Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Har lige set programmet på Sweden Rock. Det ville jeg da ellers rigtig gerne, men det ville godt nok blive svært at få råd. Og selv hvis jeg gjorde, ville det nok blive lige så svært at finde nogen, der gad/havde råd til at tage med...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="k_50"]NN: Har lige set programmet på Sweden Rock. Det ville jeg da ellers rigtig gerne, men det ville godt nok blive svært at få råd. Og selv hvis jeg gjorde, ville det nok blive lige så svært at finde nogen, der gad/havde råd til at tage med...[/quote]

Jeg skulle tage meget fejl, hvis ikke Turtle herindefra, allerede engang sidste år købte billetter til Sweden Rock 2012. Måske I kunne finde ud af noget?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg købte billet samme dag, som de blev frigivet - bor i en camp fyldt med gale skåninge, hjemmebrygeet øl og hjemmelavet punsch. Der er altis plads til flere :lol:

(Og der er kun 500 4-dages billetter tilbage, så det er med at komme ud af busken ;) )

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Black Sabbath har aflyst deres europa-turné.

Nogen, der vil købe en billig billet til Jelling Festival?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]NN: Black Sabbath har aflyst deres europa-turné.

Nogen, der vil købe en billig billet til Jelling Festival?[/quote]

Måske et lille plaster på såret?: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/57697">http://gaf ... d/57697</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]NN: Black Sabbath har aflyst deres europa-turné.

Nogen, der vil købe en billig billet til Jelling Festival?[/quote]

Måske et lille plaster på såret?: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/57697">http://gaf ... d/57697</a><!-- m -->[/quote]

Meget lille i så fald - jeg har set Ozzy to gange på lidt over et år, så det trækker ikke rigtigt - sket ikke efter den ynkelige perfomance han leverede sidst...

Tror stadig, jeg har en billet til salg...

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

[quote="Turtle"]Jeg købte billet samme dag, som de blev frigivet - bor i en camp fyldt med gale skåninge, hjemmebrygeet øl og hjemmelavet punsch. Der er altis plads til flere :lol:

(Og der er kun 500 4-dages billetter tilbage, så det er med at komme ud af busken ;) )[/quote]

Det lyder ellers festligt! Men jeg må hellere holde mig i skindet, hvis jeg gerne vil blive ved med at være venner med banken... Så må jeg snuppe Copenhell i stedet.

NN: Har lige fundet ud af, at mit halvårlige knas med højre håndled sandsynligvis er urinsyregigt. Ikke fordi, det er alvorligt eller noget, men jeg er bare slet ikke gammel nok til at skulle have gigt af nogen som helst slags. Det er jo for gamle mennesker.

NN2: Ovennævnte knas med højre håndled. Det gør helt vildt nas, og med højre hånd sat ud af spillet kan man for alvor mærke, hvor uduelig den venstre er. Og så kommer det nok også til at koste en øver i morgen - når jeg dårligt nok kan håndtere en smøg med den hånd, går det sgu nok heller ikke så godt med trommestikker..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="k_50"]...jeg er bare slet ikke gammel nok til at skulle have gigt af nogen som helst slags. Det er jo for gamle mennesker...[/quote]

Det er jo desværre en udbredt fordom. Jeg har døjet med gigt siden jeg var omkring 15. Og har for øvrigt også selv haft problemer med urinsyregigt på et tidspunkt - der findes ikke noget, der gør mere ondt :(

Men gamle, det er vi ikke (af den grund...) :lol:

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

[quote="Turtle"][quote="k_50"]...jeg er bare slet ikke gammel nok til at skulle have gigt af nogen som helst slags. Det er jo for gamle mennesker...[/quote]

Det er jo desværre en udbredt fordom. Jeg har døjet med gigt siden jeg var omkring 15. Og har for øvrigt også selv haft problemer med urinsyregigt på et tidspunkt - der findes ikke noget, der gør mere ondt :(

Men gamle, det er vi ikke (af den grund...) :lol:[/quote]

Nå ja, nu findes der jo også mange former for gigt, men man forbinder det jo mest med sådan noget som slidgigt, som de fleste gamle mennesker har i den ene eller anden grad (selv om unge også får det, f.eks. af hårdt arbejde eller for meget sport).
Jeg fik så ikke lige gået til lægen med det, og nu er det stort set gået over. Men symptomerne passer, og det løber i familien, så jeg tror, jeg har ramt rigtigt med, hvad det er. Og ja, det gør ondt som bare pokker! Til at starte med var det egentlig ikke så slemt (det har været på besøg, sådan løst regnet, et par gange om året de sidste 4-5 år), men de seneste gange har det været på fuld højde med en solid forstuvning eller sådan noget med at slå sig selv ud og brække næsen med en bænk :oops:

Oh well... optur: mit håndled er stort set normalt igen, min skoledag har gået med at spille congas og guitar, og der var ekstra kræs fra min italienske ven, da jeg købte aftensmad i dag.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Må desværre konstatere, at størrelsen på en landsby, er ligefrem proportionel med størrelsen af dennes landsbytosse. Og med titlen som Danmarks største landsby, tager Odense da også prisen:

Vi har at gøre med en mand, der er formand for en højreekstremistisk forening, og ditto parti, der siden 1997 har været buret inde adskillige gange for grov vold, frihedsberøvelse, ulovlig våbenbesiddelse, trusler af særdeles grov karakter, o.m.a. - senest blev han, efter en anmeldelse om husspektakler, gasset ud af sit hus i tirsdags, hvor han kvitterede med at skyde en betjent i armen. Han kunne dog ikke møde op i retten, fordi man valgte at indlægge ham på psykiatrisk afdeling ... og her kommer pointen: For kort tid siden meldte han ud, at han havde tænkt sig at stille op til folketinget, til næste valg, og fremlagde i den forbindelse "beviser" for, hvad han mente var det eneste påkrævede, for at kunne blive valgt ind; en ren straffeattest. Den er så ikke så ren længere, for det første, og for det andet skulle han måske liiiige sætte sig lidt ind i, hvad det reelt kræver, for at kunne blive valgt ind. Hold ... da ... kæft, en abe :crazy:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Er det Michael Ellegaard igen? Ham har jeg haft den tvivlsomme ære at kende da jeg boede i Odense. Ingen tvivl om, at han skal under psykriatisk behandling, jeg tror bare, at det skal være på en lukket afdeling på livstid...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Er det Michael Ellegaard igen?[/quote]

Bingo!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

NN: PostDanmark....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Torben"]NN: PostDanmark....[/quote]
Det lyder som en velkendt historie
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : fik trukket en visdomstand ud for nogle dage siden, jeg synes jeg kan smage betændelse....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Trælst!

Især når man samtidig kan mærke skørbugen gnave i tegnebogen på samme konto...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Ak ja. Tegnebogsskørbug er vist en kronisk lidelse her hos mig.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Efter en meget travl arbejdsuge fik vi løst de sidste problemer i dag og var glade og lettede. Så dukkede der et uventet problem op og væltede hele korthuset. Kl. 18 på en fredag! Gæt, hvem der ikke skal have weekend :(

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]NN: Efter en meget travl arbejdsuge fik vi løst de sidste problemer i dag og var glade og lettede. Så dukkede der et uventet problem op og væltede hele korthuset. Kl. 18 på en fredag! Gæt, hvem der ikke skal have weekend :( [/quote]

Oh, the glory of being selvstændig ...

Jeg kan, i denne forbindelse, anbefale livet som arbejdsløs. Der er ikke mange penge i det, men til gengæld er korthusets omfang i den absolute overskuelige afdeling. Mit korthus falder sammen, når et godt tilbud i Netto er udsolgt, eller når jeg kommer til at stå op kl. 11:30, i stedet for 7:30, som det var tiltænkt ... Store ting i min verden, men på et overordnet plan, må jeg erkende, at det ikke er så satans afgørende ....

God weekend, Turtle! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Lasse H »

Jeg vil ikke anbefale dig at blive arbejdsløs. Det ser nemlig ud til, at godspeeddk faktisk er meget glad for, at du har et arbejde, omend han ikke helt kan se sammenhængen selv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen