Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg kan, i denne forbindelse, anbefale livet som arbejdsløs.[/quote]

Så checkede jeg jo bare min sidste post i Opturstråden om en lille koncert-tur i april. Den var der jo ikke råd til, hvis ikke jeg havde noget at lave. Så med den i baghovedet er motivationen på plads ... med mindre det bliver nogle meget lange dage i weekenden selvfølgelig :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg er heller ikke helt entydigt enig med selv ... man opdager ret hurtigt, at al den dejlige fritid for det første ikke føles som mere, end hvad man havde før, fordi man sover dobbelt så meget, og generelt bare laver ingenting, og for det andet giver det tid til at komme i tanke om 117 ting, man godt kunne tænke sig ... som man så ikke har råd til. For ikke at tale om stessen over, at være tvunget til at opfinde nye steder at sende ansøgninger til, så man ikke ryger ud af dagpengesystemet.

For et par måneder siden glædede jeg mig til, at skulle gå og fise den af herhjemme ... nu ville jeg godt bare have noget at stå op til. Måske skulle jeg sende en ansøgning til CJN Development? Det lader til, at de har travlt i øjeblikket ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Blå Himmel og solskin. Og indendørs arbejde :(

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Det dér Wordfeud er sguda et lortespil ... så bliver vækket til ordet 'yachten', til 84 point :evil: "Velkommen til mandag, dit dumme svin ..."
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

... Og Apple har tilsyneladende ikke lancheret 'iFarter' endnu :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Det dér Wordfeud er sguda et lortespil ... så bliver vækket til ordet 'yachten', til 84 point :evil: "Velkommen til mandag, dit dumme svin ..."[/quote]
:D
RoadHigh.dk

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Starcaster »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg er heller ikke helt entydigt enig med selv ... man opdager ret hurtigt, at al den dejlige fritid for det første ikke føles som mere, end hvad man havde før, fordi man sover dobbelt så meget, og generelt bare laver ingenting, og for det andet giver det tid til at komme i tanke om 117 ting, man godt kunne tænke sig ... som man så ikke har råd til. For ikke at tale om stessen over, at være tvunget til at opfinde nye steder at sende ansøgninger til, så man ikke ryger ud af dagpengesystemet.

For et par måneder siden glædede jeg mig til, at skulle gå og fise den af herhjemme ... nu ville jeg godt bare have noget at stå op til. Måske skulle jeg sende en ansøgning til CJN Development? Det lader til, at de har travlt i øjeblikket ...[/quote]

Men det er da osse rart nok ikke at være nødt til immigrere til Canada eller Australien, som en del bekendte herovre er. Så hvis der jobs at få er det vel bare med at skynde sig at sende en ansøgning? Og så ellers være taknemmelig for at man har et dagpengesystem mens man går ledig..... ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Starcaster"][quote="GodSpeedDK"]Jeg er heller ikke helt entydigt enig med selv ... man opdager ret hurtigt, at al den dejlige fritid for det første ikke føles som mere, end hvad man havde før, fordi man sover dobbelt så meget, og generelt bare laver ingenting, og for det andet giver det tid til at komme i tanke om 117 ting, man godt kunne tænke sig ... som man så ikke har råd til. For ikke at tale om stessen over, at være tvunget til at opfinde nye steder at sende ansøgninger til, så man ikke ryger ud af dagpengesystemet.

For et par måneder siden glædede jeg mig til, at skulle gå og fise den af herhjemme ... nu ville jeg godt bare have noget at stå op til. Måske skulle jeg sende en ansøgning til CJN Development? Det lader til, at de har travlt i øjeblikket ...[/quote]

Men det er da osse rart nok ikke at være nødt til immigrere til Canada eller Australien, som en del bekendte herovre er. Så hvis der jobs at få er det vel bare med at skynde sig at sende en ansøgning? Og så ellers være taknemmelig for at man har et dagpengesystem mens man går ledig..... ;) [/quote]

Lad mig nu have lov til at være en subsistensløs bums, i min egen kontekst, ik'! Det er jo totalt feje hold, når man altid bare kan hive en sulten afrikaner, eller en hjemløs i NY op af hatten :hand:

:P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN//

Jeg er blevet sparket ud af Hexis.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Øv! Det er ikke sjovt!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Loomer"]NN//

Jeg er blevet sparket ud af Hexis.[/quote]

Bummer. Det er fandeme da nedtur :-(
So many assholes, so few bullets

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Jep, det er ikke fedt. Jeg kan godt se ideen i det, selvfølgelig, men det er stadig et gigantisk spark til selvtilliden i nedadgående retning, men det kunne ikke være anderledes. Det må selv jeg være enig i.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Så forklar. Hvad er der sket?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Det er den gode gamle "personal differences" og de forskellige prioriteter. Hexis' prioritet er at turnere. Jeg ville hellere bruge mere tid på at skrive nyt materiale, hvor resten (især forsangeren) bare ville ud og spille og så nedprioritere sangskrivningen, fordi vi havde nok til et set på en halv time.
Desuden er der også det faktum at mig og forsangeren bare aldrig så eye-to-eye, og det ødelagde lidt stemningen for de andre.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Pis - sikke noget lort
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Det er så her du starter dit eget one-man black metal band i din kælder og indspiller 30 demoer på din 4-kanalers båndoptager.
Cogito sumere potum alterum

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Det var planen, ja. Det, og så Dubstep. Masser af dubstep!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

Blackstep.. Ja, bare mit lille forslag.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Bummer Loomer - men det var måske for det bedste...
Det er aldrig godt når ambitioner ikke er afstemt...
Bah

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Nu har man en fin aftale med Henning Hansen imorgen, men nu er det ikke engang sikkert at man kan låne en bil, og busturen er halvanden time lang. Hvis der er nogen der befærder sig omkring Oure imorgen ved to-tiden, og har plads til en ung guitarist, så kan jeg love får at jeg giver øl!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen