Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="VilhelmNielsen"]NN: En pige jeg har været sammen med i knap tre måneder mistede én hun havde meget nær og holdt meget af i nat til selvmord.[/quote]

Av, for fanden. Det lyder helt forfærdeligt!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"]NN: Københavner-snobberi. Det er jo heldigivs ikke så udbredt, som det nogle gange bliver kørt op til, og personligt kender jeg heller ikke til det blandt mine københavnske venner, men hvor er det da dumt.
I tirsdags sad jeg ved siden af en ung kvinde i toget, som vist nok var flyttet til Aarhus for at studere et eller andet fancy. Hun brugte så meget af tiden på at fortælle sin medrejsende om, hvor livløs og kedelig en by Aarhus er. "Det kan ikke passe, at jeg som tilflytter skal være hende, der holder fester", "Kommunen gør ingenting for at skabe nogle arrangementer" og den absolut bedste; "Der er bare mere prestige i at studere i København. Det er derfor, alle dem med højt snit smutter fra byen, og så er det de andre, der bliver tilbage." Fornuftigt sagt om en by, som har 10.000 flere studerende end København, klaphat![/quote]

Det kunne jo være, at hun blot - på god, jysk pragmatisk vis - bare ikke bliver inviteret til festerne...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Rasmus"][quote="Barf"]NN: Københavner-snobberi. Det er jo heldigivs ikke så udbredt, som det nogle gange bliver kørt op til, og personligt kender jeg heller ikke til det blandt mine københavnske venner, men hvor er det da dumt.
I tirsdags sad jeg ved siden af en ung kvinde i toget, som vist nok var flyttet til Aarhus for at studere et eller andet fancy. Hun brugte så meget af tiden på at fortælle sin medrejsende om, hvor livløs og kedelig en by Aarhus er. "Det kan ikke passe, at jeg som tilflytter skal være hende, der holder fester", "Kommunen gør ingenting for at skabe nogle arrangementer" og den absolut bedste; "Der er bare mere prestige i at studere i København. Det er derfor, alle dem med højt snit smutter fra byen, og så er det de andre, der bliver tilbage." Fornuftigt sagt om en by, som har 10.000 flere studerende end København, klaphat![/quote]

Haha...

Jeg har lige siddet og læst om en pige jeg kender der har fået en plads på Århus kons og er nødt til at rykke teltpælene fra København. Der tænkte jeg ..."fuck, det ville jeg ikke kunne overskue". :)

Og jeg ved ikke hvorfor. :D [/quote]

Det kender jeg godt - bare omvendt. Jeg kunne ikke finde på at flytte til Kbh. Århus er i forvejen alt for stor til mig, og desuden så har jeg 3 dejlige nevøer og en dejlig niece i Århus, og dem kan jeg ikke undvære.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Telemaster"][quote="VilhelmNielsen"]NN: En pige jeg har været sammen med i knap tre måneder mistede én hun havde meget nær og holdt meget af i nat til selvmord.[/quote]

Av, for fanden. Det lyder helt forfærdeligt![/quote]

Ja, lige nu er det desværre lort på lort. Dybt tragisk.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: Parkeringsbøder - ØV !!!! :(

NN2: Jeg har i den grad ikke råd til den slags her for tiden - en eller anden giv mig et job !!

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Er lige hjemvendt fra Grønland - og min kuffert er enten i Nuuk, Kangerlussuaq, Kastrup eller Aalborg (med andre ord forsvundet). Alt tøj, toiletsager og andre vigtige ting ligger i den, og SAS vil ikke gøre noget ved det. Det eneste de siger er, at hvis den ikke er dukket op inden 30 dage kan jeg ansøge om at få mine ting erstattet. Men det hjælper ikke lige frem når man er flad. Har lyst til at dræbe en eller anden....
:)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

Jon Lord er død...

http://jonlord.org/

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Pis og lort!

Tak for musikken, mester! Du bliver ikke glemt...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

Lige mine ord. R.I.P.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Thomas Nissen
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Thomas Nissen »

NN: tabte en aktion om en Hiwatt custom 50. Suk.. Vi prøver senere igen..

NN2: R.I.P Jon Lord.
Our music has depth, and attempts philosophical thought and meaning with discussions of infinity, eternity and mortality.

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="MacG"]Jon Lord er død...

http://jonlord.org/[/quote]

Ja, det er sgu trist!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Fornemmelsen, når ens vielsesring hænger fast i hjørnet af frontpladen på en forstærker, som står med bunden i vejret på éns arbejdsbord, og den så som konsekvens holder op med at gøre dét....
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]NN: Fornemmelsen, når ens vielsesring hænger fast i hjørnet af frontpladen på en forstærker, som står med bunden i vejret på éns arbejdsbord, og den så som konsekvens holder op med at gøre dét....[/quote]

:(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ja, der ER en forklaring på, at de fleste teknikere "worth their salt" altid er sådan nogle lidt stakkels, forhutlede ungkarle eller i det mindste fraskilte... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

NN: Det der skulle have været min første nat i Boston blev forvandlet til en overnatning i Charles De Gaulle lufthavnen, da Air France lige kom 1½ time for sent ud af CPH.

NN2: Det her hotel, hvor jeg har fået min 'complementary accomodation' er noget nær det jammerligste, jeg nogensinde har boet på (Ibis Styles i CdG)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

NN: stadig i CdG

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Smittefar"]NN: stadig i CdG

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]
Det er et skidt sted at være, når nu alternativet er N.Y.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Eller I hvert fald Boston, der i min bog rangerer højere end NY

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det der gør det til topmeget nedtur er jo, at jeg lige havde fået presset en friweekend ind, inden arbejdet starter derovre. Nu er meget af den weekend væk, og jeg er tilbage til at se hotelværelser og laboratorier - og den slags har jeg set rigeligt af.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Smittefar"]Eller I hvert fald Boston, der i min bog rangerer højere end NY

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]
My bad. :P
Jeg huskede det bare som NY.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen