Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="CobraPizza"][quote="K-P"]Den moderne form for aflad.[/quote]

Sikker på at det ikke er onani?[/quote]

Det er jeg også ret sikker på, at de havde dengang.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="K-P"][quote="CobraPizza"][quote="K-P"]Den moderne form for aflad.[/quote]

Sikker på at det ikke er onani?[/quote]

Det er jeg også ret sikker på, at de havde dengang.[/quote]

Er du nu sikker?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="CobraPizza"]

Sikker på at det ikke er onani?[/quote]

Det er jeg også ret sikker på, at de havde dengang.[/quote]

Er du nu sikker?[/quote]

Yep. De er beskrevet i biblen. Det har sit navn efter Onan, der kastede sin sæd på jorden..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="MacG"][quote="CobraPizza"]

Sikker på at det ikke er onani?[/quote]

Det er jeg også ret sikker på, at de havde dengang.[/quote]

Er du nu sikker?[/quote]

Yep. De er beskrevet i biblen. Det har sit navn efter Onan, der kastede sin sæd på jorden..[/quote]

Jeg tror en af hans efterkommere bor her på kollegiet..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Den sidste opdatering af Apples Xcode. Den har kvadret mit vigtigste projekt helt - jeg har givet op for i dag og overvejer at genskabe den gamle i morgen. Lorteværktøj :(

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Var ude og dække generalforsamling i Erhverv Hjørring i dag. Det er tre timer, jeg aldrig får igen...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At være havnet som en lus mellem to negle i en bitter reklamationsaffære mellem en forholdsvis kendt guitarforretning og ditto guitarbygger (deres tidligere reparatør) omkring min yndlingsguitar og en tidligere reparation på den, som gør, at den nu skal ombåndes. Og hvem skal nu betale, og hvem har fucked guitaren op i denne omgang osv. osv.

F.ck! Mit liv er for kort til dén slags! Jeg vil bare gerne have min guitar lavet i orden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Akustikken og Severin, eller? Det er fair nok, hvis du ikke vil nævne navne, men det lyder da som om, der er en historie at fortælle.

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin »

[quote="Martin"]NN: I dag er det syv uger siden jeg indleverede en pedal til garantireperation hos 4Sound. Jeg var inde og spørge til den efter tre uger, men der var som forventet ikke noget at berette. Jeg orker ærligt talt at tage ind og rykke for den igen, men jeg kunne godt snart bruge den..[/quote]
Og nu er der tilsyneladende ingen, der ved, hvor pedalen befinder sig. Suk...
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"]Akustikken og Severin, eller? Det er fair nok, hvis du ikke vil nævne navne, men det lyder da som om, der er en historie at fortælle.[/quote]

Arh, det må vist svæve i vinden af hensyn til de implicerede. Men enhver kan jo tænke sit... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Modtaget.

NN: Er ikke helt tilreds med, at naboen holder fest, når jeg har weekendvagten og skal op klokken 07 i morgen. Klokken er ikke så mange endnu, så jeg håber inderligt, det handler om forfest.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]Modtaget.

NN: Er ikke helt tilreds med, at naboen holder fest, når jeg har weekendvagten og skal op klokken 07 i morgen. Klokken er ikke så mange endnu, så jeg håber inderligt, det handler om forfest.[/quote]

Og så kan du jo sende en venlig tanke til alle de naboer, der sikkert også skulle tidligt op i weekenden, du selv igennem tiderne har generet med høj musik - det er sikkert ikke så få :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Barf"]Modtaget.

NN: Er ikke helt tilreds med, at naboen holder fest, når jeg har weekendvagten og skal op klokken 07 i morgen. Klokken er ikke så mange endnu, så jeg håber inderligt, det handler om forfest.[/quote]

Og så kan du jo sende en venlig tanke til alle de naboer, der sikkert også skulle tidligt op i weekenden, du selv igennem tiderne har generet med høj musik - det er sikkert ikke så få :) [/quote]

Join the party, get drunk and dont sleep :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Jeg kunne aldrig finde på at gå ind og bede dem om at skrue ned på så tidlig et klokkeslæt. Der skal være tid til at have det sjovt. Blev klokken 02 og larmen ikke mindre, så ville jeg nok foreslå dem at smutte i byen, men det gjorde de helt automatisk i går.

Tja tjo, jeg har da hørt musik og hygget mig med venner, men de få gange klokken er blevet mere end 12, så har der været varslet om det med en venlig seddel i opgangen. Det synes jeg sgu er almindelige høflighed.

Anyways, det løste heldigvis sig selv i går. Nu skal jeg bare overbevise min krop om, at man sagtens kan være vågen klokken 07 lørdag morgen (altså uden at have været vågen hele natten med).

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]Jeg kunne aldrig finde på at gå ind og bede dem om at skrue ned på så tidlig et klokkeslæt. Der skal være tid til at have det sjovt. Blev klokken 02 og larmen ikke mindre, så ville jeg nok foreslå dem at smutte i byen, men det gjorde de helt automatisk i går.

Tja tjo, jeg har da hørt musik og hygget mig med venner, men de få gange klokken er blevet mere end 12, så har der været varslet om det med en venlig seddel i opgangen. Det synes jeg sgu er almindelige høflighed.

Anyways, det løste heldigvis sig selv i går. Nu skal jeg bare overbevise min krop om, at man sagtens kan være vågen klokken 07 lørdag morgen (altså uden at have været vågen hele natten med).[/quote]
Du skulle da næsten lige tage et semester i Nyhedsmotoren med mødetider fra kl. 04 på hverdage/nætter og kl. 06 i weekenden. :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Alt til sin tid :)

Nu vil jeg bare glæde mig over, at weekendvagten er overstået, og jeg kan holde fri et par dage. Fri er nok så meget sagt, for når man ikke skal arbejde på hverdage, så føler jeg næsten, at jeg bliver nødt til at få klaret en masse andre ting.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

NN: Fermenteringteknologi.. At mene at hendes egen videnskabelige artikler er nok, samt dårligt formulerede opgaver som hun også har lavet, er rigeligt pensum.. Nej nej nej, hvorfor skal i bruge en bog? for at lære noget!! Uh jeg er på nippet til at sige grimme bespottelser!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin »

[quote="Martin"][quote="Martin"]NN: I dag er det syv uger siden jeg indleverede en pedal til garantireperation hos 4Sound. Jeg var inde og spørge til den efter tre uger, men der var som forventet ikke noget at berette. Jeg orker ærligt talt at tage ind og rykke for den igen, men jeg kunne godt snart bruge den..[/quote]
Og nu er der tilsyneladende ingen, der ved, hvor pedalen befinder sig. Suk...[/quote]
En NN er nu vendt til en NA, da jeg i dag har fået pedalen tilbage. Desværre fungerer den stadig ikke optimalt, men i det mindste kan jeg få den med på job i weekenden. Så må jeg ind og høre, hvad jeg har af muligheder på mandag. Hvis jeg skal vente yderligere to måneder på, at den måske/måske ikke bliver repareret, vil jeg egentlig hellere have mine penge tilbage, men det er selvfølgeligt ikke sikkert, det er muligt.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

NN: At stå i sin ensrettede gade, og så kommer der en varevogn kørende med 40-50km/t den forkerte vej, og da jeg hopper ud foran den, og han stopper, og påpeger, at han kører den forkerte vej, får jeg "fuck nu af med dig, din fucking idiot" i hovedet..

Bi-historie: Manden kører så i en firmabil, med store reklamer på front, sider og bagsmæk, så det er jo heldigvis ret simpelt at kunne ringe til det og klage, problemet er så bare, at det nok er så småt det firma, at det sgu kun er ham..

Hmm.. Gad vide om han har betalt afgiften på den bil.. ;)
(er ellers sådan én der mener, at man ikke skal gribe til selvtægt, eller melde andre for skattesvig, eller socialtbedrageri, men lige det med at køre mod ensretningen i relativ høj fart, det er bare for latterligt, der kunne jo være løbet et af gadens børn ud foran ham, havde de så også bare skulle fucke af, de fucking idioter..?)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Sådan en gut skal man sgu fange med kameraet i telefonen og sende til politiet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen