Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Hold kæft hvor må man kamp-kede sig/være på stoffer/være en komplet sinke/all of the above for at gide gøre den slags ved andres ejendom.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Har ikke spillet med rockbandet siden oktober måned (trommeslageren er ude at rejse), og jeg savner fandme at spille en omgang fed rock, som man selv har skrevet. Samtidig går det rigtig godt med musikken for flere af mine kammerater, og det hjælper altså ikke på lysten og drømmene. Vil bare enormt gerne i gang igen og få sat skub i en kreativ proces, så vi kan skrive mere materiale og på en mere struktureret måde. Det ved jeg så bare bliver en kamp, og vi får heller ikke let ved at arrangere øvere, når folk bor forskellige steder i landet og har andre ting, som også skal prioriteres, selvom det kunne være rart at få på plads, hvor på listen vores band ligger. Iiiih aaaargh og andre udråb for frustration.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]NN: Har ikke spillet med rockbandet siden oktober måned (trommeslageren er ude at rejse), og jeg savner fandme at spille en omgang fed rock, som man selv har skrevet. Samtidig går det rigtig godt med musikken for flere af mine kammerater, og det hjælper altså ikke på lysten og drømmene. Vil bare enormt gerne i gang igen og få sat skub i en kreativ proces, så vi kan skrive mere materiale og på en mere struktureret måde. Det ved jeg så bare bliver en kamp, og vi får heller ikke let ved at arrangere øvere, når folk bor forskellige steder i landet og har andre ting, som også skal prioriteres, selvom det kunne være rart at få på plads, hvor på listen vores band ligger. Iiiih aaaargh og andre udråb for frustration.[/quote]

Så skal du glæde dig til du når en alder, hvor alle omkring dig har småbørn. Holy christ, det er opad bakke, mange gange ... :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"]NN: Har ikke spillet med rockbandet siden oktober måned (trommeslageren er ude at rejse), og jeg savner fandme at spille en omgang fed rock, som man selv har skrevet. Samtidig går det rigtig godt med musikken for flere af mine kammerater, og det hjælper altså ikke på lysten og drømmene. Vil bare enormt gerne i gang igen og få sat skub i en kreativ proces, så vi kan skrive mere materiale og på en mere struktureret måde. Det ved jeg så bare bliver en kamp, og vi får heller ikke let ved at arrangere øvere, når folk bor forskellige steder i landet og har andre ting, som også skal prioriteres, selvom det kunne være rart at få på plads, hvor på listen vores band ligger. Iiiih aaaargh og andre udråb for frustration.[/quote]

Jeg kender det kun alt for godt! Blame it on the damned kids..! :-) (sangerinden er lige nedkommet med nummer tre her til morgen - tillykke til hende!)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"] Blame it on the damned kids..! :-)[/quote]

Børnene er helt uskyldige - det er deres forældre, der er nogle hængerøve og nogle vatnisser. Det er jo ikke i børnenes interesse, at se deres forældre sætte alt socialt liv, kreative interesser, ja, i nogle tilfælde hele deres egen status som selvstændig individ, på standby, indtil poderne er klar til at flyve fra reden. Det er jo komplet misforstået.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Det hjælper heller ikke, at forsangeren er ved at forvandle sig til en kendis. Desværre for os ikke for musik men for comedy, og så har man jo en del at se til. Vi vil egentlig gerne arrangere en mini-Danmarksturné her til sommer, men han kan ikke garantere for datoer, da han vil aflyse, hvis der kommer et job i vejen. Så gider jeg jo heller ikke lave en masse benarbejde og sætte mit "navn" på spil. Øv altså!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

+ 1 !!
Det er et spørgsmål om samarbejde.
Jeg har 4 rollinger og har tid til at spille musik.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Har fået brev fra vandselskabet om at jeg skal have skiftet min vandmåler - fair nok, bortset fra at den sidder bagved et køkkenskab, så jeg skal tilsyneladende have et helt nyt køkken - eller have er jo nok så meget sagt, betale for et nyt køkken passer nok bedre... :(
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Michael Vajhøj"]NN: Har fået brev fra vandselskabet om at jeg skal have skiftet min vandmåler - fair nok, bortset fra at den sidder bagved et køkkenskab, så jeg skal tilsyneladende have et helt nyt køkken - eller have er jo nok så meget sagt, betale for et nyt køkken passer nok bedre... :( [/quote]

Funkyvalle på banen, med salgssnak og "kom nu, Mulle"-kommentarer om 3 - 2 - 1 ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Synes bare ikke lige der stod en konto der stod nyt køkken på i år... :(
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]Det hjælper heller ikke, at forsangeren er ved at forvandle sig til en kendis. Desværre for os ikke for musik men for comedy, og så har man jo en del at se til. Vi vil egentlig gerne arrangere en mini-Danmarksturné her til sommer, men han kan ikke garantere for datoer, da han vil aflyse, hvis der kommer et job i vejen. Så gider jeg jo heller ikke lave en masse benarbejde og sætte mit "navn" på spil. Øv altså![/quote]

Dét ville jeg simpelthen ikke gide! Fair nok, at manden har andre prioriteter, det styrer han jo helt selv, men så må I bede ham om at vælge - hvilket han tilsyneladende allerede har gjort - og komme videre i jeres liv, med en ny forsanger.

Jeg står på mange måder i samme situation, hvor det bare er familieprioriteter og fuldtidsarbejde, der står i vejen, men hvis nogen af mine bandmates ligefrem aflyste allerede bookede job, uden at have en virkelig, virkelig god undskyldning (og en "dobbelt-booking" er ikke en god undskyldning), så ville jeg bakke ud. Så er vi simpelthen bare ikke på den samme side i bogen, og der er ingen som helst chance for, at det nogensinde bliver anderledes.

Jeg spiller selv i to bands, og det kan da give lidt lignende problemer, men har jeg sagt ja til noget med det ene band, så er det sådan det er. Uden diskussion.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Jeg tror også, at vi bliver nødt til at have "snakken", når alle er inden for landets grænser igen. Jeg er bare lidt for meget "nice guy" til at tvinge sådan et valg ned over hovedet på ham, men som du selv påpeger, og som jeg egentlig godt ved, så er det valg allerede truffet. Spørgsmålet er så, hvad vi som band skal gøre ved det.

Jeg kan ikke se for mig, at vi andre skal køre videre i samme stil med en ny forsanger, men på den anden side kan jeg heller ikke forestille mig ikke at spille sammen med de andre medlemmer. Det har jeg trods alt gjort i knap fem år. Ærgerlig situation, det er det altså bare.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"] (...) Ærgerlig situation, det er det altså bare.[/quote]

Jo, men hvis du nu tænker efter, bliver situationen så ikke bare mere ærgerlig, jo længere tid der går?

Måske skulle du bibeholde bandet som det er, og ved siden af starte noget andet op, som du kan lægge dine kræfter og din energi i. Det var lidt dét jeg gjorde, med band nummer 2. Jeg var træt af, at vi hele tiden måtte aflyse øvere, og at der generelt bare ikke var andre end mig, der gjorde noget som helst for at komme videre, og nu kan jeg altid, når det ene band kører i tomgang, kaste min energi i det andet. Jeg valgte så at starte noget op, der var i en helt anden boldgade, for ikke at rode tingene for meget sammen, men det er jo et temperamentspørgsmål.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"] Blame it on the damned kids..! :-)[/quote]

Børnene er helt uskyldige - det er deres forældre, der er nogle hængerøve og nogle vatnisser. [/quote]

Jo-jo, det er klart! Jeg troede, at det ligesom lå implicit i dét, jeg skrev :-) Og tilføj blot "kommunister og narkomaner hele bundtet" for min regning... :-)

I virkeligheden er det også værre, når det kommer til den dér med "Nej, jeg kan sgu´ ikke øve i næste weekend, for der kommer min svigerfar forbi og hjælper med at lægge nyt køkkengulv/bygge legehus/lave nyt plankeværk/sætte nye tagrender op/støbe ny terrasse/anlægge ny græsplæne/bygge havestue/rive den gamle carport ned og erstatte med udendørs grovkøkken med indbygget Webergrill osv. osv"
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Michael Vajhøj"]NN: Har fået brev fra vandselskabet om at jeg skal have skiftet min vandmåler - fair nok, bortset fra at den sidder bagved et køkkenskab, så jeg skal tilsyneladende have et helt nyt køkken - eller have er jo nok så meget sagt, betale for et nyt køkken passer nok bedre... :( [/quote]

Funkyvalle på banen, med salgssnak og "kom nu, Mulle"-kommentarer om 3 - 2 - 1 ...[/quote]

:lol: :lol: :lol:
Du ringer bare, Michael... ;o)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin »

NN: I dag er det syv uger siden jeg indleverede en pedal til garantireperation hos 4Sound. Jeg var inde og spørge til den efter tre uger, men der var som forventet ikke noget at berette. Jeg orker ærligt talt at tage ind og rykke for den igen, men jeg kunne godt snart bruge den..
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Skulle til tandlægen i morges - hvilket i sig selv er nedtur når man lider af tandlægeskræk. Nå men jeg brugte 10.000 kr. på en rodbehandling sidste år, og da jeg kom derop i dag sagde den "flinke" tandlæge så; "jeg kan se at betændelsen under tanden ikke er helt, så jeg tror bare vi rykker den ud om et halvt år hvis ikke det er blevet bedre" - tak for lort!
NN2: Synes alt jeg rører ved disse tider mislykkes - selv om man gør hvad man kan for at være et venligt, hjælpsomt og arbejdsomt menneske, så får man ikke andet end lort retur.

NTK: Jeg tror snart jeg straffer mit Dankort i et desperat forsøg på at købe mig til glæden ved at bruge ussel mammon.
NTK2: Jeg ved inderst inde godt at det ikke hjælper, men så får jeg da i det mindste en ny guitar.... :D
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="Michael Vajhøj"]NN: Skulle til tandlægen i morges - hvilket i sig selv er nedtur når man lider af tandlægeskræk. Nå men jeg brugte 10.000 kr. på en rodbehandling sidste år, og da jeg kom derop i dag sagde den "flinke" tandlæge så; "jeg kan se at betændelsen under tanden ikke er helt, så jeg tror bare vi rykker den ud om et halvt år hvis ikke det er blevet bedre" - tak for lort!
NN2: Synes alt jeg rører ved disse tider mislykkes - selv om man gør hvad man kan for at være et venligt, hjælpsomt og arbejdsomt menneske, så får man ikke andet end lort retur.

NTK: Jeg tror snart jeg straffer mit Dankort i et desperat forsøg på at købe mig til glæden ved at bruge ussel mammon.
NTK2: Jeg ved inderst inde godt at det ikke hjælper, men så får jeg da i det mindste en ny guitar.... :D [/quote]


Der er simpelthen ikke noget der er bedre for sjælen en af straffe dankortet. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Den moderne form for aflad.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="K-P"]Den moderne form for aflad.[/quote]

Sikker på at det ikke er onani?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen