Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg har lige prøvet at tælle mine myggestik. Jeg gav op ved 20. Jeg må vist hellere lukke vinduet i nat...

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="Turtle"]NN: Jeg har lige prøvet at tælle mine myggestik. Jeg gav op ved 20. Jeg må vist hellere lukke vinduet i nat...[/quote]

Ah - endelig en fordel ved at bo i København - her er luftforureningen så høj, at myggen ikke kan overleve! ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Lortedag på arbejdet. Jeg havde møgtravlt, hvilket resulterede i (i nævnte rækkefølge): At jeg slog mig selv over venstre tommelfinger med en stor klaphammer, fik stød på et anlæg, der ikke var jordet, fik revet en ordentlig rids i højre langefinger, og sidst, men ikke mindst, blev gennemblødt, fordi jeg åbnede lågen til et vaskeranlæg, for at se om den kom vand ... det gjorde der! Jeez ... Det er godt det er weekend i morgen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

NN: Fordi jeg er en nærig, gammel idiot, har jeg naturligvis købt en brugt vaskemaskine, og fordi jeg er notorisk uheldig og har ringe viden om hårde hvidevare, er det tarvelige apparat selvfølgelig gået i stykker.
NN2: Jeg sidder nu og venter på ham, der skal reparere den. Han kommer "mellem 8 og 13:00". Håndværkere - don't you just intensely hate them? Retorisk spørgsmål; selvfølgelig gør du det, som Politikens Listen ville udtrykke det.
So many assholes, so few bullets

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

NN: Jeg er syg. Jeg har været syg siden i mandags. Udover det er jeg arbejdsløs. YAY!
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Telemaster"]
NN2: Jeg sidder nu og venter på ham, der skal reparere den. Han kommer "mellem 8 og 13:00". Håndværkere - don't you just intensely hate them? Retorisk spørgsmål; selvfølgelig gør du det, som Politikens Listen ville udtrykke det.[/quote]


NN: generalisering om håndværkere, når nogle af os knokler røven ud af bukserne, for at levere et rent, pænt og flot stykke håndværk.. Desuden er han slet ikke håndværker.. han er teknikker/service montør..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="CobraPizza"][quote="Telemaster"]
NN2: Jeg sidder nu og venter på ham, der skal reparere den. Han kommer "mellem 8 og 13:00". Håndværkere - don't you just intensely hate them? Retorisk spørgsmål; selvfølgelig gør du det, som Politikens Listen ville udtrykke det.[/quote]


NN: generalisering om håndværkere, når nogle af os knokler røven ud af bukserne, for at levere et rent, pænt og flot stykke håndværk.. Desuden er han slet ikke håndværker.. han er teknikker/service montør..[/quote]

Beklager - sådan var det ikke ment. Jeg elsker, at der findes håndværkere, for jeg er nemlig selv en aldeles uduelig klamphugger, der har hårdt brug for deres hjælp. Jeg hader bare at være nødt til at sidde og vente i timevis :) Desuden var manden en topflink fyr, der var kontoruddannet. Vi talte om banjo og kvinder. Og han fik min vaskemaskine til at virke.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Telemaster"][quote="CobraPizza"][quote="Telemaster"]
NN2: Jeg sidder nu og venter på ham, der skal reparere den. Han kommer "mellem 8 og 13:00". Håndværkere - don't you just intensely hate them? Retorisk spørgsmål; selvfølgelig gør du det, som Politikens Listen ville udtrykke det.[/quote]


NN: generalisering om håndværkere, når nogle af os knokler røven ud af bukserne, for at levere et rent, pænt og flot stykke håndværk.. Desuden er han slet ikke håndværker.. han er teknikker/service montør..[/quote]

Beklager - sådan var det ikke ment. Jeg elsker, at der findes håndværkere, for jeg er nemlig selv en aldeles uduelig klamphugger, der har hårdt brug for deres hjælp. Jeg hader bare at være nødt til at sidde og vente i timevis :) Desuden var manden en topflink fyr, der var kontoruddannet. Vi talte om banjo og kvinder. Og han fik min vaskemaskine til at virke.[/quote]

Det er jo en god oplevelse så :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"]Desuden var manden en topflink fyr ... Vi talte om banjo[/quote]

Der er noget, der ikke hænger sammen der :crazy:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Internettet nede i privaten. TDC's wtf-service ... der kommer en tekniker på fredag ... fredag?!!? ... Det er en freakin uge!!! ... uvirkeligt ...

NA: Chefen har lånt et mobilt bredbånd for at kunne vedligeholde sin FB-addiction, så hys-tilfælde burde være til at undgå ... men det var tæt på! :lol:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"]Desuden var manden en topflink fyr ... Vi talte om banjo[/quote]

Der er noget, der ikke hænger sammen der :crazy:[/quote]

En skønne dag bukker du selv unde rog køber en. Verdens cooleste instrument :D
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"]Desuden var manden en topflink fyr ... Vi talte om banjo[/quote]

Der er noget, der ikke hænger sammen der :crazy:[/quote]

Jo, jo - det er jo en nedturstråd.

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af eitreach »

NN: Telia.

Jeg modtager en regning på omkring 8k, for dataforbrug, og tænker.. Nå. Jamen, det skal jo nok passe. Jeg havde godt nok ikke regnet med at have brugt så meget, men okay. Det skal jo betales, så.

Jeg beder dog om en uddybning af min regning - for at finde ud af, at jeg bliver takseret for mit dataforbrug, tre dage før at Telia fortæller mig at jeg er tæt på at nå grænsen for mit dataforbrug.

Wtf?
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

NN: at handle med folk under 18/folk fra Aage.. Damn der er mange af dem, der spørg om den helt store af handling omkring tingene, prøver altid at presse en ned i pris, og så har de fundet noget andet alligevel, og gider ikke svare tilbage.. Endnu en grund til at kun at købe dyrt udstyr som ikke engang en lille Hellerup pode har råd til..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

[quote="eitreach"]NN: Telia.

Jeg modtager en regning på omkring 8k, for dataforbrug, og tænker.. Nå. Jamen, det skal jo nok passe. Jeg havde godt nok ikke regnet med at have brugt så meget, men okay. Det skal jo betales, så.

Jeg beder dog om en uddybning af min regning - for at finde ud af, at jeg bliver takseret for mit dataforbrug, tre dage før at Telia fortæller mig at jeg er tæt på at nå grænsen for mit dataforbrug.

Wtf?[/quote]

Har du fået en regnng på 8.000kr for dataforbrug?????

Damn. håber ikke det sker for tit. ellers har du sgu for mange penge.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Andy Schleck - Damn et lorteuheld at komme ud for ... :cry:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="SustainerPlayer"]NN: Andy Schleck - Damn et lorteuheld at komme ud for ... :cry:[/quote]

+1. Jeg tror, han er rimelig sur lige nu.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="kraen"][quote="SustainerPlayer"]NN: Andy Schleck - Damn et lorteuheld at komme ud for ... :cry:[/quote]

+1. Jeg tror, han er rimelig sur lige nu.[/quote]

+2.. Synes det er synd hvis Touren bliver afgjort på en mekanisk fejl... :thumbdown:

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Jeg har hostet helt vildt de sidste 2 uger, og det er ikke blevet bedre. Har prøvet med slimopløsende tabletter, te, masser af koldt vand og intet har hjulpet. Bliver nødt til at tage til lægen, og det gider jeg altså bare ikke :(

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

NN: har spist chili med jalapeno, rød chili, ancho chili og chipotl, cayenne og tabasco - glæder mig ikke til imorgen!
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen