Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Enig
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]Enig[/quote]

+2
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Sasha"]NN: Vedtagelsen af offentlighedsloven.

Det er sgu´ en trist dag for det såkaldte demokrati![/quote]

Det er i den grad trist. Al respekt til LA, DF og Ø, som var de eneste, der stemte imod.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Vil man sensationsjournalistik til livs og fastholde det høje niveau, de fleste medier i Danmark trods alt har, så er det ikke vejen frem i hvert fald. Hyklerisk vil jeg næsten kalde det.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

NN: Lorte blindtarmsoperation. Lorte indlæggelse. Lorte intravenøs antibiotika.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Hvorfor fanden har jeg ikke bestilt billet til Aarhus før idag?!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="sørendybdal"]NN: Lorte blindtarmsoperation. Lorte indlæggelse. Lorte intravenøs antibiotika.[/quote]

Lyder trælst! God bedring.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Ja, det får min influenzalignende tilstand til at virke helt behagelig
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

Ja, sådan en portion antibakterielle våben direkte i blodbanen fire gange i døgnet er ikke et hit, skulle jeg hilse at sige. Allerede på andendagen følte jeg mig lidt som Ozzy, hver gang jeg skulle bevæge mig. Men det går bedre nu, og jeg bliver udskrevet i aften eller i morgen :-) Så det ser ud til, at Northside er reddet ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det er da altid noget. Fortsat god bedring.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Hold kæft hvor er det kedeligt at flytte. I hvert fald den indledende fase med at opsige alt muligt, pakke ned i kasser og gøre rent.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : min iPhone blev våd i går, nu duer homeknappen ikke mere. Må hellere få skiftet den knap hurtigst muligt, det der assistive touch er kun en nødløsning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Billetterne til Aalborg Metal Festival er sat til salg og jeg har ikke råd endnu.!
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"]NN: Billetterne til Aalborg Metal Festival er sat til salg og jeg har ikke råd endnu.![/quote]

Jeg har købt min :) Men du når det jo nok, de plejer da ikke at blive udsolgt sådan lige...

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Jeg krydser fingre. Mon ikke der også er nogle til august :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

En eller flere måger med diareé.....ud over min bil....som jeg ikke har brugt i 2 dage....ergo, lakskade I guess.

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

NN: Langt om længe fik jeg taget mig sammen til at skifte nogle store klodsede og grimme Schaller locking stemmeskrue på min Flatbush Tele.

Et sæt fine Gotoh SD91 6R N (Right) skulle monteres, da de gamle stemmeskruer var monteret i 10mm huller så skulle der også lige et sæt konverterings bøsninger til for at få de nye stemmeskruer til at passe, så langt så godt.

Der blev målt, boret nye huller til skruer og det hele blev monteret, alt var i skønneste orden og det var i alt beskedenhed, faktisk blevet rigtig godt:-)
på med halsen igen og på med strengende eller ???????

Hvad fanden var nu det?? Jeg skulle pludseligt dreje den modsatte vej af hvad jeg plejede ØV.ØV.ØV :-O!!!!

Først nu opdager jeg at jeg har fået et sæt stemmeskruer til en venstrehåndet guitar??? :clap: :doh: Ved så ikke lige om det er mig der har taget fejl eller om der er sket en fejl levering for jeg var overbevis om at R stod for right altså til højrehånds guitar men det kan være jeg tager fejl? Nu må vi se hvad de siger, men lige umiddelbart syntes jeg ikke der er meget logik i at dem derf står right på er til venstre håndede guitarer og omvendt, men der er måske noget jeg har overset her???

Det værste er at skruehullerne ikke passer til et nyt ”rigtigt” sæt så nu er det pludselig blevet en større rep. med udlusning af huller, lak rep og hvad fanden ved jeg.

Måske jeg bare skulle acceptere at denne guitars særpræg er et sæt stemmeskruer der virker modsat? Men jeg tror nu nok det vil irritere mig grænseløst
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

Nu tror jeg at jeg har luret den:-) R for Right side headstock - L for Left side headstock.
Så når man skal bruge et sæt stemmeskruer til en højrehånds strat skal der bestilles til Left i alle tilfælde når vi snakker Gotoh og husk så lige at det skal være når man kigger på guitaren forfra :-)
Så vær lige opmærksom på det mine herre næste gang der skal bestilles stemmeskruer.
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Arh, trælst!

Så er det ikke nu, man skal begynde at mumle om noget med at "måle to gange og save én gang", vel..? :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

[quote="Sasha"]Så er det ikke nu, man skal begynde at mumle om noget med at "måle to gange og save én gang", vel..? :-)[/quote] :orcs-buttshake:

Nu er det jo sådan at selvtilliden ikke fejler noget:-) og skal jeg være helt ærlig så skinner det ikke lige umiddelbart i øjnene om det er den ene eller den anden slags.
Jeg har både bestilt og monteret en del af dem før uden problemer og jeg skænkede det ikke en tanke at det kunne være et modsat sæt, så vil jeg da også lige sige at det med at måle bore skrue osv. det var til ug :-) jeg vil sige at det er lidt som at sætte en dør i der skal åbne ud ad når man så har monteret den og alt er fint så åbner den bare ind ad:-) det ser fint ud, det virker men bare ikke helt som det var tiltænkt :-)

Men fremover vil jeg jo nok lige tjekke det en ekstra gang. :D
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen