Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Sorry.. Jeg er ved at være lidt træt af den her omgang tuderi.
"Vræl vræl - det er alle andres skyld end min egen." Bliv dog voksen..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Laetus"]Sorry.. Jeg er ved at være lidt træt af den her omgang tuderi.
"Vræl vræl - det er alle andres skyld end min egen." Bliv dog voksen..[/quote]

Det er blot en strøtanke. Men måske kunne det faktisk forholde sig sådan, at størstedelen af alle mennesker synes, at du er en komplet idiot og spild af tid. Du er selvfølgelig for selvhøjtidelig til at indse dette, for det viser du jo gang på gang. Selv nu, hvor vi igen påpeger det, affejer du det blot som tuderi og at det er vores problem. Men helt ærligt, hvor mange ud over Hapsall og Nordam er på din side? Har du aldrig nogensinde undret dig over, hvorfor du ofte er så alene i diverse debatter?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

[quote="Laetus"]Sorry.. Jeg er ved at være lidt træt af den her omgang tuderi.
"Vræl vræl - det er alle andres skyld end min egen." Bliv dog voksen..[/quote]

Lige nu lyder det snarere som en infantil elefant på vej gennem en porcelæn butik :lol: :lol: :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Laetus"]Sorry.. Jeg er ved at være lidt træt af den her omgang tuderi.
"Vræl vræl - det er alle andres skyld end min egen." Bliv dog voksen..[/quote]

Laetus, så fortæl dog hvad det var præcis du synes jeg gjorde ved at lave den tråd som var så forkert. Jeg kender sgu da masser af langt større bands med store flotte kontrakter, som tit og ofte poster 'hjælp lige med at stemme vores video til toppen på en eller anden playliste'-type beskeder på f.eks. Facebook. Hvad fanden er der forkert i at sprede sin musik og bede folk om hjælp? Kom nu med det. Fortæl fortæl

Jeg synes da ret tit du har postet dine egne numre på 4Sounds forum. Men det er måske ikke for at få folk til at lytte? Så vil jeg hjertens gerne høre hvad meningen er.

En anden ting. Get a life? Ja klart mr. 6000+ indlæg på aage -og måske en mia samtaler på deres shoutbox? Aner det ikke, det er bare et gæt. Få dig dog selv et liv. Det kan sgu da ikke komme fra dig. :crazy:

Men PLEASE fortæl mig hvad det var som var SÅ forkert ved min tråd, så du var nødt til at bruge din tid på at tude udover den. Kom kom

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Dannyboy"][quote="Laetus"]Sorry.. Jeg er ved at være lidt træt af den her omgang tuderi.
"Vræl vræl - det er alle andres skyld end min egen." Bliv dog voksen..[/quote]

Laetus, så fortæl dog hvad det var præcis du synes jeg gjorde som var så forkert. Jeg kender sug da masser af langt større bands, som tit og ofte poster 'hjælp lige med at stemme vores video ind på en eller anden playliste' type beskeder på f.eks. Facebook. Hvad fanden er der forkert i at sprede sin musik og bede folk om hjælp? Kom nu med det. Fortæl fortæl[/quote]

Jeg mener musikken burde tale for sig selv.
Om større bands gør det er mig ligegyldigt.. Jeg synes ikke det er fair for de som ikke spammer. Man skaber en ond spiral, ligesom Emergenza, hvor de som har flest venner vinder, og ikke personen med den bedste musik.

Måske lidt overdrevet..
Men jeg synes det ødelægger musikscenen.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Det er altså bare kampærgerligt, når vi skal have uenighederne og mudderkastningen fra 4sound herover. Jeg kan sagtens forstå, at man kan være frustreret over situationen, og at man ikke kan enes med nogle specifikke brugere, men erfaringerne har jo vist, at det absolut intet hjælper at begynde diskussionen her på Gearfreak også.

Så hvis vi lader 4sound være 4sound og ditto Gearfreak, så er det sgu nok bedst for alle. Ikke for at pudse glorier eller noget, men vi kan godt lide at tænke, at Gearfreak er bedre end som så, og så skal vi da også udføre det i praksis.

Og så midt i fodboldkampen... ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Enig Barf.. Hvis i vil have at gear-freak er bedre end 4sound ud fra jeres idealler. Så lad være med at træk 4sound herover. Jeg er udelukkende her i denne tråd lige pt., fordi at mit navn blev nævnt. Der er ingen anden grund.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Okay, men hvordan skulle man så komme ud over stepperne og ramme de folk som ikke nødvendigvis ved at man eksisterer? Jeg har fandme spillet min musik for mange mennesker, som blev helt vildt overrasket og som ikke anede at der fandtes den slags bands i DK. Det er sgu da fantastisk, hvis man kan ramme nogle mennesker, som på forhånd lidt havde givet op og måske ikke engang kommer til koncerter mere, fordi de troede at stilen var død og borte osv osv.?!?

Vi lever altså i en moderne tidsalder, hvor man er nødt til at sprede sin musik selv, medmindre man er på et kæmpe label, som gør det for dig. Sådan er det bare.

Jeg syntes sgu da heller ikke det var fedt dengang jeg var i finalen i DM i rock for mange år siden og SodaStar (nu Alphabeat) kom kørende fra Jylland med en bus fyldt med egne fans. Eller at læse på Gaffa at Nephew har spillet udsolgt i Tyskland, for bagefter at møde en af dem fra aftenens andet band, som fortalte at der var sat busser ind i pendul mellem Århus og Berlin, for netop at fylde stedet og kunne skrive det i bladene. Det er for langt ude, men det er fandme sådan det er. Du finder nærmest ingen bands idag, som ikke promoverer deres musik på den ene eller anden måde. I de her moderne tider har du ingen chance hvis du ikke gør det. Hvem fanden skulle ellers fortælle 'jens jensen' nede fra grillen, at vi eksisterede så han kunne tjekke os ud? Han er sgu da nædt til at høre om os et eller andet sted fra.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Denne debat (og Laetus i særdeleshed) får mig til at tænke på en vis Søren Andersens kloge ord, han sagde til mig en dag vi hyggede i Medley; "dygtige musikere er meget sjældent røvhuller - det har de ingen grund til at være."

Den kan man jo lige tænke lidt over.

Edit:

[quote="Laetus"]Enig Barf.. Hvis i vil have at gear-freak er bedre end 4sound ud fra jeres idealler. Så lad være med at træk 4sound herover. Jeg er udelukkende her i denne tråd lige pt., fordi at mit navn blev nævnt. Der er ingen anden grund.[/quote]

Dette forum blev skabt af nogle tidligere meget aktive 4-sound brugere, der var træt af lugten i bageriet. Rigtig mange af os kender hinanden personligt, og hygger os når vi er sammen. Der er plads til alle herinde, medmindre man konsekvent opfører sig som et røvhul. Det har du præsteret, ikke bare på 4sound, men også her og på soundcheck. Og iøvrigt; Som en af medskaberne, skal du edderbrodereme ikke fortælle mig hvad jeg skal og ikke skal på det forum jeg selv var med til at starte op. Rend mig et vist sted, og bliv venligst på 4sound. Jeg er færdig med det forum.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="Laetus"]Åårrh, jamen i blaa blaa blaaaaaaaaaaaaaaa "hold op hvor er jeg go blaaa
Ban mig, smid mig ud. Men nu har jeg sagt min mening helt uden at svøbe det ind i sukker.

Take it or leave it snothvalpe.[/quote]

Du fatter virkelig ikke en bjælde...
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Danny:
Sorry - men jeg læser det som undskyldninger..

Rasmus:
Hvem er det største røvhul?
Røvhullet der bliver kaldt et røvhul, eller røvhullet der kalder andre for røvhuller?´
Hvis jeg skulle svare.. Så er de begge røvhuller. Afhænger af perspektiv.

Jens H:
Derp a derpa herp.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Dette forum blev skabt af nogle tidligere meget aktive 4-sound brugere, der var træt af lugten i bageriet. Rigtig mange af os kender hinanden personligt, og hygger os når vi er sammen. Der er plads til alle herinde, medmindre man konsekvent opfører sig som et røvhul. Det har du præsteret, ikke bare på 4sound, men også her og på soundcheck. Og iøvrigt; Som en af medskaberne, skal du edderbrodereme ikke fortælle mig hvad jeg skal og ikke skal på det forum jeg selv var med til at starte op. Rend mig et vist sted, og bliv venligst på 4sound. Jeg er færdig med det forum.[/quote]

Blev man nu sur? Sorry, men jeg har ret.
Hvis du ikke vil have 4sound - så lad være med at tage det med herover. It's as fucking simple as that asshole.

Må understrege atter en gang.. Jeg skriver udelukkende i denne tråd lige nu, fordi en person var så rar at nævne mig. Hold mig ude af dette forum, and I wont fuck shit up.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

Laetus er på min ignore-liste. Vil i ikke nok være venlige ikke at citere hans bavl ? Jeg gider virkeligt ikke læse hans vrøvl, selv på anden hånd...
Manden er jo komplet idiot. Så sæt ham på ignore, og las os alle få fred... Og helst smidt ud.
Så snakker jeg lige med Aage...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Laetus, du har jo selv valgt at reagere på, at vi har skrevet om dig. Det er altså ikke vores skyld, at du er her, for du kunne jo bare være ligeglad. Det lader du også til at være, for som sædvanligt læser du ikke, hvad vi skriver.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Hvis vi nu bare skriver "Kæmpehatten" i stedet for L***** bliver han nok væk?
Har efterhånden en mistanke om, at det kildrer noget så gevaldigt i elastikken på ham, hvergang han ser sit nick på en skærm.

Seriøst - Du er fandme ikke helt rigtig oveni!

For at citere dr. kæmpehat: "Sorry, men jeg har ret"
Create a sense of purpose around which you base your faith

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

@Mac, yessir.

@Laetus, jamen så glæder jeg mig da til at se dig slå igennem med din musik uden at promovere overhovedet. Kan du så ikke starte med at fjerne de billeder du har af dig selv hvor du sidder og poserer med en guitar? Dem er der jo ikke brug for længere. Eller hvad med dine 400 tråde med dine numre som du har lavet tråde om på 4Sound? Det er da helt unødigt. Folk burde da selv finde ud af at du har en SoundCloud (eller whatever) konto og gå ind og finde din musik. Det er jo sådan det er. Det er super nemt.

:)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="K-P"]Laetus, du har jo selv valgt at reagere på, at vi har skrevet om dig. Det er altså ikke vores skyld, at du er her, for du kunne jo bare være ligeglad. Det lader du også til at være, for som sædvanligt læser du ikke, hvad vi skriver.[/quote]

Det ville jo også kræve en vis kognitiv spændstighed...

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

In before: "Haha, øv bøv, jeg troll'er. I er bare så nemme. Tror lige, jeg uploader en sang om det på Soundcloud"
Create a sense of purpose around which you base your faith


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Hæh.. Tabere. 8-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen