Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar

Vis indlægget.

Brugeravatar
Kladen
Johnny B. Goode
Indlæg: 124
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kladen »

Sasha skrev: NN: Min elskede bulldog er pissesyg og skal opereres i morgen.

Den slags gør ikke kun ondt på pengepungen :s   :s
Åh nej det er jeg sgu ked af at høre :( best of luck PJ...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Tak-tak.

Lige nu snorker kræet, så hele det renoveringshærgede og deraf følgende undtagelsestilstandsprægede lille hus ryster, efter hun i dag gennemgik den første af to operationer, hvor hun fik fjernet sin livmor mm. Men hun har det efter omstændighederne godt heldigvis.

I sidste uge opdagede vi to knuder i hendes mave/patter, som vi "lige skulle have kigget på". Men før vi nåede til dyrlæge, væltede det bogstaveligt talt ud med ildelugtende udflåd fra hendes kønsorganer her i weekenden, og hun var tydeligvis sløj. Så da vi efter en LANG weekend fik hende til dyrlæge i går, kunne han konstatere, at begge symptomer stammede fra en potentielt livstruende infektion i hendes livmor. Og så er hun altså blevet opereret i dag. De havde håbet, at de kunne klare både livmoderen og knuderne i ét hug. Men da de kom i gang, turde de ikke p.g.a. risiko for koldbrand i huden mellem de to sår, det ville give. Så om en måneds tid skal vi på den igen  :s

Men heldigvis har hun det altså godt efter omstændighederne.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Lyder som en hård omgang

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kladen
Johnny B. Goode
Indlæg: 124
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kladen »

Sasha skrev: Tak-tak.

Lige nu snorker kræet, så hele det renoveringshærgede og deraf følgende undtagelsestilstandsprægede lille hus ryster, efter hun i dag gennemgik den første af to operationer, hvor hun fik fjernet sin livmor mm. Men hun har det efter omstændighederne godt heldigvis.

I sidste uge opdagede vi to knuder i hendes mave/patter, som vi "lige skulle have kigget på". Men før vi nåede til dyrlæge, væltede det bogstaveligt talt ud med ildelugtende udflåd fra hendes kønsorganer her i weekenden, og hun var tydeligvis sløj. Så da vi efter en LANG weekend fik hende til dyrlæge i går, kunne han konstatere, at begge symptomer stammede fra en potentielt livstruende infektion i hendes livmor. Og så er hun altså blevet opereret i dag. De havde håbet, at de kunne klare både livmoderen og knuderne i ét hug. Men da de kom i gang, turde de ikke p.g.a. risiko for koldbrand i huden mellem de to sår, det ville give. Så om en måneds tid skal vi på den igen  :s

Men heldigvis har hun det altså godt efter omstændighederne.
Dejligt at høre, at det er gået godt so far :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: Lyder som en hård omgang

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Joh, det kunne godt være federe...

Men tak for omtanken! :)

Jeg er selvfølgelig overbevist om, at det hele er Gibson´s skyld, og at der hviler en forbandelse over min Les Paul:

Da jeg købte den for nogle år siden, var det ikke mindst for at bidrage til at hjælpe Mika Vandborg ud af en lidt klemt situation, hvor han pludselig skulle betale en betragtelig dyrlægeregning for et akut kejsersnit på sin hund. Nu overvejer jeg så lidt, om jeg skal sælge den med dén klausul, at næste ejer ikke samtidig må have hund ;)

Nå, det går heldigvis den rigtige vej for "hussælen". Og mon ikke, at Laskepølsen også fortsat får lov at blive siddende på sit nuværende, yderlige ambivalens-inficerede mandat..? ;)

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Ptessing »

NN : Så er det slut med arbejdsglæden, det må være på tide at finde nyt job.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

Liverpool FC. De havde muligheden for at vinde PL, men nu kommer det ikke til at ske. 
Det kommer de forresten aldrig til at gøre. Det her år var deres chance, og fra nu af vinder oljeholdene. Sidste år var en undtagelse der bekræfter regelen.

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

NN: Er sengeliggende med gigtanfald på fjerde døgn, og har ikke sovet siden søndag. Er villig til at bytte alt behringer i verden for 30 minutters lukøje.. Og alt Fender, undtagen telecasteren.

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Ptessing »

NN: George Michael er død.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: Carrie Fisher er død.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Har erfaret, at TC er blevet solgt til Behringer for et års tid siden. Og al produktion stoppes vist ude på Sindalsvej og flyttes til Kinas land.



Vis indlægget.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af kraen »

Sasha skrev: Ja, det er trist, omend "old news":

http://gear-freak.dk/forum/thread-264-p ... l#pid66282

Ja, det er bare mig, der ikke har fulgt med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Dét deprimerede humør, man kommer i, når man hører hr. Trump´s indsættelsestale.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det er skræmmende

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

Jeg har valgt at springe let og elegant over den. Der skal sikkert blive masser af tid til at stifte bekendskab med den på et senere tidspunkt.
Last edited by Odgaard 7 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

NN: Så kører forkølelsestoget endnu en tur.. Det er hele min vinterferie der er røget med det lort. Hvornår er der nogen der opfinder en kæmpe bazooka som vi kan fyre af lige i bollerne på al forkølelsesvirus?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen