Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Michael Vajhøj"]NN: Fender's repræsentant i Scandinavien...
<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 26544&pn=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 44&pn=1</a>
[/quote]

Wow, hvad sker der lige der?
Har du tisset på hans sukkermad?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Kimling"][quote="Michael Vajhøj"]NN: Fender's repræsentant i Scandinavien...
<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 26544&pn=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 44&pn=1</a>

[/quote]

Wow, hvad sker der lige der?
Har du tisset på hans sukkermad?
[/quote]
Jeg har tilsyneladende en guitar der ikke står Fender på... Føj for pokker...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Må jeg godt skrive, at jeg synes, han opfører sig som en ensporet mongol? :P
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hehehehe.... Jamen hvad du skriver om Knud kommer da ikke mig ved... :) Men jeg har da også slettet ham diverse steder, da der stort set ikke kom andet ud af at have ham på sin venneliste end en masse beskyldninger om at være kopist m.m.

Jeg kunne skrive mange ting her, men jeg vælger at lade være - for det er satme ikke pæne ting... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Men vi er jo lige blevet belært om, at man ikke må hakke på Aages forum her. Er vi ikke..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]Men vi er jo lige blevet belært om, at man ikke må hakke på Aages forum her. Er vi ikke..?[/quote]
Vi hakker da heller ikke på aage.dk, men på Fenders repræsentant i skandinavien, som ikke kan finde ud af, at opføre sig som sådan en.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeg synes ihvertfald ikke det er passende for en mand i hans stilling at komme med den slags beskyldninger som jeg har fundet mig i gennem de seneste år - men det skal heldigvis være slut nu... Fortsætter hans hævntogt mod mig - der mig bekendt ikke har gjort andet end at spille på nogle instrumenter som ikke bærer hans logo - bliver han meldt til politiet... Kan godt være at det lyder drastisk, men jeg bryder mig bestemt ikke om at blive stemplet som kopist af værste skuffe bare fordi der ikke står Fender på min guitar og forstærker...
RoadHigh.dk

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Sasha"]Men vi er jo lige blevet belært om, at man ikke må hakke på Aages forum her. Er vi ikke..?[/quote]

Hvor? Jeg hakker gerne på Aages forum - der er ikke ret meget konstruktivt at komme efter dér.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jamen, det glæder mig da at høre... :-)

Jeg syntes ellers, at det lod til at være essensen af en vis Stratocaster-tråd (som jeg dog kun magtede lige at skimme overfladisk igennem). Men det glæder mig, hvis jeg tager fejl.

Og jeg skal da absolut melde mig i koret, som ikke ligefrem synes, at Hr. Damgaard farer frem med den allerstørste smagfuldhed.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Sasha"]Jamen, det glæder mig da at høre... :-)

Jeg syntes ellers, at det lod til at være essensen af en vis Stratocaster-tråd (som jeg dog kun magtede lige at skimme overfladisk igennem). Men det glæder mig, hvis jeg tager fejl.

Og jeg skal da absolut melde mig i koret, som ikke ligefrem synes, at Hr. Damgaard farer frem med den allerstørste smagfuldhed.[/quote]

Enig. Guitarer er som bekendt en individuel vurdering. èn ting er, hvis man (som Damgaard ganske givet gør), hører til den gruppe, der synes en "Stratocaster" kun kan være fra Fender, men man behøver ikke nedgøre folk, fordi de vælger noget andet. Jeg har da også af og til udtalt at en "LP", som ikke er fra Gibson ikke er en "LP", men dette er altid (håber jeg da i sandhed) blevet gjort med et glimt i øjet eller på fora: ;) .

For mig refererer LP, Strat, Tele etc. også mere til guitar-TYPEN, end til selve mærket. Damgaards opførsel var på ingen måde anstændig imo.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"][quote="Sasha"]Men vi er jo lige blevet belært om, at man ikke må hakke på Aages forum her. Er vi ikke..?[/quote]

Hvor? Jeg hakker gerne på Aages forum - der er ikke ret meget konstruktivt at komme efter dér.[/quote]

Tjah der er vi jo så ret så uenige på det punkt. Jeg syntes Aageforummet er et forum hvor der hele tiden sker noget nyt, hvilket tiltaler mig utroligt meget, derimod kan dette til tider alt for rolige/pæne/bedstefars forum GF være en anelse kedeligt og alt for indforstået i længden. Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Jeg kan heller ikke se hvilke positive ting, der kommer af at nedgøre Aage hele tiden.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Hapsall"][quote="kraen"][quote="Sasha"]Men vi er jo lige blevet belært om, at man ikke må hakke på Aages forum her. Er vi ikke..?[/quote]

Hvor? Jeg hakker gerne på Aages forum - der er ikke ret meget konstruktivt at komme efter dér.[/quote]

Tjah der er vi jo så ret så uenige på det punkt. Jeg syntes Aageforummet er et forum hvor der hele tiden sker noget nyt, hvilket tiltaler mig utroligt meget, derimod kan dette til tider alt for rolige/pæne/bedstefars forum GF være en anelse kedeligt og alt for indforstået i længden. Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.[/quote]

To konkrete spørgsmål:

Hvad sker der af nyt på Aage?

Hvad er der repræsenteret af viden på Aage, når det virkeligt gælder?

Jeg orker ikke selv at forsøge at finde ud af det...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Sasha;

"To konkrete spørgsmål:

Hvad sker der af nyt på aage?

Hvad er der repræsenteret af viden på Aage, når det virkeligt gælder?"

hmmm lad mig se....

Hvis du nu var blevet på Aage, så ville du hurtigt kunne se at der faktisk sker en masse..

Omkring viden "når det virkeligt gælder" så er det vel lidt individuelt fra person til person hvad dennes behov/brug for viden er..Men jeg syntes da at "vidensbanken" på Aage da klart kan måle sig med GF's hvad ang Amps, guitarrer m.m..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Hapsall"]
Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.[/quote]

Du er selvfølgelig helt i din gode ret til at mene dette. Men jeg er nu glad for at "konstruktive" indlæg såsom disse ikke findes her på kanalen:
"Ja, sæt du bare et guitarkabel mellem din forstærker og kabinet - det har jeg gjort det virker fint".

og

"Ja, hvis du har en 30W rørforstærker, så giver den kun 30W når den er skruet helt op, så sæt bare en højttaler i på 25W det sker der ingenting ved".

Mvh Jan

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Hapsall"]Sasha;

"To konkrete spørgsmål:

Hvad sker der af nyt på aage?

Hvad er der repræsenteret af viden på Aage, når det virkeligt gælder?"

hmmm lad mig se....

Hvis du nu var blevet på Aage, så ville du hurtigt kunne se at der faktisk sker en masse..

Omkring viden "når det virkeligt gælder" så er det vel lidt individuelt fra person til person hvad dennes behov/brug for viden er..Men jeg syntes da at "vidensbanken" på Aage da klart kan måle sig med GF's hvad ang Amps, guitarrer m.m..[/quote]

ad 1) jamen, du svarer jo ikke på mit spørgsmål.

ad 2) Her er jeg så lodret uenig med dig.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="JSThomsen"][quote="Hapsall"]
Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.[/quote]

Du er selvfølgelig helt i din gode ret til at mene dette. Men jeg er nu glad for at "konstruktive" indlæg såsom disse ikke findes her på kanalen:
"Ja, sæt du bare et guitarkabel mellem din forstærker og kabinet - det har jeg gjort det virker fint".

og

"Ja, hvis du har en 30W rørforstærker, så giver den kun 30W når den er skruet helt op, så sæt bare en højttaler i på 25W det sker der ingenting ved".

Mvh Jan[/quote]

Okay så er sagen jo helt klar, det siger jo så alt om Aage ;) Gad vist om andre brugere på Aage kommenterede på disse udsagn? Lidt tynd ikk?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Sasha"][quote="Hapsall"]Sasha;

"To konkrete spørgsmål:

Hvad sker der af nyt på aage?

Hvad er der repræsenteret af viden på Aage, når det virkeligt gælder?"

hmmm lad mig se....

Hvis du nu var blevet på Aage, så ville du hurtigt kunne se at der faktisk sker en masse..

Omkring viden "når det virkeligt gælder" så er det vel lidt individuelt fra person til person hvad dennes behov/brug for viden er..Men jeg syntes da at "vidensbanken" på Aage da klart kan måle sig med GF's hvad ang Amps, guitarrer m.m..[/quote]

ad 1) jamen, du svarer jo ikke på mit spørgsmål.

ad 2) Her er jeg så lodret uenig med dig.[/quote]

Jamen jeg prøver jo, hvis jeg skulle kunne detaljeret besvare dit spørgsmål, ville jeg jo så skulle kende alles opfattelse af "viden", Lidt utopisk ikk?

Men hvorfor blev du i grunden ikke på Aage? sry for asking..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Du kunne nøjes med at komme med nogle bud på, hvad der sker af nye ting, sådan som du hævder, at det foregår. M.h.t. den påståede "vidensbank" tror jeg, at du får overordentligt svært ved at overbevise mig.

Jeg blev vel træt af lugten i bageriet..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen