Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Det er egentlig sjovt der er så meget ballade med de horn. Det er jo ingenting i forhold til en hvilken som helst hjemlig ishockey-kamp.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Jacob"]NN: Jeg er nødt til at se Brasilien - Nordkorea på ZDF.. :( [/quote]

Der så familien her også kampen. Hvad er der i vejen med ZDF? Hvis man ellers kan lidt af det tysk man lærte i folkeskolen /gym, skulle man vel nok kunne forstå bare lidt af det?

Var dog ikke opmærksom på det med Vuvuzelaerne, så tror jeg af denne grund benytter mig af SVT næste gang... :thumbup:
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="Nicolai"][quote="Jacob"]NN: Jeg er nødt til at se Brasilien - Nordkorea på ZDF.. :( [/quote]

Der så familien her også kampen. Hvad er der i vejen med ZDF? Hvis man ellers kan lidt af det tysk man lærte i folkeskolen /gym, skulle man vel nok kunne forstå bare lidt af det?

Var dog ikke opmærksom på det med Vuvuzelaerne, så tror jeg af denne grund benytter mig af SVT næste gang... :thumbup:[/quote]

Du glemmer at tysk ikke er obligatorisk (længere?).. Jeg har fransk både fra folkeskolen og nu på gym, og fatter som resultat deraf ikke en brik tysk ud over Gutentag.. :lol:

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Starcaster »

[quote="Jacob"][quote="Nicolai"][quote="Jacob"]NN: Jeg er nødt til at se Brasilien - Nordkorea på ZDF.. :( [/quote]

Der så familien her også kampen. Hvad er der i vejen med ZDF? Hvis man ellers kan lidt af det tysk man lærte i folkeskolen /gym, skulle man vel nok kunne forstå bare lidt af det?

Var dog ikke opmærksom på det med Vuvuzelaerne, så tror jeg af denne grund benytter mig af SVT næste gang... :thumbup:[/quote]

Du glemmer at tysk ikke er obligatorisk (længere?).. Jeg har fransk både fra folkeskolen og nu på gym, og fatter som resultat deraf ikke en brik tysk ud over Gutentag.. :lol:[/quote]

Schade, schade.... :cry:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Jacob"]Du glemmer at tysk ikke er obligatorisk (længere?).. Jeg har fransk både fra folkeskolen og nu på gym, og fatter som resultat deraf ikke en brik tysk ud over Gutentag.. :lol:[/quote]

De 5-8 gloser som en typisk fodboldkommentator anvender, burde du hurtigt kunne samle op. Resten er bare navne ...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Christianitter - magen til reaktionære, navlepillende, selvgode røvhuller skal man da lede længe efter. :thumbdown:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Fruen har netop fået en fribillet til Brian Head Welch, der spiller på Rytmeposten i aften - fik jeg noget???? :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: Magic mouse. Det gør næsten ondt bare at se på den.
Cogito sumere potum alterum

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

NN: Kan ikke få min stormtropper avatar til at virke her på gearfreak. Skal jeg virkelig til at finde mig en ny!?

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Johannes »

NN: Mine Hovedtelefoner (AGK 271 MKII) er til Rep og aage har ingen ide om hvornår jeg får dem igen.

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af eitreach »

NN: Igennem de sidste to måneder, har jeg ikke kunne spille musik uden stort besvær. Der er åbenbart en klemt nerve i min ene arm, som gør at jeg næsten ingen kræfter har i min venstre hånd. Jeg har med lidt held kunne bruge mine fløjter, med et lidt alternativt greb.

NMN: Nu er det ved at ske i min anden hånd.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg har kørt hårdt på de sidste 3 uger med festival og koncerter. Nu kan jeg bare slet ikke komme tilbage i en naturlig dagsrytme igen. Jeg skal ligesom op og på arbejde i morgen, men jeg kan bare ikke falde i søvn :( :( :(

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"] Jeg skal ligesom op og på arbejde i morgen, men jeg kan bare ikke falde i søvn :( :( :( [/quote]

Jeg faldt i søvn. Men nu er jeg vågen. Der er vist ikke nogen reel forklaring på fænomenet. Men skidt - der bliver møgtravlt i morgen på arbejdet ... eller i dag er det jo :lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"] Jeg skal ligesom op og på arbejde i morgen, men jeg kan bare ikke falde i søvn :( :( :( [/quote]

Jeg faldt i søvn. Men nu er jeg vågen. Der er vist ikke nogen reel forklaring på fænomenet. Men skidt - der bliver møgtravlt i morgen på arbejdet ... eller i dag er det jo :lol:[/quote]

Grin du bare, jeg er i den grad B-menneske, jeg kommer aldrig op :(

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Martin60"]NN: Kan ikke få min stormtropper avatar til at virke her på gearfreak. Skal jeg virkelig til at finde mig en ny!?[/quote]

Send den til <a href="mailto:info@gear-freak.dk">info@gear-freak.dk</a> og så skal jeg nok lige kigge på det.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Narrøvsbandefladpander der skyder hæmningsløst løs over hele byen. Man bør indføre en nul-tolerance politik over for bander og banderelateret vold. Mer' bigbrother tak!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Skal ha' foretaget en blodprøve, men de har tilfædigvis ikke åbent før 15 imorgen og jeg skal være fastende. Hvilket jo så nok betyder, at jeg ikke kan komme ud og drikke imorgen. Livets små problemer er irriterende, godt Roskilde starter lørdag!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN- Forbandet ondt i lænden .Måtte kravle ud af sengen og det tog mig 5 minutter at stå oprejst for derefter at tage ud og male 10 gavle fra en udtræksstige.Så jeg er træt :(
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"]NN: Magic mouse. Det gør næsten ondt bare at se på den.[/quote]

Hvad har du imod den? Jeg har ikke prøvet den, men overvejer at købe en til min nye Mac Mini...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"][quote="K-P"]NN: Magic mouse. Det gør næsten ondt bare at se på den.[/quote]

Hvad har du imod den? Jeg har ikke prøvet den, men overvejer at købe en til min nye Mac Mini...[/quote]

Gør du bare det. Den virker fedt, men kræver lidt tilvænning. Dejlig ting. Og smuk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen