Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af gajda »

Sku' det være en anden gang.

Skål! :obscene-drinkingcheers:
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Offentlig transport i Vestjylland :( Det koster det dobbelte og tager dobbelt så lang tid. Når nu man gerne vil bruge det en gang imellem er det altså lidt tragisk, at man hverken har tid eller råd :(

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Turtle"]NN: Offentlig transport i Vestjylland :( Det koster det dobbelte og tager dobbelt så lang tid. Når nu man gerne vil bruge det en gang imellem er det altså lidt tragisk, at man hverken har tid eller råd :( [/quote]
Behøver jeg nævne at der ikke har kørt tog heroppe i over et halvt år nu...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Turtle"]NN: Offentlig transport i Vestjylland :( Det koster det dobbelte og tager dobbelt så lang tid. Når nu man gerne vil bruge det en gang imellem er det altså lidt tragisk, at man hverken har tid eller råd :( [/quote]
Behøver jeg nævne at der ikke har kørt tog heroppe i over et halvt år nu...[/quote]

Det samme gør sig gældende mellem Struer og Langå. Men de er færdige med arbejdet nu, og så tænkte jeg, at det kunne være en god idé at tage toget til Aalborg om et par uger. Men det koster 500 at komme fra Struer til Aalborg og hjem igen (det kan jeg gøre for 150,- i diesel) og så tager det helt op til tre en halv time hver vej, lidt afhængig af, hvor længe, man skal hygge sig i Langå.

Nå, tænkte jeg - men det er jo de der togskift, der gør det, så kan man jo prøve med en bus? Nej, det kan man ikke. Man kan faktisk slet ikke komme med bus til Aalborg her fra.

Så må man jo tage bilen og finde en parkeringsplads. Det er også så godt for miljøet...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg kendte engang en sømand, som yndede at underholde med, at han i weekenden kunne komme hurtigere fra Hirtshals til både Paris og New York, end han kunne komme fra Hirtshals til Tyborøn (hvor han sædvanligvis skulle påmønstre) med de offentlige transportmidler...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

vis du kombiner de to ting. så kan du tage toge til viborg og der fra bus til Aalborg. det har i hvert fald være den hurtigste måde at gøre det fra Skive...

men ja det tager nok stadig væk temlig meget længer tid og nok også noget dyre....

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Fona og 3. Fordi ingen af dem åbenbart er særlig gode til det, de laver, er sim-kortet til den telefon, jeg købte for en uge siden, stadig ikke blevet aktiveret. Mit nummer er til gengæld blevet flyttet i går, så nu står jeg på anden dag med to telefoner, som jeg ikke kan bruge til meget andet end lommeregner og vækkeur....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="nerøs"]vis du kombiner de to ting. så kan du tage toge til viborg og der fra bus til Aalborg. det har i hvert fald være den hurtigste måde at gøre det fra Skive...

men ja det tager nok stadig væk temlig meget længer tid og nok også noget dyre....[/quote]

Det kunne godt være, det var den bedste mulighed - så slipper man jo i det mindste for Langå!

Og jeg har en teori om, at jeg godt kan være lidt træt og have lidt hovedpine, når jeg skal hjem, og så er en bil jo nok ikke det optimale...

Edit: Lidt mere søgning på busruter viser, at hvis jeg bare kører i bil til Vinderup (ca. 10 minutter) så kan jeg derfra komme med bus helt til Ålborg. 40% billigere end tog, 80 minutter hurtigere hver vej. Stadig dyrere end at køre selv, men et noget bedre alternativ. Det er jo latterligt, at DSB skal være så dyre, når de ovenikøbet er langsommere :(

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

NN: Jeg prøvede Peter C's Gibson SG, og nu kan jeg sq ikke lade være med at kigge efter en SG til samlingen... Og det er ikke ligefrem det økonomi rækker til PT.
Bah

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Gibson SG'er er efterhånden også ved at være mine yndlingsguitarer. :-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="AnotherDan"]NN: Jeg prøvede Peter C's Gibson SG, og nu kan jeg sq ikke lade være med at kigge efter en SG til samlingen... Og det er ikke ligefrem det økonomi rækker til PT.[/quote]

Så må du meget undskylde følgende link: http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-de ... -86859413/ ;-) Det er ikke min guitar, men jeg har hørt den, og den lyder fedt!
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="AnotherDan"]NN: Jeg prøvede Peter C's Gibson SG, og nu kan jeg sq ikke lade være med at kigge efter en SG til samlingen... Og det er ikke ligefrem det økonomi rækker til PT.[/quote]

Så må du meget undskylde følgende link: http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-de ... -86859413/ ;-) Det er ikke min guitar, men jeg har hørt den, og den lyder fedt![/quote]
+1

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

FUUUUCCCKKK, den er fed!!!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Ja, den ser da helt pæn ud - jeg kom også lige til at se den Guild, han også har til salg - Den ser også meget rar ud :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Jeg har savnet den SG Deluxe lige siden jeg solgte den til Kasper.. Han har godt skrevet til mig, men jeg har slet ikke pengene til det nu her:/ Jeg har ellers et par gange forsøgt at få den fra ham igen, men uden held. Den lyder fandme godt!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"]Gibson SG'er er efterhånden også ved at være mine yndlingsguitarer. :-)[/quote]

Jeg kan godt forstå, at du skriver dette i nedturstråden... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

:D


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Efter den nok travleste uge på arbejde nogensinde, hvor man er blevet kaldt for både taber og idiot er det et dejligt prik over i'et når folk ikke dukker op og henter det grej man har aftalt de skulle købe...

NTK: Menneskeracen er ikke hvad den burde være...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

NN: At have bygget en klon af et 65 Amps kabinet... OG erfare da jeg kommer hjem, at jeg har fået indstillet saven forkert, så det er 1 cm kortere end toppen... FLOT TORBEN :D

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

Du skal da bare have dig en pålægshøvl eller en træstrækker:-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen