Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Ikke nok med at jeg skal bruge penge på at få ordnet den forbandede tand, er min harddisk på min bærbare også stået af. Hurra! Så kan man lige bruge lidt flere penge, man ikke har, på sådan noget pis! FML!
Køb min Kelly!
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Har haft tandpine i et par dage. Det gør herre-nas, men jeg tør jo dårligt tage til en tandsnedker, når jeg hører, hvad de kræver af stakkels Kim :(

NN2: Er kasserer i en forening, der havde sine penge i en mindre bank, der gik konkurs. Pengene har vi selvfølgelig fået over i en ny bank, men jeg har aldrig fået et kontoudtog fra den gamle, så jeg har ingen anelse om, hvilke posteringer, der er sket de sidste par måneder. jeg har bare en saldo, så jeg kan se, at der er nogen, der ikke har betalt kontingent. Men jeg aner ikke hvem :-(

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : min ældste kat, som er 19 år gammel, skal aflives denne uge. Den har boet hos min tidligere svigermor de sidste mange år. Jeg har besøgt den med jævne mellemrum. I morgen bliver nok den sidste gang. :-(

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rollingstone.com/music/news/ ... usic/news/ ... p_mobi=yes</a><!-- m -->

:(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]NN: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rollingstone.com/music/news/ ... usic/news/ ... p_mobi=yes</a><!-- m -->

:( [/quote]

Fucking sucks!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Ja det er sgu nedtur... :-/

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]NN: Har haft tandpine i et par dage. Det gør herre-nas, men jeg tør jo dårligt tage til en tandsnedker, når jeg hører, hvad de kræver af stakkels Kim :( [/quote]

Det er sgu lige før, det kan svare sig at tage en tur til Sverige for at få sådan noget gøgemøg lavet
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="Turtle"]NN: Har haft tandpine i et par dage. Det gør herre-nas, men jeg tør jo dårligt tage til en tandsnedker, når jeg hører, hvad de kræver af stakkels Kim :( [/quote]

Det er sgu lige før, det kan svare sig at tage en tur til Sverige for at få sådan noget gøgemøg lavet[/quote]

Jeg er jævnligt i Sverige - er tandlæger billigere derovre?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Så en eller anden test engang (Yeah, for solide kilder :p ) og mener, at man kunne spare en 30-40 % på det meste. Har dog ikke undersøgt sagen nærmere
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

For jer jyder var der nok mere fornuft i at kigge mod Tyskland. Det er også en del billigere end i Danmark (som vist i øvrigt tager prisen, som det suverænt dyreste sted at gå til tandlægen, i hele verden).
Hvis det er den helt store operation, man er ude i, så findes der bla. i Bulgarien en lille by, hvor der er én tandlæge pr. 2 indbyggere, og som lukrerer på, at folk kommer rejsende fra nær og fjern, fordi det er latterligt billigt, men stadig fuldt på højde med danske tandlægers standard. Jeg kender flere der har været der, som med besparelsen fik betalt turen og hotellet i en hel uge, og tilmed en del af lommepengene. Det er jo så faktisk en gratis ferie, hvis tandarbejdet alligevel var uundgåeligt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Hold op, hvor er jeg kommet i dårlig form - en halv time i haven med en motorsav og jeg sveder og stønner som havde jeg løbet en maraton :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Jan Trøjborgs død. Ikke at jeg egentlig kendte ham personligt, eller var specielt enig politisk med ham osv. osv. Men alligevel underligt, når en person, som man ofte har haft med at gøre i forbindelse med sit arbejde, dør pludseligt. Jeg tror, det bliver underligt at skulle dække Giro d´italia i Horsens i morgen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Sasha"]NN: Jan Trøjborgs død. Ikke at jeg egentlig kendte ham personligt, eller var specielt enig politisk med ham osv. osv. Men alligevel underligt, når en person, som man ofte har haft med at gøre i forbindelse med sit arbejde, dør pludseligt. Jeg tror, det bliver underligt at skulle dække Giro d´italia i Horsens i morgen...[/quote]

Lige meget, hvad man synes om ham, så kan vi da nok alle blive enige om, at 56 er en alt for ung alder at dø.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: <!-- m --><a class="postlink" href="http://antifa.dk/exitgruppen/index.html ... ex.html</a><!-- m -->
Det er godt nok deprimerende at se fascister være fascister i en "god sags tjeneste".
Cogito sumere potum alterum

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Skestork Ultra »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://go.tv2.dk/articlefornoejelse/id- ... ejelse/id- ... glagt.html</a><!-- m -->

NN 1: At der er et marked for pulveriserede spædbørn.

NN 2: At der er folk, som er syge nok til at lukrere på det marked.

NN 3: At TV 2 synes, at det hører til under sektionen "Fornøjelse"

NN 4: At jeg ikke har et goregrindorkester, så jeg kunne skrive en sang om det.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Af en eller anden grund er der nogen, der har cuttet låsen på min cykel. Det er da sådan set meget fedt, at de ikke har stjålet den (og mærkeligt, da den i grunden er ret lækker), men random hærværk er da bare herre nederen! Så skal man til at bruge penge på det også nu...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Jeg satte mig ind i bussen fra Aalborg til Hjørring i morges. Grundet bropåsejling og sporarbejde oveni, kører der ikke tog, så jeg måtte med bus på arbejde. En stille og rolig tur regnede jeg med, og det gik da også fint om lørdagen, selvom det var et par timer tidligere. Hvor ville jeg dog have ønsket, at det var lige så tidligt i dag.
For to minutter efter at jeg har sat mig ind, stiger et helt hold af unge, norske fyre ind i bussen. Det i sig selv kan være slemt nok, men når de så også har været på den helt store bytur, lugter som en spritfabrik og skal genfortælle hele nattens forløb til hinanden, så er der pludselig langt til Hjørring.
Man kender godt selv sindstilstanden, hvor man er på tur og har haft en vild og vildsom nat. Man griner, råber, pjatter og driller hinanden, mens man kommer i tanke om noget sjovt fra dagen/natten forinden, men nu har jeg oplevet det fra den anden side. Det er ikke helt lige så sjovt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Når en guitarbygger fucker ens ´68 Strat-hals op.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Sasha"]NN: Når en guitarbygger fucker ens ´68 Strat-hals op.[/quote]

:s hock:
Det lyder sgu ikke godt
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Næh. Det er alt i alt en rigtig, rigtig træls sag, som nu har nået nye dybder.

Man skulle synes, at det vile kræve et vist talent at sætte et bånd skævt på en Stratocaster. Men hvis man ligefrem insisterer på at save en ny, skæv "rille" til båndet, kan det selvfølgelig godt lade sig gøre.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen