Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Opdagede ved en fejl, hvad jeg får i julegave af fruen.

NO:

Det er en god gave!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

Troede du var kommet over det stadie hvor man går rundt og leder efter hvad der evt skulle være gemt af gode sager til jul og så endda inden det tilnærmelsesvis er blevet december:-) sgu også lidt frækt at købe gaver i så god tid:-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Opdaterede lige iTunes på den maskine, jeg spiller musik fra. Det skulle man så ikke have gjort :( Masser af fine nye features. Og så lige et par fejl og nogle ændringer, der gør det komplet umuligt at bruge :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="mos"]Troede du var kommet over det stadie hvor man går rundt og leder efter hvad der evt skulle være gemt af gode sager til jul og så endda inden det tilnærmelsesvis er blevet december:-) sgu også lidt frækt at købe gaver i så god tid:-)[/quote]

Joh, det ville jeg egentlig også mene, at jeg er. Men når nu man får det smidt lige op i hovedet, når man tjekker morgenposten. En julehilsen til Fru Alwan fra Royal Albert Hall, London...?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="mos"]Troede du var kommet over det stadie hvor man går rundt og leder efter hvad der evt skulle være gemt af gode sager til jul og så endda inden det tilnærmelsesvis er blevet december:-) sgu også lidt frækt at købe gaver i så god tid:-)[/quote]

Joh, det ville jeg egentlig også mene, at jeg er. Men når nu man får det smidt lige op i hovedet, når man tjekker morgenposten. En julehilsen til Fru Alwan fra Royal Albert Hall, London...?[/quote]

De har vel bare hørt om hende..(Og hendes hang til bling..) ?

Men jeg ser at både Olivia Newton-Bum og Joe Bonamassa kommer. Og en fyr der hedder Eric fejrer at han har klimpret på sin guitar i fuld offentlighed i 50 år..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"]NN: Opdaterede lige iTunes på den maskine, jeg spiller musik fra. Det skulle man så ikke have gjort :( Masser af fine nye features. Og så lige et par fejl og nogle ændringer, der gør det komplet umuligt at bruge :( [/quote]

Hvilke? Her kører det upåklageligt.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"][quote="Turtle"]NN: Opdaterede lige iTunes på den maskine, jeg spiller musik fra. Det skulle man så ikke have gjort :( Masser af fine nye features. Og så lige et par fejl og nogle ændringer, der gør det komplet umuligt at bruge :( [/quote]

Hvilke? Her kører det upåklageligt.[/quote]

Det værste er, at den ikke fungerer ordentligt med en mus med rullehjul mere - den der fede acceleration, der plejer at være der (og som stadig er der med touch pad) den er væk, så det ville tage mig tæt på en halv time at komme fra A til Å i samlingen ved at scrolle med den. Det gør det totalt ubrugeligt med min dagligdags mus :(

Så er den op mod et kvarter om at læse coverbilleder ind på alle albums i album-view. Den er tydeligvis ikke testet på store samlinger :(

Og så er der nogle småting, som at der er fejl i sorteringen (det ser ud til, at det er alle albums med andet end bogstaver og tal i titlen, den smider rundt med...), at jeg ikke kan fordrage den hvide baggrund (den er altså anstrengede at se på), at jeg synes, at det er spild af plads (og røvirriterende), at den kun bruger 1/3 af vinduet i artist-view, at jeg ikke kan gøre albumcovers større (de er på max, det er halv størrelse af, hvad jeg plejer at have) og den slags, men det er jo småting. Men de første to ting mere end opvejer alt det gode, den giver mig :(

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"][quote="kraen"][quote="Turtle"]NN: Opdaterede lige iTunes på den maskine, jeg spiller musik fra. Det skulle man så ikke have gjort :( Masser af fine nye features. Og så lige et par fejl og nogle ændringer, der gør det komplet umuligt at bruge :( [/quote]

Hvilke? Her kører det upåklageligt.[/quote]

Det værste er, at den ikke fungerer ordentligt med en mus med rullehjul mere - den der fede acceleration, der plejer at være der (og som stadig er der med touch pad) den er væk, så det ville tage mig tæt på en halv time at komme fra A til Å i samlingen ved at scrolle med den. Det gør det totalt ubrugeligt med min dagligdags mus :(

Så er den op mod et kvarter om at læse coverbilleder ind på alle albums i album-view. Den er tydeligvis ikke testet på store samlinger :(

Og så er der nogle småting, som at der er fejl i sorteringen (det ser ud til, at det er alle albums med andet end bogstaver og tal i titlen, den smider rundt med...), at jeg ikke kan fordrage den hvide baggrund (den er altså anstrengede at se på), at jeg synes, at det er spild af plads (og røvirriterende), at den kun bruger 1/3 af vinduet i artist-view, at jeg ikke kan gøre albumcovers større (de er på max, det er halv størrelse af, hvad jeg plejer at have) og den slags, men det er jo småting. Men de første to ting mere end opvejer alt det gode, den giver mig :( [/quote]

Har ikke oplevet nogle af fejlene (vil dog lige tjekke den med sorteringen). Jeg har et rimeligt stort musikbibliotek (22k+) og jeg oplever som sagt ingen af fejlene.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Hvis du et eller andet sted støder på en løsning på det med, at jeg ikke kan scrolle ordentligt med min mus mere,så må du endelig give et praj - lige nu har jeg sat en ekstern touchpad til maskinen, men den er ikke lige optimal til sofabrug :lol: Så faktisk går det hurtigere at bruge Remote på iPaden som betjenings-interface...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Sasha"][quote="mos"]Troede du var kommet over det stadie hvor man går rundt og leder efter hvad der evt skulle være gemt af gode sager til jul og så endda inden det tilnærmelsesvis er blevet december:-) sgu også lidt frækt at købe gaver i så god tid:-)[/quote]

Joh, det ville jeg egentlig også mene, at jeg er. Men når nu man får det smidt lige op i hovedet, når man tjekker morgenposten. En julehilsen til Fru Alwan fra Royal Albert Hall, London...?[/quote]

De har vel bare hørt om hende..(Og hendes hang til bling..) ?

Men jeg ser at både Olivia Newton-Bum og Joe Boanmassa kommer. Og en fyr der hedder Eric fejrer at han har klimpret på sin guitar i fuld offentlighed i 50 år..[/quote]

Det skal jeg ikke kunne sige, om de har... :-) Jeg skal da ellers lige love for, at bling-faktoren her tidligere på aftenen blev pudset voldsomt op, før hun drog ud for at lade sin popo fotografere i kopimaskinen, og hvad man nu ellers kan tænke sig. Imens går jeg rundt herhjemme og overbeviser mig selv om, hvor Jimi fik inspirationen til et par af numrene på sit debut-album: Han tømte sit arbejdsværelse for skrammel for at få nyt gulv på! Først "I don´t live today", mens han tømte det. Derpå "Stone Free", da han efterfølgende ikke havde noget sted at gøre af sig selv. Og da eftertænksomheden meldte sig på banen, advarede han andre imod lignende eventyr i "Are you Experienced?"...

Nå, Bonamassa gabte jeg mig engang igennem en koncert med på et lille spillested i Horsens. Dét gider jeg sgu´ ikke tage til England for. Jeg tvivler også på, at fru Alwan gør. Og Olivia´s bum - omend sikkert nydelig i forhold til hendes alder - er altså heller ikke helt trækplaster nok. Til gengæld tror jeg nok, at jeg på et tidspunkt kom til at mumle noget til fruen om ham Eric og hans evindelige klimpren ...

Edit:

Hm-hmm... "Stone Free" var så ikke en del af det originale Are You Experienced-album.

Amatør, Alwan..! Tsk, tsk, tsk...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Urup »

NN: beslutninger taget kl. 6 om morgenen efter en aften med masser af alkohol... De er bare aldrig gode :/

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Køllen på stortrommepedalen var ikke spændt godt nok i går, så i 4. sang i 2. sæt falder den af, og det slog mig helt ud, og det tog så lige 4 sange at spille mig ind i kampen igen. Puha! Det må den altså ikke gøre igen i aften.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Så overhalede sneen og de glatte veje igen i år mine gode intentioner om snart at få de vinterhjul på :( Jeg så to biler skride ud på vejen hjem fra arbejde ... og jeg har 2 kilometer! (Heldigvis kørte folk pænt, så der ikke skete noget med hverken mennesker eller biler...)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Come on - 1/12 er sgu for sent. Gør som mig inviter dig selv på herlig mad hos svigermor og få svigerfar til at hjælpe med hjulskiftet over en øl, mens tøserne rumsterer i køkkenet. Det er der også noget godt gammelt kosmisk over.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Mine vinterhjul står oppe ved mekanikeren. Mekanikeren er nabo til mit kontor. Jeg har ikke rigtigt nogen undskyldninger. Men det bliver det ikke mindre træls af - det var dælme glat at komme hjem...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Jeg ordner det altid i midten af november sammen med en bandmate.
Det tager som regel en eftermiddag, da der minimum er 3 biler der skal have skiftet dæk den dag.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg har taget konsekvensen, og kører med helårsdæk. Det er hverken optimalt sommer eller vinter, men bedre end sommerdæk om vinteren, og vice versa.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeg købte en ny bil og fik den leveret med vinterdæk på... Mærkeligt nok er der en helt anden motivation når man skal skifte til sommerdæk (måske det bare er min indre Brian der kommer op i mig der)...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Der er sikkert et par stykker af jer, der ikke er på Facebook/har kigget ud af vinduet/bor i en egn af landet, der har været "heldig", og I skal da ikke snydes for lidt tudefjæs: Fuck, hvor jeg hader sne!
Det ser jo meget pænt ud her inde fra, men jeg bliver helt deprimeret ved tanken om, at jeg nok ikke slipper for at gå udenfor, inden det er væk igen :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Fuck, hvor jeg hader sne!
[/quote]

+ uendelig meget. Kolde, våde fødder, glatte veje, snerydning... :(

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen