Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at noget nær drømmesættet (på nær farven) er til salg lige ovre i Malmö til en ret favorabel pris. Men jeg har også næsten lige købt nye, gamle trommer og i øvrigt haft en dyr sommer, som i alle mine (fuck-you-money er brugt). Oveni er jeg lige flyttet ind i det største, dyreste værelse i lejligheden. Og det er virkelig rart at være fri for kassekredit.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN. Face har hele dagen mindet mig om, at jeg skulle have set Rage Against the Machine i dag.

NN2: Der er nogen, som har bøffet min BMX nede fra gården. Så er det i det mindste et held, at jeg er begyndt at tage den fine med op i lejligheden, netop fordi, jeg synes, porten står lovligt meget åben (ok, også lidt fordi, den ikke må blive våd ;) ).

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: I dag er det 50 år siden, Jimi Hendrix døde. Tak for alt, mester - ikke mindst musikken!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Ja, det var sgu alt for tidligt

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Rocco Prestia er død.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

NN: Vi har mistet EVH :'( Tak for musikken

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ja, det er trist.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Forældre, som ikke har forstået nødvendigheden i at sætte grænser for deres børn og fortælle dem, hvad de skal eller ikke skal, frem for at bede dem pænt om det (med deres bedste pretty please stemme) og lade dem tage beslutningen selv. Jeg er for langt det meste glad for mit job. Men det kan satme også være op ad bakke, når man har en stue, hvor mindst halvdelen kører totalt egen dagsorden, og adskillige åbenbart ikke kender til det koncept, at en voksen giver en anvisning og forventer, at den bliver fulgt.
Jeg trænger til fred og rødvin!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Gigtfingre, hold i nakken og ingen middagslur eller afslapning efter frugt.

NTK: Børn ved ikke hvor lækkert, de har det, eller hvor skod, det kan være at være voksen...

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Corona. Den må seriøst gerne snart pisse ad Helvede til. Hele gaden er lukket (igen), driften på jobbet er max presset af kolleger i karantæne, og begge bands er lukket året ud (mindst). Jeg er så klar til en vaccine!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Så fik coronaen også skovlen under Classic Tone Transformers :-(

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Er de gået konkurs - jeg kunne ikke lige se noget på hjemmesiden

NN: Konen har fået corona - Hvis vi er rigtig heldige når vi lige nøjagtigt at få overstået isolationen inden jul

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Narh, det lader til, at de forsøger at lukke biksen, før det kommer dertil. Der er dog småt med konkrete oplysninger...

Trælst med din frue! God bedring til hende! Håber, I når at redde julen.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Tak tak - Hun er ikke særlig syg, så der er ikke de store bekymringer i den retning, men det lægger godt nok nogen begrænsninger på ens handlefrihed. Nu har vi foreløbig været hjemme med børnene i seks dage - Hvis vi er heldige, slutter det på mandag. Det er godt nok mange dage hjemme med børn, der ikke må komme nogen steder :(

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Coronaen er også kommet til team Ananas. 45 krapyler og 6 voksne sendt hjem til test fordi, et krapyl er testet positiv i weekenden. Så kunne man ellers få lov at bruge fem timer på at sidde i kø til at få en tid i Roskilde. Og så op til 48 mere, indtil jeg ved, om min test er Aladeen. Det er sgu syret at sidde på sin flade derhjemme midt om tirsdagen uden at være syg!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Der er smadremænd i øveren. Som i, at der bogstaveligt er blevet smadret/mishandlet instrumenter, og der jævnligt er spor fra fest ret meget ud over de sædvanlige par øl til at få det hele til at lyde bedre. Så er det fandme ikke fedt at have grej svarende til ca. halvdelen af ens formue stående der ude. Især ikke, når ret meget af det er vintage ting, som vil blive enten meget svære eller umulige at erstatte.

Skråstreg NWTF: Hvad fanden sker der for folk? Jeg har selv holdt min del af øverfester. Men der er da altid både blevet indskærpet over for eventuelle gæster, at grej er Nix Pille, og ryddet op bagefter.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Annus Horribilis fortsætter - Leslie West er død :-(

Æret være hans minde. Jeg vil sætte mig ned og lytte til “Theme for an imaginary Western”, tror jeg...

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN/NTK: Jeg er blevet for gammel til krabbegang uden opvarmning. Den der muskel under skulderbladet, mellem rygsøjlen og ribbenene, er meget sur!

NA: I det mindste er det en god anledning til at tage toget mod den Fædrene Gaard næste weekend. Den gamle er deltidsmassør og kan som regel få sat skik på mit efterhånden midaldrende korpus på en enkelt, hårdhændet, behandling.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NTK: Det er røvsygt at undervise over skærm. En ting er at se på en flok teenageres døde ansigter mandag morgen, men når man bare ser en cirkel med initialer – så har vi ramt bunden.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Jeg måtte ringe en af gøjserne hjem i dag, grundet sløjhed. Og ca. fem meter fra, at jeg kunne overrække den til dens far, fandt den på at ørle mig ned ad ryggen.

NN2: Selv om vi lige den anden dag har gået og snakket om, at os voksne også burde have skiftetøj hængende på vores pladser, har jeg selvfølgelig ikke fået taget noget med endnu.

NO(ish): Gøjsens far er heldigvis en meget sød en af slagsen. Så han kom forbi lidt senere med en ren t-shirt til mig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen