Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg gik og snakkede i telefon og glemte, at jeg havde sat burgerboller i ovnen. Jeg blev mindet om det, da røgalarmen gik i gang :o Der dufter ikke just lifligt af hjemmebag i huset nu :(

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: 1st world problems.


mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

NN. Er lige kommet hjem fra øver, hvor jeg fik at vide jeg spillede hjerne højt?? Jeg havde så også fået vredet min Reinau Deluxe helt op på 3 :s hock:
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ta´ Marshall´en med næste gang og giv den en god "workout", så de kan få redefineret begreberne lidt... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Det der med at ens internet altid vælger de mest ubelejlige tidspunkter at strejke på. Her sad jeg helt glad og klar til at læse korrektur i aftes, da forbindelsen røg, og jeg jo så ikke kunne komme på dropbox og hente den der opgave, der skulle læses korrektur på. Og når pisset så skal afleveres lidt senere i dag, var der jo ikke andet at gøre end at vente.

NA: Nu er det da heldigvis færdigt, så jeg kan komme i seng, og når man alligevel skal slå en udefineret mængde af tid ihjel, fordi man er nødt til at vente på ting, man ikke selv er herre over, kan man jo lige så godt gøre det lidt hyggeligt. Så jeg fik da læst lidt Lykke-Per og hørt en opera i selskab med et par kølige pilsnere, hvilket da i grunden også var en ganske fin beskæftigelse, når nu det skulle være...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="mos"]NN. Er lige kommet hjem fra øver, hvor jeg fik at vide jeg spillede hjerne højt?? Jeg havde så også fået vredet min Reinau Deluxe helt op på 3 :s hock:[/quote]

Hvad er det for nogen morfædre du spiller med ? Giv dem én på hatten med Marshallen næste gang! De trænger!

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

NN: Tabte igen auktion over Reussenzehn pre-amp på Ebay. Øv.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN- Min tidligere band kollega og trommeslager og kammerat er død i nat af en blodprop i hjernen, 61 år gammel..Han har kæmpet mod leukæmi(stavespasser) i snart 4 år,
men endte med at død af en blodprop.Kurt som han hed var et rigtig seriøs og rigtig positiv menneske.

Jeg ville gerne have haft ham med i mit nye blues/rock trio projekt ,men sådan bliver det ikke. :(
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Pluto"]NN- Min tidligere band kollega og trommeslager og kammerat er død i nat af en blodprop i hjernen, 61 år gammel..Han har kæmpet mod leukæmi(stavespasser) i snart 4 år,
men endte med at død af en blodprop.Kurt som han hed var et rigtig seriøs og rigtig positiv menneske.

Jeg ville gerne have haft ham med i mit nye blues/rock trio projekt ,men sådan bliver det ikke. :( [/quote]

Øv - sikke noget lort. Gode vibes herfra!
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

NN:

Kirken som ligger lige ved siden af min lejlighed har et eller andet pinsearrangement, som kommer igennem mine pickupper!! Skide irriterende!!

Garanteret noget med en teleslynge. Ihhh!!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Peter C"]NN:

Kirken som ligger lige ved siden af min lejlighed har et eller andet pinsearrangement, som kommer igennem mine pickupper!! Skide irriterende!!

Garanteret noget med en teleslynge. Ihhh!![/quote]

Jag det bort med black metal!
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Har skadet min arm. Ud over at jeg ikke kan spille guitar, så gør det så ondt at jeg ikke fik sovet så meget som et minut i nat. Valgte at stå op kl. 4:30 for at tage på arbejde. Jeg er pænt træt efter den omgang...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

NN: Der er et eller andet på mit pedalboard, der har en periodisk fejl, så lyden forsvinder helt eller delvist ind imellem. Det opdagede jeg på et job i lørdags. Jeg giiiiiiiiiiiiiiider ikke gennemteste alt på kryds og tværs med risiko for ikke at finde fejlen alligevel. Gamle lortepedaler. Fristende bare at sætte hele brættet ud til storskrald og så købe helt nye metervarer i stedet. Øv.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Eduard Khil er død
Create a sense of purpose around which you base your faith

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Telemaster"]NN: Der er et eller andet på mit pedalboard, der har en periodisk fejl, så lyden forsvinder helt eller delvist ind imellem. Det opdagede jeg på et job i lørdags. Jeg giiiiiiiiiiiiiiider ikke gennemteste alt på kryds og tværs med risiko for ikke at finde fejlen alligevel. Gamle lortepedaler. Fristende bare at sætte hele brættet ud til storskrald og så købe helt nye metervarer i stedet. Øv.[/quote]

Nå, det var sgu ret nemt lokaliseret. En enkelt ledning var syg, og det samme gælder min Boss CE-1. Ledningen er udskiftet og anbragt i en skraldespand, mens chorus-pedalen er taget med hjem, så den kan blive repareret af en eller anden snarest. Jeg bor jo lige ved siden af effektpedaler.dk's butik her i Nansensgade - laver de mon reparationer? Det ville knageme være nemt.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="Telemaster"]NN: Der er et eller andet på mit pedalboard, der har en periodisk fejl, så lyden forsvinder helt eller delvist ind imellem. Det opdagede jeg på et job i lørdags. Jeg giiiiiiiiiiiiiiider ikke gennemteste alt på kryds og tværs med risiko for ikke at finde fejlen alligevel. Gamle lortepedaler. Fristende bare at sætte hele brættet ud til storskrald og så købe helt nye metervarer i stedet. Øv.[/quote]

Nå, det var sgu ret nemt lokaliseret. En enkelt ledning var syg, og det samme gælder min Boss CE-1. Ledningen er udskiftet og anbragt i en skraldespand, mens chorus-pedalen er taget med hjem, så den kan blive repareret af en eller anden snarest. Jeg bor jo lige ved siden af effektpedaler.dk's butik her i Nansensgade - laver de mon reparationer? Det ville knageme være nemt.[/quote]
Hvis du nu havde ladet den være i øveren, så skulle jeg jo ud til Lyngemark i morgen.. tsk tsk.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="Telemaster"]NN: Der er et eller andet på mit pedalboard, der har en periodisk fejl, så lyden forsvinder helt eller delvist ind imellem. Det opdagede jeg på et job i lørdags. Jeg giiiiiiiiiiiiiiider ikke gennemteste alt på kryds og tværs med risiko for ikke at finde fejlen alligevel. Gamle lortepedaler. Fristende bare at sætte hele brættet ud til storskrald og så købe helt nye metervarer i stedet. Øv.[/quote]

Nå, det var sgu ret nemt lokaliseret. En enkelt ledning var syg, og det samme gælder min Boss CE-1. Ledningen er udskiftet og anbragt i en skraldespand, mens chorus-pedalen er taget med hjem, så den kan blive repareret af en eller anden snarest. Jeg bor jo lige ved siden af effektpedaler.dk's butik her i Nansensgade - laver de mon reparationer? Det ville knageme være nemt.[/quote]
Hvis du nu havde ladet den være i øveren, så skulle jeg jo ud til Lyngemark i morgen.. tsk tsk.. ;) [/quote]

Ja, det havde sgu været endnu nemmere... Men hvad faen, ind imellem skal jeg vel også selv lave noget :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]Hvis du nu havde ladet den være i øveren, så skulle jeg jo ud til Lyngemark i morgen.. tsk tsk.. ;) [/quote]

Ja, det havde sgu været endnu nemmere... Men hvad faen, ind imellem skal jeg vel også selv lave noget :-)[/quote]

I det tilfælde, så holder Peter Hoppe til hos Soundforce over på Strandlodsvej 42..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]Hvis du nu havde ladet den være i øveren, så skulle jeg jo ud til Lyngemark i morgen.. tsk tsk.. ;) [/quote]

Ja, det havde sgu været endnu nemmere... Men hvad faen, ind imellem skal jeg vel også selv lave noget :-)[/quote]

I det tilfælde, så holder Peter Hoppe til hos Soundforce over på Strandlodsvej 42..[/quote]

Det er jo helt ude i udkantsdanmark på Amager! Pedalen er pt. parkeret i en vindueskarm i Indre By, så logistikkens i forhold til Strandlodsvej er helt uoverskuelig :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen