer"][quote="AnotherDan"]Bummer Loomer - men det var måske for det bedste...
Det er aldrig godt når ambitioner ikke er afstemt...[/quote]

Det har så vist sig at være for det bedste, for der er sgu nyt projekt undervejs allerede nu! :D [/quote]

Avantgarde black metal ballet?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="Jejak"][quote="Loomer"][quote="AnotherDan"]Bummer Loomer - men det var måske for det bedste...
Det er aldrig godt når ambitioner ikke er afstemt...[/quote]

Det har så vist sig at være for det bedste, for der er sgu nyt projekt undervejs allerede nu! :D [/quote]

Avantgarde black metal ballet?[/quote]

Nope. Jeg har sgu fået min dosis af at være fisefornem og kunstnerisk! Så nu bliver det sådan, at mig og min bedste ven Mads og en fucking vild trommeslager ved navn Niclas starter en Grind-trio, uden bas. Det glæder jeg mig helt absurd meget til at komme i gang med!
Den slags er nu engang bare så meget mere mig, og den band-opsætning er noget jeg har gået og drømt om i rigtigt lang tid. Jeg bliver sgu aldrig den der genopfinder hjulet eller noget, og nøgternt betragtet var det lidt den rolle jeg blev presset ind i, i et eksperimenterende projekt som Hexis. Bevares, jeg er da stadig enormt stolt af de ting jeg skrev til det band og synes det blev fedt, måske lige minus de mindre heldige tekster (men det er så ikke min skyld), men i sidste ende vil jeg føle mig så meget mere hjemme med bare at spille straight-up smadder uden at skulle have prætentiøs-hipster-kunstner-hatten på.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

...men det bliver selvfølgelig stadig harskt, støjende og dissonant af fuck til, men det bliver bare lidt mere lige-ud-af-landevejen.

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jejak »

[quote="Loomer"]
Nope. Jeg har sgu fået min dosis af at være fisefornem og kunstnerisk! Så nu bliver det sådan, at mig og min bedste ven Mads og en fucking vild trommeslager ved navn Niclas starter en Grind-trio, uden bas. Det glæder jeg mig helt absurd meget til at komme i gang med!
Den slags er nu engang bare så meget mere mig, og den band-opsætning er noget jeg har gået og drømt om i rigtigt lang tid. Jeg bliver sgu aldrig den der genopfinder hjulet eller noget, og nøgternt betragtet var det lidt den rolle jeg blev presset ind i, i et eksperimenterende projekt som Hexis. Bevares, jeg er da stadig enormt stolt af de ting jeg skrev til det band og synes det blev fedt, måske lige minus de mindre heldige tekster (men det er så ikke min skyld), men i sidste ende vil jeg føle mig så meget mere hjemme med bare at spille straight-up smadder uden at skulle have prætentiøs-hipster-kunstner-hatten på.[/quote]

Fedt! Det er sådan det skal være. Ikke så meget pjat.

Lidt a la Pig Destroyer måske?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

MEGET a la Pig Destroyer faktisk :P
Mit største idol er jo immervæk Scott Hull.

Så det bliver meget i den stil, men med en lidt mere punket, skæv kant. Pig Destroyer møder Discordance Axis/Gridlink's mere hysteriske, tempo-fuckdinmor side og en god slat crustede d-beat stykker. Jeg tror også vi skal lave nogen bølleriffs som folk kan slåsse til, bare fordi..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NN: Nu har man en fin aftale med Henning Hansen imorgen, men nu er det ikke engang sikkert at man kan låne en bil, og busturen er halvanden time lang. Hvis der er nogen der befærder sig omkring Oure imorgen ved to-tiden, og har plads til en ung guitarist, så kan jeg love får at jeg giver øl![/quote]

Er det stadig den Les Paul?

Det burde da ikke tage halvanden time fra Oure til Steenstrup!?!???[/quote]Det er det. Og nej det burde det ikke, men Rejseplanen påstår at Stenstrup via Svendborg kommer til at tage halvanden time, men det er så også med ventetid

Heldigvis er han en flink mand, så han sagde jeg bare kunne komme når jeg kom, så nu kommer guitaren på ryggen og blafferskiltet frem!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Loomer"]... måske lige minus de mindre heldige tekster (men det er så ikke min skyld) ... [/quote]

Bare rolig, det er der ingen, der opdager :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Loomer"]Det har så vist sig at være for det bedste, for der er sgu nyt projekt undervejs allerede nu! :D [/quote]

[quote="Loomer"]...Den slags er nu engang bare så meget mere mig, og den band-opsætning er noget jeg har gået og drømt om i rigtigt lang tid... [/quote]

Sådan, det er godt at høre...

[quote="GodSpeedDK"][quote="Loomer"]... måske lige minus de mindre heldige tekster (men det er så ikke min skyld) ... [/quote]

Bare rolig, det er der ingen, der opdager :D [/quote]

Hæh hæh - good one...
Bah

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Loomer"]... måske lige minus de mindre heldige tekster (men det er så ikke min skyld) ... [/quote]

Bare rolig, det er der ingen, der opdager :D [/quote]

Ja, gudskelov! Engelsk med dansk grammatik er seriøst noget af det mest kiksede. Manden fik Villy Søvndahl til at virke sprogligt begavet!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Jeg var ikke engang klar over at sangene var på engelsk.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Så nu bliver det sådan, at mig og min bedste ven Mads og en fucking vild trommeslager ved navn Niclas starter en Grind-trio, uden bas.[/quote]

Skal i så spille grind på Bouzouki???

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Turtle"][quote="Loomer"]Så nu bliver det sådan, at mig og min bedste ven Mads og en fucking vild trommeslager ved navn Niclas starter en Grind-trio, uden bas.[/quote]

Skal i så spille grind på Bouzouki???[/quote]

Det kan man faktisk godt. Powerakkorder lyder ret nice på sådan en og er helt vildt nemme at tage, da den er stemt i kvarter.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"][quote="Turtle"][quote="Loomer"]Så nu bliver det sådan, at mig og min bedste ven Mads og en fucking vild trommeslager ved navn Niclas starter en Grind-trio, uden bas.[/quote]

Skal i så spille grind på Bouzouki???[/quote]

Det kan man faktisk godt. Powerakkorder lyder ret nice på sådan en og er helt vildt nemme at tage, da den er stemt i kvarter.[/quote]

Jeg har hørt Loomer spille Bolt Thrower på sådan en :lol:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="K-P"]Jeg var ikke engang klar over at sangene var på engelsk.[/quote]

POWERLIKE!!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Aah ja, Bouzouki. Fantastisk instrument!

Indtil videre har vi dog stadig første øver/jammer til gode. Setuppet er mig på guitar, som så er elskede, elskede Plet stemt i A, Mads på vokal og så en gut på kedler.

Jeg leger dog med ideen om at prøve at få overtalt Mads til at bevæbne sig med en masse fucked-up effekter, kontaktmikrofoner og alt muligt underligt, for at have et element af Noise med. Forestil jer Insect Warfare der jammer med Merzbow!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Forestil jer Insect Warfare der jammer med Merzbow![/quote]

Nej, jeg vil ikke - jeg skal bruge min hjerne i eftermiddag også!

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dale »

Det største klap på skulderen jeg kan give dig Christian, er at jeg er oprigtigt glad for at du føler at du er kommet i en bedre bandsituation og at jeg glæder mig til at høre hvilken slags galskab i får skabt :) .
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Now træls. Jeg har lige taget slagplade med alt elektonik af min netop(sidste år) renoveret 77 strat.Det er ligesom der er en løs forbindelse.Når man banker med en finder på jack platen så spiller den højere og laver.
Men jeg kan ikke se der er noget galt med det Kláus Holm lavede sidste år.Potmetre og svitch og ledninger er nye. Pis.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen