Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Min erfaring er man konsekvent skal gøre alt for at undgå Charles De Gaulle som mellemlanding.
Jeg har ikke haft en eneste positiv oplevelse, og jeg har alligevel haft nogle mellemlandinger der via mit arbejde.
Bah

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det er også min erfaring (også før denne episode) - men jeg kunne simpelthen ikke få tiderne til at gå op med andre end AF.

Er meget spændt/bekymret for mon hjemtur. Der har jeg kun en time og et kvarter i CdG, og jeg skal nå en bil, der kører mod Jylland derhjemme :$

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver flyttet af en ikke baggearsmand.

Som en lille bonus så skal jeg på job igen i aften og i morgen. :violin:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver flyttet af en ikke baggearsmand.

Som en lille bonus så skal jeg på job igen i aften og i morgen. :violin:[/quote]

Mormorstemme ON:

- Nåårrhh...

Mormorstemme OFF.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver flyttet af en ikke baggearsmand.

Som en lille bonus så skal jeg på job igen i aften og i morgen. :violin:[/quote]

Mormorstemme ON:

- Nåårrhh...

Mormorstemme OFF.[/quote]

Det er heller aldrig rigtig sjovt når man har leslie med. :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Kan du ikke bare selv copy/paste efter behov fra mit sidste svar..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Kan du ikke bare selv copy/paste efter behov fra mit sidste svar..?

:-)[/quote]
:D

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver flyttet af en ikke baggearsmand.

Som en lille bonus så skal jeg på job igen i aften og i morgen. :violin:[/quote]

Det er din egen skyld..

Når man vælter rundt på Crazy Daisy kl.lort om natten, så er der ingen kære mor nogle steder.. ;)

Og så stort er det board altså heller ikke.. Jeg har da i hvert fald et der er større med på tour, og der er endda en del forkabling med også.. Ja, faktisk så har jeg 3 pedalboards med, så hvad tuder du over.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver flyttet af en ikke baggearsmand.

Som en lille bonus så skal jeg på job igen i aften og i morgen. :violin:[/quote]

Det er din egen skyld..

Når man vælter rundt på Crazy Daisy kl.lort om natten, så er der ingen kære mor nogle steder.. ;)

Og så stort er det board altså heller ikke.. Jeg har da i hvert fald et der er større med på tour, og der er endda en del forkabling med også.. Ja, faktisk så har jeg 3 pedalboards med, så hvad tuder du over.. :D [/quote]

Du skal tænke på at Hr Skovs samlede muskelmasse svarer til din ene lægmuskel.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Funkis"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver flyttet af en ikke baggearsmand.

Som en lille bonus så skal jeg på job igen i aften og i morgen. :violin:[/quote]

Det er din egen skyld..

Når man vælter rundt på Crazy Daisy kl.lort om natten, så er der ingen kære mor nogle steder.. ;)

Og så stort er det board altså heller ikke.. Jeg har da i hvert fald et der er større med på tour, og der er endda en del forkabling med også.. Ja, faktisk så har jeg 3 pedalboards med, så hvad tuder du over.. :D [/quote]

Du skal tænke på at Hr Skovs samlede muskelmasse svarer til din ene lægmuskel.[/quote]

Underarm.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Halsen til min hjemmebyggede guitar har vredet sig :-(
NO: Den var heldigvis ikke monteret endnu, men det er sgu stadig røvtræls at skulle ud og købe noget nyt og starte helt forfra. Spejlskåret: Ja tak!!!
Create a sense of purpose around which you base your faith

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Kimling"]NN: Halsen til min hjemmebyggede guitar har vredet sig :-(
NO: Den var heldigvis ikke monteret endnu, men det er sgu stadig røvtræls at skulle ud og købe noget nyt og starte helt forfra. Spejlskåret: Ja tak!!![/quote]

I hvilken retning ? Billeder ?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Hvis man kigger ned fra røv til hovede (så at sige) har den vredet sig mod højre omkring 2.-3. bånd. Og ca. 2mm :-( Har ikke lige billeder
Create a sense of purpose around which you base your faith

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Kimling"]Hvis man kigger ned fra røv til hovede (så at sige) har den vredet sig mod højre omkring 2.-3. bånd. Og ca. 2mm :-( Har ikke lige billeder[/quote]

Ouch... Har du en ide om hvorfor ?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Fordi årerne ikke lå helt lige - og at jeg ikke lavede en laminering af træet, men bare gik udfra, at det sagtens kunne holde :-( Lesson learned
Create a sense of purpose around which you base your faith

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver flyttet af en ikke baggearsmand.

Som en lille bonus så skal jeg på job igen i aften og i morgen. :violin:[/quote]

Det er din egen skyld..

Når man vælter rundt på Crazy Daisy kl.lort om natten, så er der ingen kære mor nogle steder.. ;)

Og så stort er det board altså heller ikke.. Jeg har da i hvert fald et der er større med på tour, og der er endda en del forkabling med også.. Ja, faktisk så har jeg 3 pedalboards med, så hvad tuder du over.. :D [/quote]

Jeg tuder ikke så meget mere... ikke over det ihvertfald. Nu er det mere den guitar der ligger på stuebordet og kigger ondt på mig, og er træt efter min Super Reverb væltede ned over den da taxa chaufføren tog et højre-sving med god fart. Det var ikke voldsomt, men det var nok til at den kære gamle Gibson.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Jeg priser mig lykkelig for DMF's instrumentforsikring. Men hold kæft hvor er det ærgeligt! Den er gået rimelig clean af kroppen, og jeg tror stadig det kan laves uden det nærmest kan ses, men det er satme træls!

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

Rasmus det er ganske forfærdeligt. Men kan trøste dig med at der er guitarbyggere der kan udrette "mirakler" og der er eksisterer meget stærk lim....

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

Fuck og helvedes ærgeligt. Godt, at du er forsikret - tag dig tid og vælg en rigtig dygtig reparatør.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="thomasrytter"]Fuck og helvedes ærgeligt. Godt, at du er forsikret - tag dig tid og vælg en rigtig dygtig reparatør.[/quote]

Ja, jeg tror bare den skal til Åke.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Åhhhhrrr, crap ...

Men hvordan i alverden, hvis man må være så kæk at spørge, ender man egentlig i sådan en situation?? Har du aldrig kørt med taxa før?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen