Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Ptessing »

NN : faldt bagover, op ad en trappe og fik en kaffeautomat over benet. Det er lige en uges sygemelding. Skal skannes for at se om senerne har taget skade.


Sent from my Hal9000 using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ptessing skrev: NN : faldt bagover, op ad en trappe og fik en kaffeautomat over benet. Det er lige en uges sygemelding. Skal skannes for at se om senerne har taget skade.


Sent from my Hal9000 using Tapatalk
Trælst!

Lad os håbe, at sener mm. holdt...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Parkeringsvagter, der for h... ikke har noget bedre at tage sig til klokken elleve en regnfuld lørdag aften i Århus midtby, end at rende rundt og dele bøder ud, fordi man har overskrevet tiden med en halv time, efter troligt at have betalt en tyver i timen for de første tre timer, man har holdt der. Få Jer dog et liv og noget vigtigere at gå op i, arme små forpulede myreknippende analretentive halv-til-hel-fascister!!!
Last edited by Sasha 7 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

Parkeringsvagter er vel ansat til netop at dele afgifter ud til folk, der overskrider tiden med en halv time?

Dog har du nok ret i, at når man som parkeringsvagt render rundt klokken 23 lørdag aften i regnvejr, så er man så sprængfyldt af positivitet, lykke og overskud, at man selvfølgelig burde lade folk slippe med en advarsel.

Død over kapitalismen!
Last edited by Kallum 7 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Tak. Jeg vidste, at jeg kunne regne med dig! Selvfølgelig bør man betragte dette som et studium i sand arbejdsglæde. Jeg er sikker på, at hvis man undersøger sagen grundigt nok, vil det vise sig, at vedkommende også har onaneret på min P-skive efter bedste halv-til-hel-impotente formåen.

Død over kapitalismen!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Vis indlægget.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Sasha skrev: NN:

Én ting er at få en parkeringsbøde formedels 750 kroner. Men at man så oven i hatten får æren af at betale et såkaldt "ekspeditionsgebyr" på 18,75 kroner til det private firma Europark for at få lov til selv at sidde og taste sine betalingsoplysninger ind, når man skal betale lortet..?  Det er fand´me flot!

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

Hvorfor fanden har du også købt parkering med gebyr?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det er s.. egentlig et meget godt spørgsmål...

Men hvis jeg skal forsøge at diske op med forklaring, må det nok blive noget i retning af et eklatant knæfald for kapitalismens grundprincipper om henholdsvis udbud og efterspørgsel, samt at den kloge narrer den mindre kloge.
Last edited by Sasha 7 years ago, edited 1 time in total.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af DarkoPage »

Now KÆMPE Nedtur!!! Har brækket håndleddet! Skal opereres i morgen og fyldes op med metal, hvilket vil sige: Ingen guitar, aflyste spillejobs og sygemelding på mit nye arbejde, hvor jeg blev ansat for en uge siden. Det kommer virkelig ubelejligt!!! Det værste er, at jeg kun kan beskylde mig selv. Tror der er nogen der prøver at fortælle mig at det er på tide at blive voksen og droppe skateboard. :'P

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Awwww Snap (sorry - sku ha været crap)
Modded guitars were crap right out of the factory


Vis indlægget.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jeg ved, der ikke er så mange Fractalbrugere herinde, men det er fandeme sindsygt, at nogen vil chikanere andre så groft, at de mere eller mindre trækker sig fra deres eget firma.
Og så over et stykke guitargrej.

http://forum.fractalaudio.com/threads/f ... st-1396566
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: ...det er fandeme sindsygt, at nogen vil chikanere andre så groft, at de mere eller mindre trækker sig fra deres eget firma.
Og så over et stykke guitargrej.

Nu skal jeg på ingen måde prale af at vide det mindste om, hvad striden handler om. Men du har helt ret: Det virker som om, at nogle proportioner er blevet blæst helt "out of this world", hvis dét, du skriver, er sandt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jeg ved det heller ikke helt, det er gået uden om min opmærksomhed.
Det lader dog til, at der er tale om en mentalt forstyrret (og desværre også farlig) mand, der nærmest har udviklet sig til professionel internet troll/trussel :-(

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: ...der er tale om en mentalt forstyrret (og desværre også farlig) mand...
Ikke godt.
Last edited by Sasha 7 years ago, edited 1 time in total.

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Ptessing »

NN : Bilen er brudt sammen.
NN2 : Det skete på motorvejen lige ud for Valence i Sydfrankrig.
NN3 : Det skete i forgårs og de er først begyndt på den i dag.
NN4: Jeg måtte leje en bil, så min far kunne komme til dialyse i Marseilles.
NA : Han fik mig næsten afsat til en petite smuk sygeplejerske, der hellere end gerne vil til Danmark og lære nye sprog. Men jeg er dog afsat.


Sent from my Hal9000 using Tapatalk
Last edited by Ptessing 7 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Sikke en omgang.
Modded guitars were crap right out of the factory

Skovgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 138
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Skovgaard »

NN: Skimmelsvamp... Vores udlevede drøm om at flytte på landet nåede at blive knap 4 mdr. gammel før vi kunne konstatere, at der er skimmelsvamp i ydermurene. Det vil kræve en hovedrenovering at udbedre.

Hvis der er nogle gearfreaks med tilknytning/kendskab til det Aarhusianske (og omegn) som kender nogen, som kender nogen, som (...), der fremlejer en bolig med plads til en meget rar familie på tre i 8-10 måneder må I meget gerne 'tænke' på mig  :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen