Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Hov hov - sidst jeg tjekkede, var overvægtige guitarister også velkomne :)

Flæsk-Off 'traditionen' (det er i hvert fald sket to gange) handler vel om, at en eller anden gear-freak har en stor nedtur og dermed behov for en ordentlig gear-freak bytur med tilhørende stegt flæsk ad libitum, rock-musik, gloen på damer (M/K) og al mulige anden fjollethed :)
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Hov hov - sidst jeg tjekkede, var overvægtige guitarister også velkomne :) [/quote]

Hvis man har lyst til flæsk, så er man pr. definition undervægtig. At både du, jeg og Kimling er i kategorien undervægtig er vel et godt tegn på, at jeg ikke har helt samme definition på ordet som sundhedsstryelsen :lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Dejlig definition - Den vil jeg benytte mig af fremover
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Snakkede vi ikke om at holde det i Aarhus på et tidspunkt? Det stemmer jeg i hvert fald for.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Den er jeg også med på
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Det føles som om, jeg har overanstrengt mit højre knæ, som tidligere har givet mig en del bøvl. Normalt volder handlingen at gå ikke de store problemer, men det er lidt anderledes i dag...

NN: At betale 500 kroner for et nyt dæk til cyklen, når man troede, at det bare kunne klares med en ny slange.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]NN: Det føles som om, jeg har overanstrengt mit højre knæ, som tidligere har givet mig en del bøvl. Normalt volder handlingen at gå ikke de store problemer, men det er lidt anderledes i dag...

[/quote]

Som min læge engang sagde til mig: knæ er noget møg (at beskadige og genoptræne). Og det har hun desværre ret i, er min erfaring.

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

Så strøg den gode Lou Reed desværre også i svinget. RIP
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="mos"]Så strøg den gode Lou Reed desværre også i svinget. RIP[/quote]

:(

RIP ..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

NN: Når bandøver og blæsevejr ikke er gode venner ... hmm, nå, hellere holde en friaften herhjemme end at få smadret sig selv og/eller bilen.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Har lige skiftet tremolo/vibrato på min Jazzmaster, og selvfølgelig kommer jeg hjem med en arm der ikke passer til den. Nu har jeg endda pakket den ud og alt muligt.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Motörhead har aflyst deres turné. igen. :( Man begynder jo snart at frygte for, at Lemmys helbred er så skidt, at man har set dem for sidste gang.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Indtil videre har denne dag budt på, at jeg fik en P-bøde, mit arbejdskamera gik i stykker på det mest stressende tidspunkt, og i nat fik vi meddelelsen om, at min kones søster, som vi dog ikke har så meget kontakt med, var hoppet ud foran et tog. Der er bare visse dage...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Damn det lyder som en dårlig dag.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

Puha ja, det var da ikke en rar besked at få :/

NN: Hader det projekt vi har på skolen pt. og det skal afleveres om en uge. ØV.
NN: Er så oveni købet også ved at få en omgang influenza også. Elsker efterår :thumbdown: :angry-fire:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

NN; Latterlige henvendelser på DBA.... Hvorfor mangler nogle komplet realitetssansen, når de henvender sig??? Findes der nogen, der ville bytte en Fender Custom Shop guitar til en Epiphone eller en akustisk guitar til 3k - næppe : :wtf:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

NN: jeg tror sgu lige, Johan dræbte min spritnye arbejdscomputer. Det er selvfølgelig min egen skyld, at den stod inden for rækkevidden af hans vandglas.

NO: det betyder, at jeg ikke skal sidde og arbejde hele natten :)

NO2: jeg nåede at redde weekendens arbejde
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

[quote="Barf"]NN: Det føles som om, jeg har overanstrengt mit højre knæ, som tidligere har givet mig en del bøvl. Normalt volder handlingen at gå ikke de store problemer, men det er lidt anderledes i dag...[/quote]

Og nu er den helt gal - jeg kan slet ikke gå. Måske overanstrengelse eller overtræning (jeg har ikke ligget på den lade side), men de øvelser, jeg har lavet, burde bare styrke mine knæ og ikke smadre dem. Og da det kun er mit højre knæ, begynder man at blive lidt bekymret for, om jeg bare er den ulykkelige ejer af et svagt knæ... :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Et helvedesprojekt af en Marshall, der bare insisterer på at skabe sig. Og samtidig ét af de projekter, som skulle have været ren rutine - kan næsten laves med venstre hånd og bind for øjnene, men som er endt som et "pil hele lortet fra hinanden og byg det op igen fra grunden" - ikke mindst på grund af den sidste klamphugger, der har været i den, og som har smadret stort set alt, der kan gøre det trælst at være den næste, der kommer til at rode med den. Nøj, hvor er jeg træt af at bakse med det gamle l... !
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Lasse H »

[quote="Sasha"]NN: Et helvedesprojekt af en Marshall, der bare insisterer på at skabe sig. Og samtidig ét af de projekter, som skulle have været ren rutine - kan næsten laves med venstre hånd og bind for øjnene, men som er endt som et "pil hele lortet fra hinanden og byg det op igen fra grunden" - ikke mindst på grund af den sidste klamphugger, der har været i den, og som har smadret stort set alt, der kan gøre det trælst at være den næste, der kommer til at rode med den. Nøj, hvor er jeg træt af at bakse med det gamle l... ![/quote]

Kærlighed er svær...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen