Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

Nå, nu kom jeg ind på Skat ... men mit befordringsfradrag er tilsyneladende ikke regnet med, selv om jeg skrev det i forskudsopgørelsen i december ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"][quote="sørendybdal"]Ahrmen, hvor er det bare praktisk, at man skal bruge det NemId, som er udløbet, til at logge på den portal, hvor man skal fornye det ... nemt er det ikke gjort.[/quote]

Det er som sagt ikke dit Nem-ID, der er udløbet kun det bagvedliggende certifikat. Det er derfor, det stadig virker på netbanken og heldigvis virker det dermed også stadigvæk på Nem-ID's hjemmeside.

Men smart er det system sgu' ikke - det er ren hybris, når man kalder noget for "Nem-" :lol:[/quote]

Og bruger Java til noget der skal være stabilt og sikkert...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Udsigten til en dyrlægeregning, der efter al sandsynlighed bliver på 10-15.000. Dem kunne man godt have fået noget sjovere end en korsbåndsoperation for.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Sasha"]NN: Udsigten til en dyrlægeregning, der efter al sandsynlighed bliver på 10-15.000. Dem kunne man godt have fået noget sjovere end en korsbåndsoperation for.[/quote]

Ja, det er nedtur - både for hunden og "muldvarpen".
Så god bedring til PJ ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="JSThomsen"]
Så god bedring til PJ ;) [/quote]

Jeg skulle hilse og sige tak!

Der må hvile en forbandelse over den dér Les Paul. Sidste ejer solgte den for at dække en dyrlægeregning på 18.000. Jeg vidste, at jeg skulle have holdt mig fra "The Dark Side"...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af mos »

Stakkels kræ:-) god bedring til alle.
Det med Les Pølles historie skal du nok ikke skrive i salgs annoncen:-) men jeg forbereder mig nu på at skulle modstå din nu styrkede foragt overfor folk med G guitarer :-) nu har du jo selv været der og dine ord vejer nu væsentligt tungere:-) men det ændre nu ikke på at jeg stadig er glad for min banjo:-)

PS. Så har Pernille lige strikket mig sådan en lækker mørkebrun islænder :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jamen, sådan én er jo også både klædelig og praktisk! :-)

Og det kan godt være, at "den stakkels" Bulldog har en vis lighed med Halte Lotte. Men hun er nu ikke mere handicappet, end at hun netop har markeret sin utilfredshed med sygeforplejningen ved at sprede en potteplante ud over hele stuegulvet... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NN: Udsigten til en dyrlægeregning, der efter al sandsynlighed bliver på 10-15.000. Dem kunne man godt have fået noget sjovere end en korsbåndsoperation for.[/quote]

Det er synd for PJ. Held og lykke, og god bedring til hende.

(PJ er en stor menneskekender: Frue og sønnike bliver modtaget med begejstring, mens jeg bare bliver passeret med et foragteligt fnys uden at kræet værdiger mig et blik..)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="mos"]Stakkels kræ:-) god bedring til alle.
Det med Les Pølles historie skal du nok ikke skrive i salgs annoncen:-) men jeg forbereder mig nu på at skulle modstå din nu styrkede foragt overfor folk med G guitarer :-) nu har du jo selv været der og dine ord vejer nu væsentligt tungere:-) men det ændre nu ikke på at jeg stadig er glad for min banjo:-)

PS. Så har Pernille lige strikket mig sådan en lækker mørkebrun islænder :-)[/quote]

Så du er tilbage i kridthuset, efter det lille uheld ;) (Og skal du nu til at ryge pibe ?)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NN: Udsigten til en dyrlægeregning, der efter al sandsynlighed bliver på 10-15.000. Dem kunne man godt have fået noget sjovere end en korsbåndsoperation for.[/quote]

Det er synd for PJ. Held og lykke, og god bedring til hende.

(PJ er en stor menneskekender: Frue og sønnike bliver modtaget med begejstring, mens jeg bare bliver passeret med et foragteligt fnys uden at kræet værdiger mig et blik..)[/quote]

Jo tak.

I virkeligheden er hun blot et meget følsomt væsen. Hvordan ville du ikke have det, hvis du hver gang, at du så en bestemt person, blev mindet om et barndomstraume omkring en noget stram, småbandende mand, der iført slåbrok og høm-høm-pose trak dig rundt i snor i kvarteret en søndag morgen ved 6-tiden og prøvede at få dig til at skide på kommando?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="MacG"][quote="Sasha"]NN: Udsigten til en dyrlægeregning, der efter al sandsynlighed bliver på 10-15.000. Dem kunne man godt have fået noget sjovere end en korsbåndsoperation for.[/quote]

Det er synd for PJ. Held og lykke, og god bedring til hende.

(PJ er en stor menneskekender: Frue og sønnike bliver modtaget med begejstring, mens jeg bare bliver passeret med et foragteligt fnys uden at kræet værdiger mig et blik..)[/quote]

Jo tak.

I virkeligheden er hun blot et meget følsomt væsen. Hvordan ville du ikke have det, hvis du hver gang, at du så en bestemt person, blev mindet om et barndomstraume omkring en noget stram, småbandende mand, der iført slåbrok og høm-høm-pose trak dig rundt i snor i kvarteret en søndag morgen ved 6-tiden og prøvede at få dig til at skide på kommando?

:-)[/quote]

Du glemte regnvejret, og aftalen om at det var sønnike der stod for den slags.. Men jeg var nu sød nok ved hende. Når man skal så skal man...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det har du helt ret i.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, at MacG Junior på én eller anden måde har "outsmarted" sin gamle far: Han slap for at samle hundelort op i regnvejr klokken seks om morgenen. Og han er - i modsætning til faderen - best buddy med PJ. Der er ét eller andet i den handel, som ikke er faldet ud til din fordel... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Sasha"]NN: Udsigten til en dyrlægeregning, der efter al sandsynlighed bliver på 10-15.000. Dem kunne man godt have fået noget sjovere end en korsbåndsoperation for.[/quote]

NO:

Pyh-ha! Det lader til, at vi slap med skrækken, og regningen heldigvis bliver mere i "pedal-størrelse" end i "forstærker-størrelse".
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

NN: Har været så heldig at erhverve mig en gang kyssesyge/mono..

NMN: Det ser såmænd også ud til at jeg lider af obstruktiv søvnapnø....

prøver lige nu at kæmpe mig igennem en sandwich, assisteret af noget høj Iron Maiden

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Lause »

[quote="Kallum"]NN: Har været så heldig at erhverve mig en gang kyssesyge/mono..[/quote]


Av for den - kæmper stadig med ustabilt helbred(superfølsomt immunforsvar) efter kyssesyge.. Det er over 10 år siden....


God bedring!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Forstærkere, der er konstrueret, så det tager omkring en halv time at skille dem ad. To minutter at skifte en afbrændt modstand. Og så en halv time at samle dem igen.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

NN: Min mor døde af lungekræft i dag :( det er kun 2 1/2 år siden samme sygdom tog min far :'(
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

Puha.. Det var en hård en :( Det gør mig ondt - de bedste tanker herfra..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Sådan noget skrammel :( Tanker herfra.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

Bummer Smitte.. Det var sgu' kedeligt.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen