Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Christian Mogensen"]NN: Jeg vil virkelig gerne købe en ny strat-hals, men jeg kan ikke finde rundt i Warmoth-junglen.. Nogen som har en tyk-som-et-boldtræ maple-hals liggende?[/quote]

Som udgangspunkt kunne du måle din yndlings-hals ved 1. og 12. bånd (tykkelsen ikke bredden) og så sammenligne med den her oversigt. Så er du i hvert fald tættere på et valg ... så kan der være lidt med evt. asymmetriske kontourer osv.

Så kan du måle bredden ved sadlen, og finde ud af, hvad den skal være.

"Standardradius" er hos Warmoth er jo compound 10"-16" - men de kan lave BTO-halse med hvilken som helst radius.

De 3 faktorer tilsammen giver "følelsen" af halsens størrelse.

Men i det linkede skema kan du også se, hvad tilnærmelsen er i forhold til div. Fender, Musicman og Gibson-halse.

Og så har vi slet ikke snakket ubehandlet træ vs. lakeret træ, båndstørrelse osv. :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Christian Mogensen"]NN: Jeg vil virkelig gerne købe en ny strat-hals, men jeg kan ikke finde rundt i Warmoth-junglen.. Nogen som har en tyk-som-et-boldtræ maple-hals liggende?[/quote]

Ja! Endda fra Warmoth!

Men resten af guitaren følger med - jeg gider ikke skille den ad, og sælge den i småstumper. Specs.: Warmoth-hals, stratkrop af ukendt oprindelse, Fender hardware, HMH-pickups. 3K, og den ryger med postmanden i morgen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Min fine bil er gået i udu. Koblingen laver pjatrøv med mig. Men jeg tror problemet er lokaliseret, og jeg har én til at kigge på det i morgen. Men reservedele koster også penge :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Min fine bil er gået i udu. Koblingen laver pjatrøv med mig. Men jeg tror problemet er lokaliseret, og jeg har én til at kigge på det i morgen. Men reservedele koster også penge :( [/quote]

Update: Fik Falck til at transportere mig og bil ud til min mekaniker-buddy idag. Og han havde da lige en bil stående, som jeg kunne låne, mens han kigger på min :)

Så de næste dage kan man være heldig at se yours truly ræse rundt i en rød, sænket Toyota Corolla, med lavprofiler, 2" udstødning, der siger brøøøøøøl, og strickly umpti-umpti på anlægget, hvis man opholder sig på disse breddegrader :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

NN: Jeg er blevet noget så gudsjammerligt forkølet, som jeg ikke har prøvet i årevis. Det er da SÅ nederen. Næsespray, saltvandsdråber og kamillete har intet udrettet, selvom det plejer at hjælpe. Snottet vælter ud af mig i bibelske mængder og jeg har det som om, jeg har gået 12 omgange mod Tyson. Æv.
So many assholes, so few bullets

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: Jeg sidder og venter på årets sidste eksamenskarakter der direkte afgører, om jeg kan komme ind på den kandidatuddannelse jeg gerne vil. Karakteren lander i dag inden kl. 12, og jeg er rystende nervøs.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

NN: Eksamen om lidt...

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

NN: Fuck mand. Fik stjålet min telefon i går... Forstår simpelthen ikke hvorfor!! Den var 2 år gammel og der manglede 7 af knapperne.... Arg men det er så irreterende nu er alle mine kontakter væk... IDIOTER
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Min hackint0sh er stået af - af uransagelige grunde, så jeg har pt. 1 TB data, som jeg ikke kan komme i nærheden af. Må lige have købt et kabinet til harddisken. Det betyder så også samtidigt at alt processorkrævende arbejde må vente, til jeg får en ny MacBook, da min nuværende er ved at være godt og grundig slidt efter lidt over 4 år.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Christian Mogensen"]NN: Jeg sidder og venter på årets sidste eksamenskarakter der direkte afgører, om jeg kan komme ind på den kandidatuddannelse jeg gerne vil. Karakteren lander i dag inden kl. 12, og jeg er rystende nervøs.[/quote]
Næh dog... Århus Universitet har "glemt" karakteren, eller bare ikke fået nosset sig sammen og uploadet den endnu... For pokker da også!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Christian Mogensen"]NN: Jeg sidder og venter på årets sidste eksamenskarakter der direkte afgører, om jeg kan komme ind på den kandidatuddannelse jeg gerne vil. Karakteren lander i dag inden kl. 12, og jeg er rystende nervøs.[/quote]
Næh dog... Århus Universitet har "glemt" karakteren, eller bare ikke fået nosset sig sammen og uploadet den endnu... For pokker da også![/quote]
Nå - det blev en 4'er... Den klassiske lige-under-middel karakter...
Bestået er bestået, så jeg gider ikke tænke på hvorfor det ikke blev til mere, men istedet bare glæde mig over, at skulle læse en kandidatgrad i Filosofi m. psykologi som sidefag. Fedt! :D

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af ChristianB »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Christian Mogensen"][quote="Christian Mogensen"]NN: Jeg sidder og venter på årets sidste eksamenskarakter der direkte afgører, om jeg kan komme ind på den kandidatuddannelse jeg gerne vil. Karakteren lander i dag inden kl. 12, og jeg er rystende nervøs.[/quote]
Næh dog... Århus Universitet har "glemt" karakteren, eller bare ikke fået nosset sig sammen og uploadet den endnu... For pokker da også![/quote]
Nå - det blev en 4'er... Den klassiske lige-under-middel karakter...
Bestået er bestået, så jeg gider ikke tænke på hvorfor det ikke blev til mere, men istedet bare glæde mig over, at skulle læse en kandidatgrad i Filosofi m. psykologi som sidefag. Fedt! :D [/quote]
Tillykke!

NN: Jeg er syg, så jeg har gået glip af næsten halvdelen af rusugen på Uni. :x
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Christian Mogensen"][quote="Christian Mogensen"]NN: Jeg sidder og venter på årets sidste eksamenskarakter der direkte afgører, om jeg kan komme ind på den kandidatuddannelse jeg gerne vil. Karakteren lander i dag inden kl. 12, og jeg er rystende nervøs.[/quote]
Næh dog... Århus Universitet har "glemt" karakteren, eller bare ikke fået nosset sig sammen og uploadet den endnu... For pokker da også![/quote]
Nå - det blev en 4'er... Den klassiske lige-under-middel karakter...
Bestået er bestået, så jeg gider ikke tænke på hvorfor det ikke blev til mere, men istedet bare glæde mig over, at skulle læse en kandidatgrad i Filosofi m. psykologi som sidefag. Fedt! :D [/quote]

Dejligt at se at der stadig er nogen der tager de "Brødløse" fag endnu... ;)

Idehistorie og Informationsvidenskab her.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Nå... Så er man udelukket fra at skrive indlæg inde på Aage's forum....

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]NN : Nå... Så er man udelukket fra at skrive indlæg inde på Aage's forum....[/quote]

Hvad er der sket? Fortæl, fortæl!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Hehehe ikke andet end jeg havde 2 brugere, min normale og en anden til at bumpe mine salgstråde når de var røget på side 3 - og frem.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]Hehehe ikke andet end jeg havde 2 brugere, min normale og en anden til at bumpe mine salgstråde når de var røget på side 3 - og frem.[/quote]

Hey - de fleste har da en bump-suckpuppet. Nordam og Evensen og deres tosserier ... :roll: Du må sørge for at have en bump-ven i stedet fremover. Hvor længe er du blevet banned?

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Det står der ikke noget om... :roll:
Det er da også underligt man ikke må bumpe sine egne tråde med sin egen (sælgers) bruger.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="SustainerPlayer"]

Hey - de fleste har da en bump-suckpuppet. Nordam og Evensen og deres tosserier ... :roll: Du må sørge for at have en bump-ven i stedet fremover. Hvor længe er du blevet banned?[/quote]

Det bedste var da at Evensen selv bumpede en salgs tråd derinde - der kan man snakke om dobbelt morale :D

<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=119803" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=119803</a>
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="AnotherDan"] bedste var da at Evensen selv bumpede en salgs tråd derinde - der kan man snakke om dobbelt morale :D

<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=119803" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=119803</a>

[/quote]

Tror nu nok det var en prøve - og så slettede han jo sit indlæg. Men de bruger godt nok meget energi på at vedligeholde en fejlslagen politik.

De ender jo bare med et kæmpe proxy-suckpuppethelvede ... :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen