Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"]NN: Har lige opdaget at Warmoth ikke må lave Gibson modeller mere.
NN2: De sælger billigt ud af deres Stock, men jeg har ingen penge at shoppe for.[/quote]

https://buy.precisionguitarkits.com/

Mere korrekte, set neck, lavet i Canada, så Gibson gider ikke forfølge dem. Endnu.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Jeg gider snart ikke interessere mig for fodbold mere. Fra nu af vil al min fritid bruges på vandpolo og generel hestesport. Lortekamp!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Min kusine har fået konstateret leukæmi.... For fjerde gang. Hun ved ikke om hun overlever denne omgang.

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

[quote="Swampthing"]NN : Min kusine har fået konstateret leukæmi.... For fjerde gang. Hun ved ikke om hun overlever denne omgang.[/quote]
Sikke da noget lort :-(

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Torben"][quote="Swampthing"]NN : Min kusine har fået konstateret leukæmi.... For fjerde gang. Hun ved ikke om hun overlever denne omgang.[/quote]
Sikke da noget lort :-([/quote]
Føj for den lede! Al mulig held og lykke til hende.

send fra en smart telefon

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Ja, sikke noget pis. Håber det bedste for hende :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

Ja, puha for en omgang at skulle igennem igen :/


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: For anden gang er min tid hos tatovøren blevet aflyst pga. sygdom. Det kan man selvfølgelig ikke gøre for, men det er bare møgtræls at have taget fri og dermed brugt to feriedage på ingenting. Nu har jeg fået en ny tid på lørdag, som egentlig slet ikke passer mig, og hvis den ikke holder, så... så bliver jeg fandeme sur!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: KL's retorik overfor lærerne i mediebilledet. De får stillet et spørgsmål om nogle detaljer i deres forslag, og så afbryder de forhandlingen og skyder skylden på lærerne. <!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/uddannelse/ECE19090 ... e/ECE19090 ... -lignende/</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="kraen"]NN: KL's retorik overfor lærerne i mediebilledet. De får stillet et spørgsmål om nogle detaljer i deres forslag, og så afbryder de forhandlingen og skyder skylden på lærerne. <!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/uddannelse/ECE19090 ... e/ECE19090 ... -lignende/</a><!-- m -->[/quote]

Enig.
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Telemaster"][quote="kraen"]NN: KL's retorik overfor lærerne i mediebilledet. De får stillet et spørgsmål om nogle detaljer i deres forslag, og så afbryder de forhandlingen og skyder skylden på lærerne. <!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/uddannelse/ECE19090 ... e/ECE19090 ... -lignende/</a><!-- m -->[/quote]

Enig.[/quote]

Og det går ikke engang ud over mig (endnu), men jeg er er simpelthen så forarget. Det er sådan noget, der kan gøre mig virkelig gal.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="kraen"][quote="Telemaster"][quote="kraen"]NN: KL's retorik overfor lærerne i mediebilledet. De får stillet et spørgsmål om nogle detaljer i deres forslag, og så afbryder de forhandlingen og skyder skylden på lærerne. <!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/uddannelse/ECE19090 ... e/ECE19090 ... -lignende/</a><!-- m -->[/quote]

Enig.[/quote]

Og det går ikke engang ud over mig (endnu), men jeg er er simpelthen så forarget. Det er sådan noget, der kan gøre mig virkelig gal.[/quote]


Næ, ikke endnu. Medmindre man selvfølgelig bekymrer sig om, at der i princippet ingen ende er på, hvad regeringen kan gennemtrumfe fremover, hvis de får lov til det her.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Jeg har været heldig at slippe for bekendtskabet med rygsmerter i lænden indtil videre, men nu har det indhentet mig. Det gør da voldsomt ondt med sådan nogle nerver i klemme, som min læge (gift med kiropraktor) mente, det var. Jeg må have lignet verdens ældste mand på vej ned ad trappen. Kombinationen af muskelafslappende og smertestillende piller tager heldigvis det meste af smerten men også en stor del af ens tankeevne og fornemmelse med resten af kroppen.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

NN: Min motorcykels batteri er åbenbart ikke kommet så godt gennem vinteren. Det havde i hvert fald ikke nok juice til at starte svinet her til morgen, og det blev opladet i lørdags. Men så kan jeg også bare lade være med have det siddende i motorcyklen vinteren over - Rookie mistake!

NN: Bliver nok nød til at skulle ud og bruge en formue på et nyt batteri

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

[quote="Martin60"]NN: Min motorcykels batteri er åbenbart ikke kommet så godt gennem vinteren. Det havde i hvert fald ikke nok juice til at starte svinet her til morgen, og det blev opladet i lørdags. Men så kan jeg også bare lade være med have det siddende i motorcyklen vinteren over - Rookie mistake!

NN: Bliver nok nød til at skulle ud og bruge en formue på et nyt batteri[/quote]

Hvilket batteri er det? Bruger du en impulslader? Nogle gange kan man være heldig at banke liv i batteriet igen med en sådan. :)
:)

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

Det er et Yuasa, jeg er nogenlunde sikker på det er helt dødt, og har lige købt et nyt til en mindre formue :(
Jeg kørte til Århus fra Hadsten, og havde lige ladt det fuldt op, da jeg standsede foran forhandleren og slukkede for motorcyklen, ville jeg lige prøve om den kunne starte, og det kunne den ikke. Batteriet er vidst også et 4-5 år gammelt batteri, så det var nok bare tide udskiftning :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Hey - Du har lige købt nyt grej - Hvad piver du for? :wave:
Modded guitars were crap right out of the factory

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

Jeg ville nu meget heller have en ny pedal :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Martin60"]Det er et Yuasa, jeg er nogenlunde sikker på det er helt dødt, og har lige købt et nyt til en mindre formue :(
Jeg kørte til Århus fra Hadsten, og havde lige ladt det fuldt op, da jeg standsede foran forhandleren og slukkede for motorcyklen, ville jeg lige prøve om den kunne starte, og det kunne den ikke. Batteriet er vidst også et 4-5 år gammelt batteri, så det var nok bare tide udskiftning :) [/quote]

Nu ved jeg ikke, om man bare uden videre kan sammenligne biler og motorcykler, og deres respektive batterier, men jeg har engang skiftet et dødt batteri ud i en bil, blot for at konstatere, at det var generatoren der var noget i vejen med. No wonder batteriet ikke duede, når det ikke blev ladet op :roll:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

Jeg har tænkt over det, men mekanikeren/sælgeren mente bestemt at det var batteriet, og det virker også mest sandsynligt eftersom at det har stået vinteren over uden at blive vedligholdt :) Hvis det ikke er det, så må jeg jo bare brokke mig over at mekanikeren fik mig til at købe et batteri, så jeg kan få noget rabat :) hehe

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen