Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: Kors hvor er folk dog irriterende når man prøver at sælge sin gamle smartphone.

har haft en "no show", en der bød halvdelen af hvad jeg ønsker og en der ringede mig op, spurgte om min mindstepris, bød 300kr under det jeg lige havde sagt var min mindstepris og gav mig en skideballe fordi jeg var "flabet" da jeg sagde at det var under min mindstepris som jeg lige havde givet ham og afslog.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende når jeg har solgt instrumenter og musikgrej. Er det varen der tiltrækker den slags kunder?

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Førslev"]NN: Kors hvor er folk dog irriterende når man prøver at sælge sin gamle smartphone.

har haft en "no show", en der bød halvdelen af hvad jeg ønsker og en der ringede mig op, spurgte om min mindstepris, bød 300kr under det jeg lige havde sagt var min mindstepris og gav mig en skideballe fordi jeg var "flabet" da jeg sagde at det var under min mindstepris som jeg lige havde givet ham og afslog.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende når jeg har solgt instrumenter og musikgrej. Er det varen der tiltrækker den slags kunder?[/quote]

Du sku prøve at læse en af de annoncer der nogle gange dukker op når folk skal sælge en kebabvogn eller lignende. Alt fra folk der sviner hinanden til, til bud der involvere gamle Mercedes'er.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="Førslev"]NN: Kors hvor er folk dog irriterende når man prøver at sælge sin gamle smartphone.

har haft en "no show", en der bød halvdelen af hvad jeg ønsker og en der ringede mig op, spurgte om min mindstepris, bød 300kr under det jeg lige havde sagt var min mindstepris og gav mig en skideballe fordi jeg var "flabet" da jeg sagde at det var under min mindstepris som jeg lige havde givet ham og afslog.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende når jeg har solgt instrumenter og musikgrej. Er det varen der tiltrækker den slags kunder?[/quote]
Samme oplevelse af det har jeg haft... Jeg har helt opgivet at sælge mine aflagte mobiltelefoner (ikke at der er så mange), for de der tiltrækkes af sådan nogle annoncer er bestemt ikke nogen jeg har lyst til at invitere ind i mit hjem så de kan se hvad jeg ejer og planlægge et knæk senere. Ej heller har jeg lyst til at mødes med dem 'på gaden' med fare for at blive slået ned og frarøvet varen uden at få betaling.

Disse bekymringer har jeg aldrig haft med musikudstyr, for selvom musikere generelt aldrig har nogen penge, stjæler de altså heller ikke :-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

nå fik den da solgt . og til havd jeg havde regnet med. men springer sgu mobilsalg på DBA over en anden gang tror jeg.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

[quote="kraen"][quote="Barf"]Det ville saftsusemig gøre godt! Professionelt, personligt, musikalsk og socialt er der i hvert fald ikke meget opmuntrende for tiden. For ikke at snakke om det med det modsatte køn (kunne have lavet nogle kønne opdateringer i "Drunk-postning" på det sidste, men jeg har heldigvis været for fuld til selv den tråd).[/quote]

Vi skal jo også have gjort noget ved den der Sound City-film. Måske en gang flæsk og en god nørdefilm ville gøre godt.[/quote]

Hvornår går filmen? Jeg kommer faktisk til Aarhus næste weekend og har lørdagen fri.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"][quote="kraen"][quote="Barf"]Det ville saftsusemig gøre godt! Professionelt, personligt, musikalsk og socialt er der i hvert fald ikke meget opmuntrende for tiden. For ikke at snakke om det med det modsatte køn (kunne have lavet nogle kønne opdateringer i "Drunk-postning" på det sidste, men jeg har heldigvis været for fuld til selv den tråd).[/quote]

Vi skal jo også have gjort noget ved den der Sound City-film. Måske en gang flæsk og en god nørdefilm ville gøre godt.[/quote]

Hvornår går filmen? Jeg kommer faktisk til Aarhus næste weekend og har lørdagen fri.[/quote]

Den går ikke i biffen, men jeg har købt den på iTunes. Jeg er ikke hjemme lørdag. Vi skal ud og spille (Esben og jeg).

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Urup »

NN: Reina.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

[quote="kraen"] Den går ikke i biffen, men jeg har købt den på iTunes. Jeg er ikke hjemme lørdag. Vi skal ud og spille (Esben og jeg).[/quote]

Nå, øv. Jeg havde håbet, at Øst for Paradis eller lignende ville vise den. Lørdag går jo ikke så. Måske I skulle tage et smut til Aalborg, så kan I også få lov til at komme med på mit lokale værtshus og selvfølgelig i den sagnomspundne Jomfru Ane Gade. 15. eller 16. februar?

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: vovsen har fået erklæret kræft i bughulen og skal aflives i morgen.

Det er ikke sjovt at sige farvel til et kæledyr. :'(

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Hvor er det trist !
Det minder mig om denne her : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cbc.ca/player/News/Canada/Ot ... /Canada/Ot ... 329319510/</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ååhh, det er det værste ved at have sådan et kræ - når man skal af med det igen. Det gør mig ondt at høre!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten_Lyse »

NDEHDS: (Now Det Er Hvad Der Sker) At man kører sidespejlet sammen med en modkørende ud af en smal vej.

NN: At idioten ikke holder ind, så man lige kan se om der er sket noget..? Jeg skal have fundet et spejl og have malet en lille plet på døren. Nå ja, det er en gammel bil. Men ham i den nye Citroën C5, der kørte bag mig, blev ramt af mit afrevne spejl. - Han fik da i det mindste mit nummer, men troede ikke der var sket noget

Mvh;

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Skal bruge en ny computer nu!! Og Apple kan først levere den store iMac om 4-6 uger, øv!!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN//

Jeg har ikke råd til at købe GuitaRasmus' PRS McCarty. Øv.

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af munch_30 »

[quote="Loomer"]NN//

Jeg har ikke råd til at købe GuitaRasmus' PRS McCarty. Øv.[/quote]

Til gengæld kan du så, evt. som plaster på såret, få råd til en Matrix GT1000Fx poweramp :)
Kim

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Loomer"]NN//

Jeg har ikke råd til at købe GuitaRasmus' PRS McCarty. Øv.[/quote]

Den er ellers udbudt til en fin pris.
Bah

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="AnotherDan"][quote="Loomer"]NN//

Jeg har ikke råd til at købe GuitaRasmus' PRS McCarty. Øv.[/quote]

Den er ellers udbudt til en fin pris.[/quote]

Ja, det synes jeg jo også.Det er altså ikke dyrt for et hegn der er så fedt at spille på. Ikke desto mindre er jeg blevet tilbudt en Mex strat i bytte, en iMac 21" i bytte og 5000,- cash. :eh:
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Det er jo det der er ekstra nederen ved det; Prisen er jo pissegod! Men jeg har vitterligt INGEN penge at rykke med :(

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: Har lige opdaget at Warmoth ikke må lave Gibson modeller mere.
NN2: De sælger billigt ud af deres Stock, men jeg har ingen penge at shoppe for.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Det er ikke nemt at skaffe reservedele til en pladespiller fra 1976. Det ender vist med, at jeg må sende den på pension efter mange års tro tjeneste :(

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen