Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

[quote="fortytwo"][quote="Morten M"][quote="fortytwo"]NN: Det går kraftigt ned af bakke, for karaktaristiske lydmænd i skandinavien..[/quote]
?[/quote]
Baby Woodrose's lydmand døde i sidste uge af kræft, og Veronica Maggio's træder ud af en kørende bus, og bliver derefter kvalt i sit eget blod..[/quote]
Sørgeligt :(
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Min kusine, som er i starten af 20'erne, har igen fået tilbagefald, leukæmien vil åbenbart ikke slippe hende.
Lægen siger hun lever på lånt tid. :(

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Damn :'(

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

[quote="Swampthing"]NN : Min kusine, som er i starten af 20'erne, har igen fået tilbagefald, leukæmien vil åbenbart ikke slippe hende.
Lægen siger hun lever på lånt tid. :( [/quote]


jeg håber da virklig ikke de har ret :cry:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

nn- Mine potmetre i min Marshall the guv'nor mach 1 er begyndt at støje når jeg drejer på dem.Håber de kan nøjes med lidt kontakt rens.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

De billige skrammel-potmetre i Guvnor-pedalerne er notorisk berygtede for dette. Kontaktspray kan måske holde doktoren fra døren en tid. Men så...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: Det lykkedes mig at sprænge en ny streng på bouzoukien, da jeg var i gang med at skifte dem, og jeg har ikke flere sæt tilbage.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Jeg er blevet pisseforkølet af at være i Kenya...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Max Power »

Det lyder som den klassiske aircon-forkølelse.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Narh...

Nu skal man ikke være så dum som jeg og tro, at der pr. automatik er møgvarmt alle steder i Afrika. I Nairobi, der liggeri cirka to kilometers højde, er dagstemperaturen på ca. 20-25 grader, men lige så snart solen er væk kl. 19, bliver det hundehamrende koldt. Og på et sted, hvor varmvandsforsyningen i de telte, vi boede i, enten bestod af noget med nogle sortmalede rør oppe på taget eller en brændefyret vandvarmer, var det nu så som så med aircon´en... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN: Min eksterne harddisk er holdt op med at virke ved bare at ligge. :( Der er backup af alle mine sessions. De fleste ligger stadig på computeren, men langtfra alle. :(

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Mon ikke det bare er elektronikken - jeg vil gætte på, at hvis disken flyttes over i et nyt hus, så ligger alle data der stadig.

Jeg har en docking station, der kan tage alle 3½" og 2½" harddiske (behøver ikke være eksterne) Vi kunne jo prøve at læse din disk med den - Der var vist også noget med et kursus i succesfuldt strengeskift med Bigsby :P
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Rasmus"]NN: Min eksterne harddisk er holdt op med at virke ved bare at ligge. :( Der er backup af alle mine sessions. De fleste ligger stadig på computeren, men langtfra alle. :( [/quote]

Det er derfor, at man også skal huske at tage en backup af sin backup - og helst have den ekstra backup liggende et andet sted sådan rent fysisk.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="kraen"][quote="Rasmus"]NN: Min eksterne harddisk er holdt op med at virke ved bare at ligge. :( Der er backup af alle mine sessions. De fleste ligger stadig på computeren, men langtfra alle. :( [/quote]

Det er derfor, at man også skal huske at tage en backup af sin backup - og helst have den ekstra backup liggende et andet sted sådan rent fysisk.[/quote]

http://heltnormalt.dk/truthfacts/2012/03/29
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Down »

Telemaster.... Jeg ka´godt li´dig :character-blues:
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"][quote="kraen"][quote="Rasmus"]NN: Min eksterne harddisk er holdt op med at virke ved bare at ligge. :( Der er backup af alle mine sessions. De fleste ligger stadig på computeren, men langtfra alle. :( [/quote]

Det er derfor, at man også skal huske at tage en backup af sin backup - og helst have den ekstra backup liggende et andet sted sådan rent fysisk.[/quote]

http://heltnormalt.dk/truthfacts/2012/03/29[/quote]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Mon ikke det bare er elektronikken - jeg vil gætte på, at hvis disken flyttes over i et nyt hus, så ligger alle data der stadig.

Jeg har en docking station, der kan tage alle 3½" og 2½" harddiske (behøver ikke være eksterne) Vi kunne jo prøve at læse din disk med den - Der var vist også noget med et kursus i succesfuldt strengeskift med Bigsby :P [/quote]

Aha. Det må vi lige prøve, jeg giver stadig gerne et kursus i strengepåsætning med bigsby. :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jeg er hjemme i morgen ind til klokken 17
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Jeg er hjemme i morgen ind til klokken 17[/quote]

Altså lørdag?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

ja
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen