Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="kraen"]Nu er Laetus slettet. Unskyld, det ikke skete tidligere, men jeg var sgu lige ude i den virkelig verden og drikke mig fuld og hovere overfor nogle træskodansende, tulipanelskende orange folk.

Jeg sværger på tro og love, at han ikke kommer igen.[/quote]

Ingen grund til at beklage - for de fleste kommer virkeligheden jo i første række :D ;)
Men tak alligevel :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Tak for en korrekt og resolut moderator-indsats. Af én eller anden grund har jeg dog en fornemmelse af, vi måske for "fornøjelsen" af en fremtidig reprise, da visse mennesker virkelig er stålsatte på at demonstrere deres dumhed i offentlighed. Lad os håbe, at det ikke går så galt. Men ellers må fjolset jo bare ud én gang til...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="kraen"]Nu er Laetus slettet. Unskyld, det ikke skete tidligere, men jeg var sgu lige ude i den virkelig verden og drikke mig fuld og hovere overfor nogle træskodansende, tulipanelskende orange folk.

Jeg sværger på tro og love, at han ikke kommer igen.[/quote]

Hvordan er han helt præcist slettet? Han skulle jo helst ikke bare kunne komme igen ved at oprette en ny bruger under andet navn.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Mon han i givet fald trods alt ikke hurtigt opfører sig så tilpas tåbeligt, at det står klart for enhver, hvem der er bag? En så udtalt dårskab som hr. Jacob Bank´s møder man da heldigvis sjældent.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Han påstår jo, at han kan tage røven på os alle, fordi han er åh-så-fantastisk til at ændre personlighed på nettet.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="K-P"][quote="kraen"]Nu er Laetus slettet. Unskyld, det ikke skete tidligere, men jeg var sgu lige ude i den virkelig verden og drikke mig fuld og hovere overfor nogle træskodansende, tulipanelskende orange folk.

Jeg sværger på tro og love, at han ikke kommer igen.[/quote]

Hvordan er han helt præcist slettet? Han skulle jo helst ikke bare kunne komme igen ved at oprette en ny bruger under andet navn.[/quote]

Nu sidder jeg og godkender alle nye brugere manuelt pga. tidligere spam-problemer. Han vil jo selvfølgelig sagtens kunne dukke op igen, hvis han skifter brugernavn og e-mail, men jeg vil lige holde øjnene åbne. Skulle han få oprettet en ny bruger, så vil jeg prompte slette ham så snart, han begynder på sit lort.
IP-blokering vil ikke virke, da de fleste danskere har en dynamisk IP-adresse.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af udepost »

[quote="Michael Vajhøj"]Så kan du jo ikke sælge grej længere - du kan ihvertfald ikke vise billeder... :( [/quote]

Ja, indtil jeg finder en erstatning kan jeg kun købe guitarer.... Det er træls :)

/Søren

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

Kan man ikke på en eller anden måde hente og blokere en MAC-adresse? Det ville da begrænse ham en hel del :)
:)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Kan man ikke bare blokere hele Vejle ?
Så har vi da lukket af for meget lort. :P

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="kraen"][quote="K-P"][quote="kraen"]Nu er Laetus slettet. Unskyld, det ikke skete tidligere, men jeg var sgu lige ude i den virkelig verden og drikke mig fuld og hovere overfor nogle træskodansende, tulipanelskende orange folk.

Jeg sværger på tro og love, at han ikke kommer igen.[/quote]

Hvordan er han helt præcist slettet? Han skulle jo helst ikke bare kunne komme igen ved at oprette en ny bruger under andet navn.[/quote]

Nu sidder jeg og godkender alle nye brugere manuelt pga. tidligere spam-problemer. Han vil jo selvfølgelig sagtens kunne dukke op igen, hvis han skifter brugernavn og e-mail, men jeg vil lige holde øjnene åbne. Skulle han få oprettet en ny bruger, så vil jeg prompte slette ham så snart, han begynder på sit lort.
IP-blokering vil ikke virke, da de fleste danskere har en dynamisk IP-adresse.[/quote]

Du kan tracke hans ip til en bestemt udbyder, og til en bestemt udbyders gateway, og holde øje med om nye brugere kommer fra samme ip-pulje.
Det behøver ikke blive specielt nørdet. "Netværktøj" på din Mac kan gøre det.

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af modabass »

[quote="Scorpe"]Kan man ikke på en eller anden måde hente og blokere en MAC-adresse? Det ville da begrænse ham en hel del :) [/quote]

MAC-adressen kan man ændre.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="Scorpe"]Kan man ikke på en eller anden måde hente og blokere en MAC-adresse? Det ville da begrænse ham en hel del :) [/quote]

Jeg bakker op om dette forslag.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Det ville være luksus, hvis man også kunne få 4Sound med på den. Det er jo ikke fordi han bidrager med musikrelateret viden, som man ikke kunne undvære derinde også? Tværtimod er det han laver på 4Sound vist primært, at sidde og smalltalk'e i shoutbox'en og forsøge at være med i alle 'jeg-keder-mig'-trådene. Jeg mener dem som er lavet af en eller anden som tydeligvis keder sig og har brug for at snakke om et eller andet random emne.
Jeg synes ikke hans attitude gavner 4Sounds ansigt udadtil. Det må de da selv kunne se. "4Sound forum - hvis du virkelig keder dig!" - det virker da dumt?
.. og hvis han så samtidig er en af hovedårsagerne til at mange af dem, som måske virkelig ved noget, vælger at droppe det forum. Så burde man da blokke ham. Det tror jeg også ville være bedst for ham i længden. Så kunne det være han ville bruge lidt mere tid på at snakke med mennesker IRL.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Skal vi ikke stoppe den her 4 sound og specifik 4sound bruger bashing - Jeg er enig, men det bidrager ikke til meget på dette forum.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det skulle ikke undre nogen, hvis narrøven også er en pestilens på Aages forum. Men lad onkel Aage bekymre sig om onkel Aages forum. Der er ikke noget mere trælst, end når lorten slæbes med herover fra "lorteland"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="modabass"][quote="Scorpe"]Kan man ikke på en eller anden måde hente og blokere en MAC-adresse? Det ville da begrænse ham en hel del :) [/quote]

MAC-adressen kan man ændre.[/quote]

Jeg tvivler på at Laetus/Bank har den nødvendige viden og cognitive spændstighed til det... Desuden kommer han, ganske som os andre, antageligt på via en router, og de er ikke sådan lige at spoofe på.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

og jo mere energi I bruger på ham og for at undgå ham, jo mere går det hele sikkert på ham. Lad ham nu ligge.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

kanten
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kanten »

[quote="Swampthing"]Kan man ikke bare blokere hele Vejle ?
Så har vi da lukket af for meget lort. :P [/quote]

Hov hov :naughty:

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af modabass »

[quote="MacG"][quote="modabass"][quote="Scorpe"]Kan man ikke på en eller anden måde hente og blokere en MAC-adresse? Det ville da begrænse ham en hel del :) [/quote]

MAC-adressen kan man ændre.[/quote]

Jeg tvivler på at Laetus/Bank har den nødvendige viden og cognitive spændstighed til det... Desuden kommer han, ganske som os andre, antageligt på via en router, og de er ikke sådan lige at spoofe på.[/quote]

Hvis det er en router fra udbyderen, så kan de nok være lidt kringlede. Men ellers er det et stykke kage.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: McCartney har aflyst begge koncerter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen