Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Turtle"]NN: En af mine bedste venner igennem 25 år er død. Han valgte det selv, men det gør det ikke nemmere at forstå...[/quote]

Alt efter hvordan forhistorien for din ven har været, så kan det jo være godt for ham.. Men det er aldrig let for dem der står tilbage med et hul i deres liv.. Så det er jeg sgu' ked af at høre..[/quote]

You said it. Sikke noget pis, Claus. Gode vibes herfra!
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Det er altid hårdt at stå tilbage efter et selvmord, min dybeste medfølelse.....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="fortytwo"][quote="Turtle"]NN: En af mine bedste venner igennem 25 år er død. Han valgte det selv, men det gør det ikke nemmere at forstå...[/quote]

Alt efter hvordan forhistorien for din ven har været, så kan det jo være godt for ham.. Men det er aldrig let for dem der står tilbage med et hul i deres liv.. Så det er jeg sgu' ked af at høre..[/quote]

Du har jo nok ret. Det er bare svært for os andre at forstå, at det kan være så skidt. Og børnene forstår det nok aldrig.

Min hjerne fungerer slet ikke lige nu. Jeg må ud og snakke med nogen mennesker.........

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Fuck noget lort, Claus
Gode tanker herfra, ikke mindst til børnene, der står tilbage
Create a sense of purpose around which you base your faith

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"]NN: En af mine bedste venner igennem 25 år er død. Han valgte det selv, men det gør det ikke nemmere at forstå...[/quote]

Det gør mig ondt... Selvmord er noget af det værste at håndtere for de efterladte. Håber du har nogen at tale med. Har lige været der selv, og er der vel endnu. En god, nær, ven gennem rigtig mange år traf det samme uforståelige valg i juni..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

Shit Claus - gode tanker her fra...
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

Positiv energi herfra også. Det er så forfærdeligt. Jeg har selv oplevet flere venner og bekendte, som har valgt den udvej..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Kondolencer herfra. Sørg for at få talt med nogen om det.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Ja, det er sgu noget pis, Claus. Gode vibes herfra også.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Ja, det er sgu godt nok trist at høre, håber du kommer OK igennem det.
Modded guitars were crap right out of the factory


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Ganske enkelt forfærdeligt. Kondolencer Claus.

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

Hej Claus
Alle de bedste ønsker herfra - det er noget l...

Mvh Jan

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Jeg skulle lige til at pive over at jeg var broke, og så videre, men jeg ser at det er vist ikke lige noget jeg bør hyle op om her. Det gør mig satme ondt at høre Claus :( Der er en krammer og en fadøl til gode hos mig næste gang du er i KBH!

Men stadig NH// At jeg er nødt til at sætte min BOSS HM-2 til salg :'(

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

NN: Den interne harddisk, som jeg lige har fået indenfor døren, er alt for tyk til at kunne være i min macbook pro..! Bøvl altså..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Trommesolo

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NTK: Analogfreaks findes. Også indenfor fotografiets verden.

NN: Den absolut sidste fremkaldelse af den legendariske Kodachrome-film løber af stablen her til december.

NTK: Jeg købte for et par år siden de sidste ti Kodachrome-film, som er solgt i Danmark. Siden har de ligget og hygget sig sammen med nogle artsfæller i min fryser.

NO: Den helt unikke fremkaldelse har altid været inkluderet i prisen, når man købte en Kodachrome-film. I gamle dage blev de sendt til Sverige. Så blev det senere Schweiz, der kunne klare det. Og nu skal de så til USA.

NTK: Jeg syntes at det ville være passende at bruge nogle af disse sidste Kodachrome-film i Central Park, hvor den jo tidligere er blevet lovsunget. Jeg brugte selvfølgelig "a Nikon Camera". Og når nu jeg alligevel var der, måtte jeg jo også lige have et par billeder fra, hvor Linda Eastman (senere McCartney) fotograferede The Jimi Hendrix Experience til, hvad Jimi mente skulle bruges til coveret af "Eelectric Ladyland". Jo-jo, i sandhed en værdig afsked med denne "verdens bedste farvefilm", som jeg gennem tiden har brugt adskillige kilometer af.

NN: Så kommer jeg hjem og læsser 15-20 Kodachrome-film af på fotohandlerens disk i forventning om, at han blot skal proppe dem i en pose, sende dem til fremkaldelse, og at jeg en måneds tid senere kan hente dem kvit og frit. Men NEJ: Pludselig skal jeg betale 179 gode danske kroner pr. film!

Aaaarrrrhhh!!!!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Så må vi håbe de er blevet gode dine billeder ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ja, pokker skulle da stå i det, hvis man så lægger kassen og får 15-20 "blanke" ruller tilbage... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Så er det nok ikke nu, jeg skal underholde med gyserhistorier om fejlfremkaldte kodachrome-film. :|

Men det er da et solidt stykke "film-historie" i højeste kvalitet, der ender sine dage. :(

NN: RIP GM Bent Larsen :cry:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen