Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Dannyboy"]NN: 4Sound. Det forum ville være så meget hyggeligere, hvis der var et par af brugerne, som lige tog en pause og lavede noget musik i stedet for at blande sig i alting, fordi de måske har for meget tid eller whatever.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... =152677</a><!-- m -->[/quote]

Hold da kæft... Man skulle tro, at forummet havde nået bunden efterhånden, men bare indenfor de sidste 2 ugers tid er det gået endnu mere ned ad bakke for 4sounds forum alene på grund af de selv samme personer.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Hvorfor vidste jeg bare at en vis herre havde været på spil, allerede da jeg så moderatorindlægget? Nogle mennesker er altså bare spild af oxygen.

Hermed stemt, Dannyboy - I er fede. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Thanks guys!

Nu er tråden så pludselig nulstillet og jeg har valgt at slette mit indlæg. Jeg ved ikke hvad jeg skal synes om det. Jeg synes egentlig Hapsall og Laetus' tåbelige opførsel pludselig stod ret godt til skue uden rettelser.
Men det er da meget heldigt for dem, at 4Sound's moderator på den måde dækker over dem. Måske fordi Haps nu er så stor en del af 4Sound forummet nu og laver så meget frivilligt arbejde for dem i den forbindelse? Dunno.

Det bedste som kunne ske for det forum, ville være at moderator bad dem om at holde en pause et års tid, for derefter at komme tilbage med ro på. Så kunne det være, at Guitarrasmus, Smittefar, Sasha/Nawlas, Rasmus Skov, Telemaster, FortyTwo og alle os andre stille og roligt ville vende tilbage og gøre det forum lidt hyggeligt igen.
Jeg holder rigtig meget af GearFreak, men det gamle Aage forum synes jeg faktisk også var ret fedt. Det var noget helt andet end GF, fordi det var større og fordi der derfor var meget mere smæk på. Jeg synes virkelig der var en fed dynamik derinde for 4-5 år tilbage.

.. Men så igen. Det gjorde jo også at jeg brugte virkelig meget tid derinde. Det ved jeg ikke lige om er sundt for mit liv, som det ser ud lige nu ;)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

har lige læst den nulstillede tråd. Det er umiddelbart ikke gennemskueligt, hvem der henvendes til i JN's indlæg.
Men indlægget bestyrker min antagelse om, sangkonkurrencen rent faktisk betyder får sound når ud til flere brugere. Altså at brugersegmentet skifter af samme årsag. Og det pga frivilligt ulønnet arbejde i x antal mange timer fra et par brugere, hvis negativitet overfor andre brugere er uden betydning, så længe det skæpper i kassen.
Det er ren forretning.
.........og hvis min antagelse fejler, er får sound godt nok dårlige til at drive forretning.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

Jep, der er godt nok et par selvbestaltede konger af det forum...

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

..........som har gudernes billigelse af deres styre.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Og censuren fortsættes... :roll:
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Stockholmsyndrom.

Det er sørgeligt, men egentlig også ganske komisk på den tragikomiske facon.
Bah

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

NN: Mr. Tro lo lo er død: <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.ria.ru/world/20120604/1738312 ... 12.html</a><!-- m -->

...en trist dag for internettet...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="thomasrytter"]NN: Mr. Tro lo lo er død: <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.ria.ru/world/20120604/1738312 ... 12.html</a><!-- m -->

...en trist dag for internettet...[/quote]

Det er godt nok ved at være en uge siden. Men ja, det er lidt mærkeligt, at han er væk.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="GuitaRasmus"]Og censuren fortsættes... :roll:[/quote]

Gad vide, om det virker lige sådan for os andre derovre?
Kan man bare skrive noget, som talte man ud af sin røv og så regne med at JN (går jeg udfra) redder én og sletter indlægget?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Jeg gad sgu godt have set hvad der blev skrevet. :P


Sent from my iPhone using Tapatalk

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

[quote="Swampthing"]Jeg gad sgu godt have set hvad der blev skrevet. :P


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ditto...

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="Torben"][quote="Swampthing"]Jeg gad sgu godt have set hvad der blev skrevet. :P


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ditto...[/quote]
Ja, jeg har det også sådan. Alt det censur, på denne her måde bliver man bare mere og mere rundtosset. :crazy:
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

Jamen kort fortalt: Dannyboy poster et link til en konkurrence og beder om hjælp til at få smidt nogle stemmer i hans bands retning. En unavngiven bruger, som I selv må gætte hvem er, kommer ind fra sidelinjen med en kommentar om, at man ikke kan forvente at få stemmer fra 4sounds brugere når man ikke selv stemmer i 4sounds sangkonkurrence. En anden unavngiven bruger begynder at snakke om, at hvis det havde været hans tråd og link, ville han være blevet slagtet og slutter af med i bund og grund at sige, at han synes det er usselt at promovere sin musik gennem sådan en konkurrence. Folk reagerer bliver frustrerede på Dannyboys vegne, anmelder tråden til moderatoren som så modererer tråden med fingeren på den store deleteknap. Det er vel i bund og grund det, det handlede om?

Jeg ved ikke helt hvad det er, der foregår. Synes egentlig, at jeg plejer at holde mig ude af den slags - men er godt nok ved at blive lidt træt. Tror jeg trænger til noget sol, så jeg kan komme ud og væk fra the internetz for en stund :-)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Ja det er lidt nedtur. I virkeligheden handlede det bare om at jeg lavede en tråd og bad folk om at tjekke os ud og hjælpe med at stemme os videre i en konkurrence. Nøjagtig som her på siden. Hapsall skriver så helt til at starte med noget i retning af "Eh why? hvorfor skulle vi hjælpe jer, når du ikke engang selv gider stemme på os i sankonkurrencen på 4Sound?" Jeg skriver så meget høfligt at hvis han ikke synes vi er fede, så skal han selvføgelig ikke bruge tid på at stemme på os. Bagefter kommer Laetus så på banen og skriver lidt om at hvis han havde startet sådan en tråd, så var han fra start blevet svinet til og overdækket med lort. Så skrev jeg noget i retning af hvorfor Laetus overhovedet skrev det indlæg. Om det var fordi vi allesammen skulle sidde og have ondt af ham eller hvordan. Så udviklede det sig lidt og og jeg skrev rent ud af posen til Haps at det var et spørgsmål om prioritering af min tid, at jeg ikke ville bruge tid på hans konkurrence, fordi jeg ikke følte at de numre jeg havde hørt (for nogle år siden da konkurrencen startede) var noget at råbe hurra for og at niveauet på det tidspunkt ikke var specielt højt. De numre jeg hørte dengang var tydeligvis indspillet hjemme i stuen og var virkelig ringe produceret og i mine ører slet ikke færdige. Det synes jeg simpelthen var for useriøst. Det er vel fair nok tænker jeg? Alligevel blev han ved med at påpege at han synes jeg har en nederen holdning til amatørmusik. Det synes jeg nu ikke selv :) Jeg kan bare godt lide når det lyder som et band som tager sig selv seriøst.

Derfor valgte jeg at fjerne mine indlæg fra tråden. Håber moderator snart fjerner resten. Jeg tror bare jeg holder mig til 4Sound's brugtforum ;)



EDIT: Dobbeltkonfekt. Mig og Thomas har åbenbart siddet og skrevet samtidig ;)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Alle mine guitarer står på Fyn, og jeg er i Bagsværd indtil imorgen aften. Satans!

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="Dannyboy"]Ja det er lidt nedtur. I virkeligheden handlede det bare om at jeg lavede en tråd og bad folk om at tjekke os ud og hjælpe med at stemme os videre i en konkurrence. Nøjagtig som her på siden. Hapsall skriver så helt til at starte med noget i retning af "Eh why? hvorfor skulle vi hjælpe jer, når du ikke engang selv gider stemme på os i sankonkurrencen på 4Sound?" Jeg skriver så meget høfligt at hvis han ikke synes vi er fede, så skal han selvføgelig ikke bruge tid på at stemme på os. Bagefter kommer Laetus så på banen og skriver lidt om at hvis han havde startet sådan en tråd, så var han fra start blevet svinet til og overdækket med lort. Så skrev jeg noget i retning af hvorfor Laetus overhovedet skrev det indlæg. Om det var fordi vi allesammen skulle sidde og have ondt af ham eller hvordan. Så udviklede det sig lidt og og jeg skrev rent ud af posen til Haps at det var et spørgsmål om prioritering af min tid, at jeg ikke ville bruge tid på hans konkurrence, fordi jeg ikke følte at de numre jeg havde hørt (for nogle år siden da konkurrencen startede) var noget at råbe hurra for og at niveauet på det tidspunkt ikke var specielt højt. De numre jeg hørte dengang var tydeligvis indspillet hjemme i stuen og var virkelig ringe produceret og i mine ører slet ikke færdige. Det synes jeg simpelthen var for useriøst. Det er vel fair nok tænker jeg? Alligevel blev han ved med at påpege at han synes jeg har en nederen holdning til amatørmusik. Det synes jeg nu ikke selv :) Jeg kan bare godt lide når det lyder som et band som tager sig selv seriøst.

Derfor valgte jeg at fjerne mine indlæg fra tråden. Håber moderator snart fjerner resten. Jeg tror bare jeg holder mig til 4Sound's brugtforum ;)

EDIT: Dobbeltkonfekt. Mig og Thomas har åbenbart siddet og skrevet samtidig ;) [/quote]
Ja, det er surt når ens tråde skal ødelægges af spidse kommentarer. Nok også grunden til at jeg ikke rigtig mere starter tråde på diverse fora. :)
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Åårrh, jamen i stakkels ynkelige tabere. Sikke dog i tuder og vræler som små pattebørn.
Hvis i ikke kan lide lugten i bageriet over på 4sound - så pis af.. Åbenbart er jeg, og andre, jo konger derover, og kan bøje moderatornes vilje til vores behov.
Hah, i får ikke jeres vilje, ergo er en konspirations teori mere sandsynelig fremfor at det er jer den er gal med.
Seriously? Læs dog hvad i selv skriver, og tænk lidt over hvor sandsynelig det rent faktisk er...

Stop tuderiet. Få jer et liv. Og ta' en kiks..

Billede
Ban mig, smid mig ud. Men nu har jeg sagt min mening helt uden at svøbe det ind i sukker.

Take it or leave it snothvalpe.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Og man undres over, hvorfor Laetus får så meget modgang.
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen