Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

[quote="Scorpe"]Min højre æreflip er på mærkelig vis blevet meget øm og vokset til 3-dobbelt størrelse. Sjovt, eftersom at jeg aldrig har haft huller i ørene eller andet. Men må trodse frygten for fravær og bevæge mig til lægen i morgen tidlig :-([/quote]

NN igen:
For at starte fra begyndelsen startede det hele med voldsom migræne og en følelse af at gå rundt svimmel og diffus. Det har stået på i et par måneder on/off, og jeg har ikke skænket det en speciel tanke før min øreflip begyndte at "vokse". Jeg gik til lægen i den tro, at det "bare" var en byld der hærgede mit øre, men det viser sig at jeg har en betændt knude i øreflippen, og at betændelsen har spredt sig ind i mit hoved. Min praktiserende læge sagde i går, at hun havde skaffet en tid på sygehuset i Hjørring til mig på mandag til videre undersøgelser, men da jeg vågnede i morges var det med 39 i feber og smerter i både øret, kæben og en migrænelignende hovedpine. Jeg gik til lægen igen, og blev henvist til sygehuset i Hjørring med det samme, hvor jeg blev scannet og fik taget blodprøver. De henviste mig igen til Aalborg, hvor jeg fik taget nogle billeder og mål og var til en samtale med en ørelæge. Jeg skulle få svar mandag morgen omkring knuden, om den er god- eller ondartet, men det er altså helt sikkert en knude der har tyranniseret hele mit hoved.

Alt i alt en ekstremt lang dag, og det ser ikke ud til at dagen i morgen bliver bedre. Min feber er steget til 40,2, og alt tyder på en indlæggelse i morgen...

ØV!
:)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det lyder dælme ikke rart!

God bedring herfra...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

God bedring - det lyder som en grim omgang

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: Følelsen af at være ved at gå ned med stress og samtidigt vide at man ikke kan stoppe med det man har gang i fordi det er meeega vigtigt at det bliver gjort.

FÅRK hvor jeg glæder mig til en aften i øveren med drengene - uden stressende elementer.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Når man får lyst til at smide halvdelen af sit gear ud af et vindue.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"]NN: Når man får lyst til at smide halvdelen af sit gear ud af et vindue.[/quote]
???

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NN: Når man får lyst til at smide halvdelen af sit gear ud af et vindue.[/quote]
???[/quote]

Eller, nok nærmere ikke lige at have kapitalen til at gøre noget ved alle de ting der irriterer én.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

Ellers siger du lige til, så man kan nå at gribe noget af det irriterende gear.
Edit: hvad er irritationsmomenterne?

send fra en smart telefon

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Odgaard"]Ellers siger du lige til, så man kan nå at gribe noget af det irriterende gear.
Edit: hvad er irritationsmomenterne?

send fra en smart telefon[/quote]

En Blueridge der ikke lige spiller som man synes den skal. Og så lader det til at g-strengen i et 11er sæt, trækker for meget på den...

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

Er der ingen grænser for hvor degenereret et menneske kan være ?? Suk

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... le.php/id- ... ddent.html</a><!-- m -->

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Plexi"]Er der ingen grænser for hvor degenereret et menneske kan være ?? Suk

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... le.php/id- ... ddent.html</a><!-- m -->[/quote]

Stødte også på denne http://www.reddit.com/r/Denmark/comment ... g_s%C3%A5/
Cogito sumere potum alterum


IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg fik overhovedet ikke sovet i nat pga. forkølelse. Gav op kl 3 og stod op. Så regnede jeg med, at jeg bare gik ud som et lys i dag, men jeg er slet ikke træt. Eller også er jeg overtræt. Jeg vil bare gerne sove. Og være rask :-(

Jeg prøver med en whisky, hvis ikke det virker bliver det i det mindste hyggeligere at være vågen...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Turtle"]NN: Jeg fik overhovedet ikke sovet i nat pga. forkølelse. Gav op kl 3 og stod op. Så regnede jeg med, at jeg bare gik ud som et lys i dag, men jeg er slet ikke træt. Eller også er jeg overtræt. Jeg vil bare gerne sove. Og være rask :-(

Jeg prøver med en whisky, hvis ikke det virker bliver det i det mindste hyggeligere at være vågen...[/quote]

Sådan havde jeg det i dag. Gik i seng klokken 1 uden at være specielt træt, nu har jeg været vågen siden og er relativt smadret, men stadigvæk ikke træt nok til at falde i søvn.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Sælgere der hopper fra! Skal bruge en Nova Delay eller Repeater i københavn på lørdag, og nu kan jeg ikke nå at skaffe en! Nogen der har en de vil låne ud til en desperat musiker?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Du må egentlig gerne låne min Nova Delay, men jeg er sgu nok ikke så nem at træffe hjemme før på lørdag - jeg kører til Falster lidt over tolv på lørdag. Du kan evt. lige smide mig en PM.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af gajda »

Jeg har en TC Electronic Vintage Delay du kan låne. Det er jo godt nok ikke præcis, hvad du efterspørger, men det smager da lidt af fugl? Den kan hentes i Herlev, eller der kan arrangeres en udveksling i Nyhavn lørdag eftermiddag ved 16:30 tiden. Og nå ja, jeg har ikke nogen strømforsyning til den (eller rettere, det har jeg, men det er en Fueltank, der er spændt godt fast under mit board) - Så du skal selv fikse en 12V DC strømforsyning.
Sig til, hvis det kan bruges.
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Nå ja forresten - det med strømforsyningen gør sig også gældende med min
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Puha, det hele løste sig. I skal begge to have en tak for tilbudene, i fortjener en bajer hver!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Fino - Så vil jeg drikke en i aften :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen