Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Lause »

NN: Esbjergs konservative økonomiudvalg - der ikke ønsker at støtte musik og kultur..

Vi skulle eftersigende leve i et demokratisk samfund, jeg tror dog at vores kære politikere har taget fejl af demokrati og bureaukrati...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Vintertid.

Så er det bare på med Beth Gibbons "Out of Season" og vente på, at vinterdepressionen dukker frem fra mørket...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN//

Mig og konen købte et tv i går, med det eksplicitte mål at vi skulle bruge det til Netflix for sig selv. Det sagde vi begge gentagne gange til ekspedienten.
Det er så et Philips, som ellers er et udemærket TV, men Philips bliver først Netflix-kompatible i 2013, med de modeller der kommer der. Dvs. vores tv er forældet før vi købte det, og vi er blevet fejlinformeret something awful. Det er jeg fandme ikke tilfreds med. Nogen der har erfaring med den slags og FONA?!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"] Nogen der har erfaring med den slags og FONA?![/quote]

Jeg har helt generelt erfaring med, at sælgere i den slags butikker ikke aner noget som helst om, hvad de sælger. Man er nødt til at undersøge på forhånd, hvad man skal bruge...

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Tja, det har jeg jo så ligesom måttet sande nu!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Loomer"]NN//

Mig og konen købte et tv i går, med det eksplicitte mål at vi skulle bruge det til Netflix for sig selv. Det sagde vi begge gentagne gange til ekspedienten.
Det er så et Philips, som ellers er et udemærket TV, men Philips bliver først Netflix-kompatible i 2013, med de modeller der kommer der. Dvs. vores tv er forældet før vi købte det, og vi er blevet fejlinformeret something awful. Det er jeg fandme ikke tilfreds med. Nogen der har erfaring med den slags og FONA?![/quote]

Under alle omstændigheder ville jeg altid køre gennem en Apple TV eller PS3 eller lignende, da alt det der (u)SMART TV som regel er noget hø. Tror PS3 vinder på navigation i min bog.

Selvfølgelig stadig en ærgerlig oplevelse.

EDIT: Nå ja forresten: http://flatpanels.dk/

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Okay, jeg har snakket med dem i Fona, og de tilbyder at vi kan få en Apple TV boks til halv pris, eller returnere TV'et. Hvad siger i?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Okay, jeg har snakket med dem i Fona, og de tilbyder at vi kan få en Apple TV boks til halv pris, eller returnere TV'et. Hvad siger i?[/quote]

Apple TV er vel en god erstatning - den har en noget nemmere brugerflade end de fleste smart-TV, hvis ellers funktionaliteten er tilstrækkelig til dit behov (og hvis behovet er netflix, så er det ingen problem).

Men sørg lige for, at de også forærer dig det HDMI-kabel, du får brug for også. De skal ikke slippe for billigt...

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Vi skal vitterligt ikke bruge andet end det. Nemmere brugerflade lyder rart, da jeg synes interfacet i TV'et er lige rigeligt klodset. HDMI-kablet er noteret.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Vi har en Samsung Blu-Ray/HDD-optager/etc. Den dag, NetFlix blev introduceret i DK, kom der en opdatering til afspiller med en NetFlix app. Vi tilmeldte os, og det virker bare - Der er aldrig nogen problemer.

Vores (også ret nye) Sony TV har til gengæld ikke fået den slags tanker endnu.

Hvis mit TV skulle være SMART - så mener jeg ikke, der er nogen vej uden om Samsung eller evt. ekstrabokse.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Turtle"][quote="Loomer"]Okay, jeg har snakket med dem i Fona, og de tilbyder at vi kan få en Apple TV boks til halv pris, eller returnere TV'et. Hvad siger i?[/quote]

Apple TV er vel en god erstatning - den har en noget nemmere brugerflade end de fleste smart-TV, hvis ellers funktionaliteten er tilstrækkelig til dit behov (og hvis behovet er netflix, så er det ingen problem).

Men sørg lige for, at de også forærer dig det HDMI-kabel, du får brug for også. De skal ikke slippe for billigt...[/quote]

Gør det. Super simpelt interface, kan dog være lidt langsom i reaktionen nogle gange, men det er stadig mile bedre end hver eneste af de SMART-løsninger der er. Savner en TV-producent der ville lægge kræfterne i at lave et godt fjernsyn, i stedet for alt det pis de hælder i dem nu om dage.

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

Nedtur: Fucking punkteringer.. har kørt mere end 4000 km det sidste halve år uden en eneste af slagsen, og nu to indenfor en uge. Nogen skal straffes og det skal fandme gøre nas..

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Kom til at hælde benzin på firmabilen her til morgen (som kører på diesel). Direktøren tog det heldigvis pænt, da jeg startede samtalen med at sige at jeg havde dummet mig...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

SyreCorp
Himmelhund
Indlæg: 45
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af SyreCorp »

NN: Ampeg'en har kastet op.

NN2: Min backup-Marshall lyder af øf.
Less is more, but more is way way more.[/size]

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Jeg er helt med på, at USA er en stormagt, hvis tråde strækker sig langt ud i verden og bestemt også til Danmark. Jeg er også med på, at stormen med det fine navn Sandy hører til de mere sjældne gæster på den amerikanske østkyst. Og jeg er sådan set også med på, at fordi der er præsidentvalg lige om lidt, så skruer man måske lidt ekstra op for opmærksomhedsknappen.
Men når nu medierne bruger så ufattelig meget tid og så mange ressourcer (eller resurser, som retskrivningsordbogen, der er godt i gang med at gennemkneppe vores sprog, tillader, at det staves), så synes jeg godt nok det giver en halvdårlig smag i munden, at man lige i en sidebemærkning nævner, at, nå ja, stormen dræbte for resten nogle og 60 mennesker, inden den oversvømmede metroen og truede med at aflyse NY-Marathon (det var selvfølgelig mere alvorligt end som så, folk mistede jo desværre også livet i USA).

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Her kommer man træt og sulten hjem fra arbejde, og så er der fandme nogen, der har bøffet den portion pasta, jeg havde stående i køleren. Det er jo så kejser dårlig stil!

NN2: Selvfølgelig falder tyveriet af min aftensmad sammen med, at jeg ikke har andet, jeg kan lave, fordi jeg først skulle købe ind i morgen...

NA: Når det endelig skal være, så er det da et (omend meget lille) plaster på såret, at min lokale pizzamand er i min personlige top 3 over pizzamænd i byen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Fodbold sådan helt generelt. Men især når man bliver tvunget til at bruge sin fredag aften på at udvise én eller anden form for minimal, professionel interesse for dette hjernedøde tidsspild, alt imens man fryser en vis legemesdel af og tænker på alle de rare ting, man kunne have brugt tiden på istedet - ikke mindst i sit køkken. Nu står den på røvsyg take way senere i aften. F.ck, hvor jeg ikke gider!!!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]NN:

Fodbold sådan helt generelt. (og alt hvad der kommer derefter )[/quote]
Jeg forstår dig udmærket, jeg har nok samme syn på fodbold som dig.
Hele min svigerfamilie er fodboldtossede, samt 90% af mine kolleger. Det er RIGTIG muntert til familiesammenkomster og firmafester.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

Op med humøret unge mand:-) der kommer sikkert også en fodboldkamp i næste uge der skal dækkes og der er det sikkert endnu koldere, så nyd du det bare:-) i forhold til føde indtagelsen så kan jeg da prale af en børnetallerken på færgen fra Rønne til ystad.
Nu er det ikke fordi jeg ikke havde råd til andet men denne børnetallerken som består af 2 små økologiske pølser et par rugkiks 2 stk agurk, 3 tomater 1bøtte rosiner, 1/2appelsin,1/2æble og et par ostehaps var helt klart det mest ophidsende måltid færgen kunne diske op med en fredag aften :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Hvor er jeg glad for, at du omtaler mig som "unge mand"..! :-)

NTK1: Der findes dage, hvor man føler, at man i løbet af 90 minutter bliver 90 år ældre.

NTK2: Den unge mand bliver i aften lagt i seng uden aftensmad. Måske man skulle klage til ældreplejen..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen